کد مطلب: ۵۴۱۶۵۰

استراتژی ۴۰۰۰ دلاری، به صورت کاملا رایگان برای بازار ارز دیجیتال

استراتژی ۴۰۰۰ دلاری، به صورت کاملا رایگان برای بازار ارز دیجیتال

تبریز فایننس بهترین آموزش‌های رایگان را در بازارهای مالی برای مخاطبین خود ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با پیگیری این آموزش‌ها به معامله‌گر بازارهای مالی تبدیل شوید.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش تبریز فایننس به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست**

استراتژی ۴۰۰۰ دلاری برای ارز دیجیتال که در دوره ارز دییجیتال برای هنرجویان تدریس می‌شود. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین استراتژی‌های موجود در جهان ،جهت نوسان‌گیری در تمامی بازارهای مالی را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تبریز فایننس یک مجموعه همانند آکادمی هلاکویی، آرش کهنگی، حسینی فایننس، امید فدوی فعال در زمینه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی است.

IMG 20210517 170409

درباره استراتژی:

در مرحله اول برای شما در باره این استراتژی توضیح خواهم داد‌. این استراتژی با استفاده از تجربیات و دانش چندین ساله اساتید با سابقه و موفق در بازارهای مالی تهیه شده است.

این استراتژی کاملا تست شده است و با مدیریت سرمایه می‌توانید سودهای خوبی از بازار بدست بیاورید.

تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی اعم از بورس، فارکس، کریپتوکارنسی و … یک هدف مشخص رو دنبال می‌کنند.

هدف ما از تحلیل تکنیکال بررسی روند بازار و پیشی‌بینی روند هست … پس ترفندها در تمام بازارها یکسان است.

یکی از دیدهای سرمایه‌گذاری دید نوسانی در بازارهاست که شما معاملات روزانه انجام می‌دهید و سودهایی را بدست می‌آورید.

در استراتژی که در این مقاله برای شما آموزش داده می‌شود بصورت مستقیم برای شما سیگنال صعودی و سیگنال نزولی صادر می‌کند.

استفاده از تایم فریم مناسب:

در تحلیل‌ها تایم فریم نقش اساسی را ایفا می‌کند، پس انتخاب تایم فریم نسبت به استراتژی یک رکن اساسی است. همه ما قبل از شروع هر اقدامی باید تایم فریم خودمان را انتخاب کنیم، انتخاب تایم فریم بستگی به نوع استراتژی ما دارد.

در این استراتژی تایم فریم انتخابی ما ۳۰ دقیقه است ،این تایم فریم مناسب نوسان‌گیری در زمان کوتاه می‌باشد.

استفاده از اندیکاتور:

بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فعال از شاخص‌های فنی (اندیکاتور ها) برای شناسایی نقاط ورود و خروج معاملات خود استفاده می‌کنند. صدها اندیکاتور در بیشتر پلتفرم های معاملاتی موجود است.

اندیکاتورها نقش مهمی در تحلیل و بررسی‌های ما دارند و استفاده درست از آنها میتواند سودهای خوبی را نصیب ما کند و بالعکس استفاده نادرست از آنها می‌تواند ما را متضرر کند.

در این استراتژی ما از ۲ موونگ اوریج و یک اسیلاتور استفاده خواهیم کرد، که نحوه سیگنال‌گیری از این اندیکاتورها را در ادامه به شما خواهیم آموخت.

اندیکاتورهای مورد استفاده در این استراتژی: اسیلاتور مک دی و میانگین متحرک

MACD :

یکی از اندیکاتورهای مورد استفاده در این استراتژی مک دی است، این اسیلاتور از معروف‌ترین اسیلاتورهای موجود می‌باشد و سیگنال‌دهی این اسیلاتور به شرح زیر می‌باشد:

در مک دی هر زمان که میانگین متحرک نمایی ۱۲ دوره‌ای (که با خط قرمز روی نمودار قیمت نشان داده شده است) بالاتر از میانگین متحرک نمایی دوره‌ای ۲۶ دوره (خط آبی رنگ در نمودار قیمت) است، سیگنال صعودی و هنگامی که میانگین متحرک نمایی ۱۲ دوره ای زیر میانگین متحرک نمایی ۲۶ دوره‌ای باشد، سیگنال نزولی به ما می‌دهد. اگر میله‌های هیستوگرام از پایین به بالای خط صفر قطع کند سیگنال صعودی ما را تایید می‌کند و بالعکس اگر میله‌های هیستوگرام از بالا به پایین خط صفر را قطع کند سیگنال نزولی مارا تایید می‌کند.

هرچه فاصله بین دو میانگین متحرک بیشتر شود یعنی قیمت با قدرت بیشتری به روند خود ادامه می‌دهد.

(نکته کلیدی استراتژی: در این استراتژی از اسیلاتور مک دی بصورت تنظیمات پیش فرض استفاده نخواهیم کرد.)

تنظیمات کلیدی برای استراتژی ۴۰۰۰ دلاری:

میانگین متحرک ۱۲ ۶

میانگین متحرک ۲۶ ۱۲

عدد ۹ ثابت بماند

میانگین متحرک:

میانگین متحرک یک ابزار تحلیل تکنیکال ساده و ساده است. میانگین‌های متحرک معمولاً برای شناسایی جهت روند قیمت یا تعیین سطح حمایت و مقاومت آن استفاده می‌شوند. هر چه مدت زمان میانگین متحرک بیشتر باشد، تأخیر بیشتر خواهد بود.

سرمایه‌گذاران برای محاسبه میانگین متحرک بر اساس اهداف معاملاتی خود ممکن است دوره‌های زمانی متفاوتی را انتخاب کنند. از میانگین متحرک کوتاه‌تر معمولاً برای معاملات کوتاه مدت استفاده می‌شود، در حالی که میانگین متحرک بلندمدت بیشتر برای سرمایه‌گذاران بلند مدت مناسب است.

پس تعیین عدد میانگین متحرک کاملا شخصی است و باید متناسب با استراتژی شما باشد، در این استراتژی شما از ۲ میانگین متحرک استفاده خواهید کرد.

تنظیمات کلیدی میانگین متحرک:

میانگین متحرک اول با عدد ۳ به رنگ قرمز

میانگین متحرک دوم با عدد ۶ به رنگ سیاه

نحوه سیگنال‌گیری از استراتژی:

نحوه سیگنال‌گیری از استراتژی به این صورت خواهد بود که شما اسیلاتور مک دی و میانگین متحرک‌ها را با تنظیمات ذکر شده بر روی چارت معاملاتی خود اضافه کنید.

شرط ورود به معامله صعودی بازار:

شرط اول: اگر میانگین متحرک سیاه رنگ میانگین متحرک قرمز رنگ را به سمت بالا قطع کند.

شرط دوم: اگر میانگین متحرک‌های نمایی اسیلاتور مک دی نیز کراس رو به بالا را نشان دهند.

شرط سوم: اگر میله‌های هیستوگرام اسیلاتور مک دی نیز خط صفر را به سمت بالا قطع کند.

شرط ورود به معامله نزولی بازار:

شرط اول: اگر میانگین متحرک سیاه رنگ میانگین متحرک قرمز رنگ را به سمت پایین قطع کند.

شرط دوم: اگر میانگین متحرک‌های نمایی اسیلاتور مک دی نیز کراس رو به پایین را نشان دهند.

شرط سوم: اگر میله‌های هیستوگرام اسیلاتور مک دی نیز خط صفر را به سمت پایین قطع کند.

تذکر مهم: حتما باید هر سه شرط برقرار باشد که ما وارد معامله شوم در صورت برقرار نبودن هر یک از شروط ذکر شده شما مجاز به ورود به معامله نمی‌باشید.

برای درک بهتر شما چند نمونه از سیگنال‌های این استراتژی را برای شما آورده‌ایم به مثال زیر توجه فرمایید:

نمونه سیگنال نزولی:

17 00 58 oBDse79y

نمونه سیگنال صعودی:

17 01 01 t2DYuK70

شرط خروج از معامله:

در این قسمت شرط خروج از معامله را برای شما ذکر خواهیم کرد.

شرط خروج از معامله دقیقا زمانی به ما صادر می‌شود که خلاف شروط ذکر شده برای ما صادر شود یعنی اگر در سیگنال لانگ باشیم استراتژی خلاف آن یعنی سیگنال سل صادر کند.

این تریک ناب خفن توسط آکادمی تبریز فایننس طراحی شده و شما می‌توانید فن آخر اژدها رو در بازارهای مالی بزنید.

آموزش‌های رایگان

تبریز فایننس در زمینه ارزهای دیجیتال، فارکس، بورس اوراق بهادار فعالیت دارد. تبریز فایننس بهترین آموزش‌های رایگان را در بازارهای مالی برای مخاطبین خود ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با پیگیری این آموزش‌ها به معامله‌گر بازارهای مالی تبدیل شوید.

دوره‌های آموزشی

تبریز فایننس برگزار کننده دوره های آموزشی : آکادمی تبریز فایننس همانند دیگر موسسات نظیر آکادمی هلاکویی، حسینی فایننس، امید فدوی و… در صدر تربیت دانشجویان و هنرجویان علاقمند به بازارهای مالی است. شما می‌توانید به دلخواه خود در هر یک در دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال ، دوره آموزشی فارکس ، دوره آموزشی بورس اوراق بهادار شرکت کنید. در این دوره ها مباحثی نظیر تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، پرایس اکشن،و… در این دوره‌ها یاد می‌گیرید.

تحلیل ارز های دیجیتال

سایت تبریز فایننس دارای بخش تحلیل ارزهای دیجیتال است‌ در این بخش تحلیل‌های روز ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی رو می‌‌توانید ببنید و از آنها استفاده کنید. تمامی این سیگنال‌ها رایگان است و شما می‌توانید از بخش تحلیل بازارهای مالی دنبال کنید.

صرافی ارز دیجیتال در تبریز

تبریز فایننس علاوه بر اینکه در زمینه آموزش فعالیت دارد. در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال تبریز فایننس همانند سایت نوبیتکس ، آبان تتر و تترلند فعالیت دارد. شما می‌توانید ارز دیجیتالی مد نظر خود را با کمترین کارمزد و بهترین نرخ از صرافی تبریز فایننس بخواهید. صرافی تبریز فایننس یکی از بزرگترین صرافی‌ها در تبریز و ایران است.

کاربران گرامی اگر درخواست تحلیل یک ارز دیجیتال را دارید به سایت https://tabrizfinance.com/ مراجعه کنید و از قسمت پشتیبانی سایت مشاوره درباره ارز دیجیتال مدنظر خود را درخواست کنید. تبریز فایننس همیشه پشتیبان شما است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد

    سلام من تست کردم این استراتژی واقعا فوق العاده هست خیلی جواب میده ممنون از تبریز فایننس

  • ناشناس

    آخه عزیزم اینارو که همشو جابجا گفتی چی میگی خودت یه بار دیگه نگاه بفرما به شاهکارت

    • ناشناس

      بنظرمنم کارایی نداره.همینجوری الکی تیتر میزنی استراتژی ۴۰۰۰ دلاری.این استراتژی ۴۰۰۰ ریال هم ارزش نداره.تنظیماتش الکیه.چرا با مردم اینکارو میکنین