خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۴۶۱۰

استقبال خوب مردم از محصولات سایپا

استقبال خوب مردم از محصولات سایپا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان مركزی با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: تنوع، كيفيت و قيمت مناسب باعث شده تا مردم از محصولات گروه سایپا استقبال خوبی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان مركزی با حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمايشگاه خودرو استان مركزی گفت: تنوع، كيفيت و قيمت مناسب باعث شده تا مردم از محصولات گروه سایپا استقبال خوبی داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان مركزی از غرفه گروه خودروسازی سایپا در نهمين نمايشگاه بين‌المللی خودرو استان مركزی در شهر اراک بازديد كرد و در جريان آخرين دستاوردهای گروه سایپا قرار گرفت.

سعيد فرخی دراين بازديد ضمن تاكيد بر لزوم حمايت دولت از صنايع داخلی خاطرنشان كرد: موضوع اهميت اشتغالزايی از جانب گروه خودروسازی سایپا قابل تقدير است و اين خودروساز در زمان تحريم‌ها و در روزهايی كه با مشكلات اقتصادی متعددی دست و پنجه نرم می‌كند، هيچ وقت اقدام به تعديل نيروی انسانی نكرده است.

وي تصريح كرد: امروز كه خودروسازان با مشكلات اقتصادی درگير هستند وظيفه دولت و مجلس است كه با چاره‌انديشی و حمايت از اين بنگاه‌های اقتصادی مانع از ورشكستگی آنها شوند.

فرخی حضور سایپا در نمايشگاه استان مركزی را قابل تقدير دانست و گفت: قطعه‌سازان بسياری در اين استان مشغول به فعاليت هستند و سایپا می‌توانند با ايجاد تعامل و همفكری بيشتر از ظرفيت‌های صنعتگران استان مركزی بهره ببرد.

وی افزود: رشد و توسعه بازار قطعه‌سازان، عامل مهمي در ايجاد رونق اقتصادی در اين استان است بنابراين قطعه‌سازان ما می‌توانند در امر داخلی‌سازی قطعات به سایپا كمک كنند.

ImageHandler 1 1

ImageHandler 2

ImageHandler 3

ImageHandler 4

ImageHandler

منبع: روابط عمومی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.