کد مطلب: ۱۳۱۱

اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث امروز/افزایش حق بیمه با تخفیف وی‍‍ژه

با توجه به اینکه افزایش 30 درصدی نرخ دیه سال 93 از ابتدای اردیبهشت ماه باید روز جاری (دوشنبه) اجرایی شود، نرخ حق بیمه شخص ثالث نیز امروز توسط بیمه مرکزی اعلام می شود که مسئولان این صنعت، تخفیف ویژه ای را برای بیمه گذاران شخص ثالث در نظر گرفته اند.  با وجودی که باید

با توجه به اینکه افزایش 30 درصدی نرخ دیه سال 93 از ابتدای اردیبهشت ماه باید روز جاری (دوشنبه) اجرایی شود، نرخ حق بیمه شخص ثالث نیز امروز توسط بیمه مرکزی اعلام می شود که مسئولان این صنعت، تخفیف ویژه ای را برای بیمه گذاران شخص ثالث در نظر گرفته اند.

با وجودی که باید حق بیمه متناسب با نرخ دیه تعیین شده توسط قوه قضاییه تعیین شود اما با هماهنگی های بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای، این صنعت تخفیف ویژه ای را برای بیمه گذاران شخص ثالث در نظر گرفته است.

براساس برنامه های دولت تدبیر و امید، افزایش نرخ حق بیمه به میزان دیه نیست و تخفیف ویژه ای در حق بیمه شخص ثالث داده شده است.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری میزان نرخ دیه سال جاری را 150 میلیون تومان و در ماه های حرام با 30 درصد افزایش اعلام کرد، هرچند این نرخ به بیمه مرکزی ابلاغ شده اما هنوز جداول آن برای اعلام به عموم نهایی نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.