خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۴۲۰۸

یک کارآفرین بخش خصوصی خبر داد:

استخدام ۵ هزار بادیگارد و مامور تشریفات

استخدام 5 هزار بادیگارد و مامور تشریفات

یک کارآفرین صنعت تشریفات می‌گوید: این حوزه از کسب‌و‌کار فرصت بی‌نظیری برای بسیاری از جوانان است. هم‌ اکنون در کسب‌و‌کار خود ما حدود 900 نفر از جوانان مشغول به کار هستند که به نظرم تا 22 بهمن ماه بتوانیم از اشتغال پنج هزار نفر در این زمینه رونمایی کنیم.

از استایل بدنی‌اش پیداست که سال‌ها در زمینه وزرش‌های رزمی فعالیت کرده است. خودش می‌گوید با کسب‌و‌کاری که راه انداخته اکنون نزدیک به 900 نفر کار می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی صفایی، چند سال است که کارآفرین برتر کشوری انتخاب می‌شود. البته کسب‌و‌کار او با سایر کسب‌و‌کار ها تفاوت زیادی دارد. تشریفات، مراقبت و همراهی حیطه کاری این کارآفرین کشوری است.

مدتی است که بسیاری از شخصیت‌های غیرسیاسی مانند سلبریتی‌های هنری نیز بادیگارد استخدام می‌کنند. در برخی پاساژها و اماکن در پایتخت و شهرهای بزرگ افرادی حضور دارند که پشت یونیفرم آنها عبارت «Security» قید شده است. اکنون در بسیاری از کشورها برخی کسب‌و‌کارها در حوزه خدمات مربوط به تشریفات، امنیت، مراقبت شکل گرفته است.

صفایی در خصوص این نوع کسب‌و‌کار می‌گوید: این تجارت در تمام کشورهای دنیا با نام‌های مختلفی مانند «بادیگارد»، «سکیوریتی» و… شکل گرفته و جزء کسب‌و‌کارهای بسیار پر رونق است.

وی می‌افزاید: کسب‌و‌کارهایی مانند« Wbasa » و « in.security » از نمونه‌های موفق این نوع از کسب‌و‌کار در سطح دنیا هستند. سالیان زیادی است که در بسیاری از کشورها برخی وظایف پلیس در سطوح پایین‌ از آنها گرفته شده و به این کسب‌‌و‌کار سپرده شده است. به عنوان مثال، اکنون فرودگاه فرانکفورت و بسیاری از فرودگاه‌های بین‌المللی، رستوران‌ها، پاساژها و بسیاری از اماکن عمومی از خدمات این نوع از کسب‌وکارها بهره می‌برند.

شرکت این کارآفرین چند سالی است با برند کانسپت در زمینه‌ تشریفات، مراقبت و امنیت فعالیت دارد.

وی در خصوص کسب‌و‌کار خود می‌گوید: بسیاری از شخصیت‌ها و سلبریتی‌ها به ما مراجعه می‌کنند و از خدمات ما بهره می‌برند که اگر نگاهی به فضای مجازی بیندازید متوجه این موضوع می‌شوید. البته ما در ایران با توجه به شرایط حاکم بر کشور آن را به سمت تشریفات و مراقبت آورده‌ایم. در ایران برخلاف بسیاری از کشورها، این نوع از کسب‌و‌کار در مراحل ابتدایی خود است.

صفایی ادامه می‌دهد: این حوزه از کسب‌و‌کار فرصت بی‌نظیری برای بسیاری از جوانان است. هم‌ اکنون در کسب‌و‌کار خود ما حدود 900 نفر از جوانان مشغول به کار هستند که به نظرم تا 22 بهمن ماه بتوانیم از اشتغال پنج هزار نفر در این زمینه رونمایی کنیم.در ایران به طور رسمی شرکت ما در این زمینه فعالیت می‌کند که در حوزه‌های مختلف مانند تشریفات، تجارت و بازرگانی، سینما و سایر حوزه‌ها فعالیت می‌کنیم. به عنوان مثال در عرصه سینما از فلیم‌هایی مانند «رفیق بد»، «توفیق اجباری»، «یک اشتباه کوچولو»، «پسر تهرونی» و «عالیجناب» حمایت کردیم و سرویس ارائه دادیم.

وی تصریح می‌کند: بخشی از مجموعه ما نیز در کشور آلمان فعالیت می‌کنند که در زمینه دستکش‌های ضدچاقو و سایر زمینه‌های اینچنینی مشغول هستند. در حوزه کانسپت تشریفات اکثر قریب به اتفاق افراد جوانان هستند که با ویژگی‌های فیزیکی خاص و آموزش‌های خاص وارد این کار می‌شوند. اما در مورد سایر حوزه‌ها مانند کانسپت مشاوره یا کانسپت تجارت اینگونه نیست و ممکن است افراد هم جوان و هم مسن باشند. چرا که در این حوزه‌ها بیشتر تخصص مطرح است.

صفایی همچنین می‌گوید: مردم به راحتی این نوع از کسب‌و‌کارها را می‌پذیرند و برای ما نیز اینگونه بود. اما در ابتدا بسیاری از نهادها ما را نمی‌پذیرفتند و تا حدودی نیز حق داشتند. چون نمی‌دانستند کسب‌و‌کار ما به چه صورت است و آیا ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم یا خیر؟ اکنون ما از وزارت کشور مجوز گرفته‌ایم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلبریتی … نه …

  • ناشناس

    یعنی چی! با این نام حوزه امنیت داخلی رو هم خراب و هزینه بر کنید! اینجا که من هستم مردم خودشون نماینده قانونند. البته بحث تشریفات مسئله ای جداست. تو رو خدا کار رو کاسبی خودتون رو با نام فرهنگ جدید جا ندارین. درست فرهنگ سازی کنید.

  • محمد زارع

    میخوام بادیگارد بشم

  • هادی بهارلو

    میخام بادیگاردبشم

  • هادی بهارلو

    میخام بادیگارد بشم

  • مهدی روزبه

    میخوام بادیگاردبشم ولی مدرکم سیکله

  • امیرمحمدمعصومی

    میخام بادیگارد بشم تمام شرایط و دارم پسرم مدرکم لیسانس حقوق،۲۲ساله
    قد۱۸۴،دارای سابقه ورزش رزمی(جودو)و بدن سازی