کد مطلب: ۴۸۳۶۵۴

رئیس کمیسیون عمران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

مخالفت کمیسیون عمران با افزایش قیمت بلیط هوایی / احضار وزیر راه به مجلس

مخالفت کمیسیون عمران با افزایش قیمت بلیط هوایی / احضار وزیر راه به مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن اعلام مخالفت با افزایش قیمت بلیط سفرهای هوایی، عنوان کرد: وزیر راه‌وشهرسازی در هفته آینده با حضور در کمیسیون در این خصوص پاسخگو خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز از مخالفت مجلس با افزایش قیمت بلیط سفرهای هوایی خبر داد، همچنین براین اساس قرار است که وزیر راه هفته آینده به حضور در کمیسیون در این خصوص پاسخگو باشد.

محمدرضا رضایی کوچی گفت: اول این که متولی کنترل قیمت‌ها در حوزه حمل‌ونقل هوایی سازمان هواپیمایی کشوری است و وزرات راه‌وشهرسازی نیز باید نظارت کند، دوما قیمت‌ها باید متناسب شرایط اقتصادی مردم باشد. نباید قیمت‌ها به نحوی باشد که یک درصد خاصی بتوانند سوار هواپیما شوند، با وضعیت فعلی شاید کمتر از 10 درصد از مردم بتوانند از سفر هوایی استفاده کنند.

وی افزود: هفته آینده وزیر راه‌وشهرسازی را به کمسیون عمران دعوت خواهیم کرد تا مخالفت مجلس و نارضایتی مردم از افزایش قیمت بلیط پروازهای داخلی را اعلام و در این خصوص گفتگو کنیم.

به گفته رضایی کوچی، نرخ‌های جدید نه تنها راهگشا نیست بلکه منجر به محرومیت قشر زیادی از مردم از خدمات پروازی می‌شود و زیان بیشتری را برای شرکت‌های هواپیمایی به دنبال خواهد داشت، چون مشتریان خودش را از دست می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کمیسیون عمران به موضوع حقوق پرسنل شرکت هواپیمایی آسمان هم ورود کند لطفا. حقوق مهندس هواپیما در این شرکت 4 میلیون؟؟؟