کد مطلب: ۴۶۰۶۶۷

از چه شرکتی سرور بورس بخرم؟

از چه شرکتی سرور بورس بخرم؟

سرور مجازی بورس، یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن، در شهر تهران است که به یک اینترنت با فیبر نوری متصل است. شرکت‌های ارائه کننده این مدل سرور مجازی، به شما دسترسی می‌دهند که از هر نقطه از ایران به این سرورها متصل شوید و کمترین پینگ و بالاترین سرعت را به کارگزاری‌ها داشته باشید.

این روزها با توجه به رقابت ایجاد شده در بازارهای سهام، رقابت شدیدی در خرید عرضه‌های اولیه در روزهای بعد از عرضه است. برای کسب نتایج بهتر همه به دنبال دسترسی به اینترنت بهتر، به وسیله "سرور مجازی بورس" هستند تا بتوانند درخواست‌های خود را سریع‌تر به کارگزاری‌ها برسانند.

تاثیر سرعت اینترنت در بورس

برای فعالیت در بورس شما نیاز به یک اینترنت پایدار دارید، با توجه به اینکه کارگزاری‌ها در مرکزیت تهران قرار دارند، بهترین راه برای اینکه بتوانیم درخواست‌های خرید خود را به کارگزاری در سریع‌ترین زمان ممکن برسانید، استفاده از سرور مجازی بورس است.

سرور مجازی بورس چیست؟

در واقع سرور مجازی بورس، یک کامپیوتر ۲۴ ساعته روشن، در شهر تهران است که به یک اینترنت با فیبر نوری متصل است. شرکت‌های ارائه کننده این مدل سرور مجازی، به شما دسترسی می‌دهند که از هر نقطه از ایران به این سرورها متصل شوید و کمترین پینگ و بالاترین سرعت را به کارگزاری‌ها داشته باشید.

خرید عرضه‌های اولیه و مشکلات کارگزاری‌ها چگونه است؟

تا یک قسمت از قضیه خرید عرضه‌های اولیه با کارگزاری‌ها هست. یک قسمت دیگر به خود کاربر برمی‌گردد که از چه اینترنتی استفاده می‌کند و برای خرید خود چقدر اهمیت قائل است و چقدر سریع سفارشات خود را ارسال می‌کند.

اگر خرید مهمی دارید و برای خرید یک سهم مصمم هستید بهتر است از بهترین اینترنت بورس استفاده کنید.

مزایا و مشخصات سرور مجازی بورس چیست؟

۱ـ کمترین پینگ به کارگزاری‌ها، که باعث می‌شود شما کمترین فاصله را تا کارگزاری داشته باشید.

۲ ـ اینترنت ۱۰ هزار مگابیت، با داشتن این اینترنت سرعت آپلود و دانلود شما تا ۱۰ هزار مگابیت افزایش می‌یابد که سرعت ارسال داده‌های شما را زیادتر می‌کند.

678uj

۳ـ دارای اینترنت فیبر نوری، عدم قطعی، عدم کندی سرعت و بهترین عملکرد در کل کشور.

۴ـ قابل دسترس از تمام نقاط کشور ایران، یعنی شما از هر جای ایران می‌توانید دسترسی به ۳ مورد بالا داشته باشید تا نسبت به دیگران در صف‌های خرید عقب نیفتید.

۵ـ دارای اینترنت نامحدود، علاوه بر کارهای بورسی، می‌توانید با بالاترین سرعت اینترنت در کشور کارهای روزانه خود را انجام بدهید و با خیال راحت مطمئن باشید که اینترنت شما کُند نیست.

۶ـ قابل استفاده برای خریدهای سرخطی و خرید عرضه‌های اولیه، با توجه به رقابت شدیدی که در صف‌های بورس وجود دارد، شما هم می‌توانید با رعایت نکات لازم، از نفرات اول صف بشوید.

از کجا سرور بورس بخریم؟

برای اینکه بتوانید به یک شرکت اعتماد کنید و سرور مجازی بورس را انتخاب کنید، فاکتور های زیادی در انتخاب شما دخیل است.

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌ها صداقت با مشتریان است که در عین صداقت بهترین و کامترین مشاوره را هنگام خرید به شما بدهند.

در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس باشند و هر زمان که نیاز به ارتباط با بخش فنی شرکت شد، از راه‌های تماس تلفنی ؛ چت آنلاین و سامانه‌های تیکتینگ پاسخگوی شما باشند.

قیمت منصفانه در برابر سرعت اینترنتی که در اختیار شما می‌گذارند یکی از مهم‌ترین معیار های ارائه خدمات به مشتریانشان است.

دارا بودن نماد اعتماد و مجوز های لازم، از جمله مواردی است که به خرید مطمئن‌تر کمک زیادی می‌کند.

برخی از شرکت‌ها هیچ کدام از موارد بالا را ندارند و باید هنگام خرید نهایت دقت را به عمل آورید.

هنگام خرید سرور مجازی بورس ایران به چه جزئیات کلیدی دیگری توجه کنیم؟

  • سرعت اینترنت سرور مجازی بورس، هر چقدر سرعت اینترنت بالاتر باشد، نتایج کسب شده بهتر خواهد بود ، دنیای رقابت است و با سرعت بالاتر می‌توان به نتایج بهتر هم دست پیدا کرد. قبل از خرید از فروشنده درخواست تست سرعت net نمایید یا نمونه فیلم تست سرعتش را ببنید.
  • پینگ یک میلی‌ثانیه، پینگ به معنای ارسال یک درخواست و پاسخ آن درخواست است، هر چقدر پینگ کمتر باشد، شما کیفیت اینترنت بهتری خواهید داشت، از فروشنده گارانتی پینگ بخواهید.
  • استفاده از زیرساخت فیبر نوری در بهترین دیتاسنترها در شهر تهران، حتما سرور شما باید در شهر تهران باشد تا به که در مرکزیت تهران قرار دارند، بهترین نتیجه را بدهد.
  • ابزارهای جانبی نظیر ربات‌ها یا آتو کلیکرهایی که در کنار سرور به رایگان توسط شرکت ارائه دهنده داده می‌شود.
  • فروشنده سرور مخصوص بورس به شما بدهد، سرور مجازی ایران معمولی به شما ارائه نکند، یعنی تمام استفاده کنندگان آن سرورها برای بورس باشند و کارهای سنگین آپلود و دانلود انجام ندهند تا کیفیت پایین نیاید. از شرکت فروشنده سرور مخصوص بورس بخواهید.
  • گارانتی بازگشت وجه در صورت نداشتن کیفیت سرور را بخواهید .

مهم‌ترین قسمت موارد بالا گارانتی‌ها و تضمین‌هایی است که شرکت ارائه دهنده به شما بر روی سرور ارائه شده می‌دهد.

876tgt

چه شرکتی بهترین سرور بورس را ارائه می‌دهد؟

شرکت وب داده، از جمله اولین شرکت‌هایی است که محصولات خود را گارانتی کیفیت می‌کند و به کاربران تضمین سرعت اینترنت، پینگ و کیفیت اینترنت را می‌دهد.

شرکت وب داده تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را از جمله گارانتی، ابزارهای حرفه‌ای جانبی در کنار سرور، گارانتی بازگشت وجه، گارانتی پینگ یک میلی‌ثانیه‌ای و صداقتی کامل با مشتریان خود دارد.

به عنوان یک سرمایه‌گذار در بورس توصیه می‌کنم از شرکت وب داده ، سرور بورس خود را خریداری کنید. به چند دلیل، یکی اینکه اغلب افراد فعال در زمینه بورس از طبقه متوسط جامعه هستند و درصورتی که نتوانند به موقع سهام خرید و فروش کنند، ممکن است متحمل ضرری شوند که جبران آن زمان‌بر است. پس بهترین سرور بورس را از وب داده بخرید تا بتوانید با خیال راحت در حوزه بورس فعالیت کنید.

خرید سرور بورس:

https://webdade.com/bourse-vps

لینک وب سایت وب داده:

https://webdade.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.