کد مطلب: ۱۵۰۵۹۵

افزایش نرخ بلیت اتوبوس در مشهد

افزایش نرخ بلیت اتوبوس در مشهد

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، نرخ بلیت اتوبوس درون‌شهری 500 ریال افزایش یافت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد گفت: بر اساس مصوبه نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد، نرخ بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری سازمان اتوبوسرانی از سه هزار ریال به 3500 ریال و اتوبوس‌های بخش خصوصی از 3500 ریال به چهار هزار ریال افزایش یافت.

محمد سهیلی افزود: نرخ جدید از ابتدای شهریور ماه اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد شهرداری برای هر تراکنش حدود یک‌هزار و 500 ریال به شرکت‌های اتوبوسرانی به عنوان یارانه بلیت پرداخت کند.

وی با بیان اینکه افزایش 10 درصدی تعرفه دفاتر پیشخوان شهرسازی نیز از دیگر مصوبات امروز شورای شهر مشهد بود، گفت: تعرفه این دفاتر از سال 1391 افزایش نداشته است.

سرکنسول جمهوری عراق در مشهد نیز در جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد گفت: مشهد از شهرهای کشورهای اسلامی است و پیش از اینکه پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشد، پایتخت قلوب عاشقان رضوی و مسلمانان بوده است.

نصیر عبدالمحسن افزود: تکریم زائر در کلانشهر مشهد مشهود است و باید از تجریه‌های مدیران این شهر در این حوزه در کشورهای اسلامی استفاده شود.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون پیشرفت و توسعه مشهد در زمینه‌های مختلف نظیر معماری، خدمات شهری، حمل‌ونقل و فضای سبز مشهود و ملموس است.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه پذیرای 27 میلیون زائر داخلی و خارجی است.

هزار و 800 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این کلانشهر به طور متوسط روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر را جابه‌جا می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.