کد مطلب: ۴۲۵۱۸۴

افزایش سرمایه ۳۱۵ درصدی بانک اقتصادنوین به تصویب رسید

افزایش سرمایه 315 درصدی بانک اقتصادنوین به تصویب رسید

بانک اقتصادنوین با انتشار اطلاعیه‌ای خبر افزایش سرمایه از محل از محل آورده نقدی سهامداران و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و گسترش فعاليت بانکی را تایید کرد.

افزایش سرمایه 315 درصدی بانک اقتصادنوین به تصویب رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که طی ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره افزایش سرمایه بانک‌ها، معاملات سهام آنها را تحت تاثیر قرار داده بود، بانک اقتصادنوین با انتشار اطلاعیه‌ای خبر افزایش سرمایه از محل از محل آورده نقدی سهامداران و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و گسترش فعاليت بانکی را تایید کرد.

در این اطلاعیه عنوان شده که پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 1.3 هزار میلیارد تومان به مبلغ 5.4 هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و گسترش فعاليت بانکی (از محل مازاد تجديد ارزيابی دارايی‌ها ( مرحله اول) به مبلغ 15.369.000 ميليون ريال و آورده نقدی سهامداران (مرحله 2) به مبلغ 25.500.000 ميليون ريال) که در تاریخ 1398/11/01 به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.

65665

افزایش سرمایه بانک اقتصادنوین

آخرین گزارش عملکرد این بانک در پایان آذر ماه امسال نشان می‌دهد، زیان انباشته بانک اقتصادنوین طی 9ماهه ابتدایی امسال با رشد 128 درصدی به بیش از 1.5 هزار میلیارد تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام: بنده یکی از سهامداران بانک اقتصاد نوین هستم: من 10214 عدد سهم دارم:چند تا جایزه می خوره

    • ناشناس

      درصد افزایش سرمایه را ضرب در تعدا سهامتون کنید حاصل را با تعداد سهامتون جمع بزنید ،عدد به دست آمده تعداد سهام بعد از افزایش سرمایه از طریق سهام جایزه هستش .

  • ناشناس

    با سلام. سهام جایزه بعد از چه مدتی میاد تو پورتفوی؟ چون الان قیمت تعدیل شده ولی تعداد سهام همون قبلی هست

  • ناشناس

    افزایش سرمایه بانک اقتصاد نوین کی قراره بیاد توی پرتفو؟

  • ناشناس

    تعداد سهام ضربدر ۲ ممیز ۳۲ جمع تعداد سهام بعد از مجمع بدست می اید

  • محمد

    با سلام….تعداد سهامی که ونوین افزایش داده یه تعدادی قابلیت فروش نداره از کی میشه فروخت

  • و

    کی میشه افزایش سرمایش فروخت