کد مطلب: ۳۱۴۲۹۷

افزایش ثروت ملی کشور با توسعه پتروپالایشگاه‌ها

افزایش ثروت ملی کشور با توسعه پتروپالایشگاه‌ها

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: توسعه پتروپالایشگاه‌ها افزایش ثروت ملی کشور را به همراه دارد و قطعا با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته می‌توان به رشد سریع آن‌ها امیدوار بود.

حسین امیری خامکانی، با اشاره به اینکه توسعه پتروپالایشگاه‌ها در راستای افزایش روند سرمایه‌گذاری در کشور صورت می گیرد، تصریح کرد: افزایش پتروپالایشگاه ها در ایجاد و افزایش ارزش افزوده موثر است و این بدیهی است که هر اندازه ارزش افزوده بیشتری ایجاد کینم قطعا ثروت کشور را افزایش داده ایم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هر پالایشگاه و یا پتروپالایشگاهی که در کشور ایجاد شود با تولید فراورده‌های پتروشیمی و نفتی می تواند در ایجاد ارزش افزوده کمک کرده و مشتری فراورده های نفتی ما مثل بنزین و … را افزایش دهد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، اضافه کرد: توسعه پتروپالایشگاه‌ها افزایش ثروت ملی کشور را به همراه دارد و قطعا با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته می توان به رشد سریع آن ها امیدوار بود.

امیری خامکانی به ظرفیت بالای کشور در زمینه پتروپالایشگاه‌ها هم اشاره ای کرد و گفت: در کشور ظرفیت‌های خوبی در زمینه توسعه پتروپالایشگاه‌ها داریم و با این حساب پیش‌بینی می‌شود در این زمینه به سرعت رشد کنیم و بتوانیم هم مصرف داخلی را تامین کنیم و هم در صادرات پیشرفت بیشتری داشته باشیم و با این شرایط فضای کسب و کار در کشور بهبود خواهد یافت.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.