کد مطلب: ۵۱۳۰۴۴

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

تنها با خرید ملک در فرانسه به ارزش تقریبی ۷۰ هزار یورو در کشور فرانسه بدون نیاز به حضور فیزیکی شخص متقاضی و خانواده وی و حتی بدون نیاز به دریافت ویزای توریستی شنگن و بدون نیاز به سابقه سفر، می‌توان از کارت اقامتِ با ارزش فرانسه به همراه خانواده برخوردار شد.

آیا می‌دانستید با ۷۰ هزار یورو می‌توانید علاوه بر خرید ملک در کشور زیبای اروپایی، اقامت اروپا را دریافت کنید؟

امکان دارد باورش کمی سخت باشد ولی می‌توان تنها با خرید ملک در فرانسه به ارزش تقریبی ۷۰ هزار یورو در کشور فرانسه بدون نیاز به حضور فیزیکی شخص متقاضی و خانواده وی و حتی بدون نیاز به دریافت ویزای توریستی شنگن و بدون نیاز به سابقه سفر، از کارت اقامتِ با ارزش فرانسه به همراه خانواده برخوردار شوید و به سایر کشورهای حوزه شنگن سفر کنید و در صورت تمایل با اجاره دادن مِلکِ خود کسبِ درآمد کنید. اگر قصد مهاجرت و گرفتن اقامت و پاسپورت کشور فرانسه را به همراه خانواده خود در زودترین زمان ممکن می‌خواهید به دست آورید با هلدینگ کاروانیک در ادامه مطلب همراه شوید.

میزان مبلغ خرید ملک در فرانسه

حداقل مبلغ جهت خرید ملک در فرانسه با توجه به مواردی هم چون (مکان مناسب، فروش سریع و نیز اجاره) حدوداً ۷۰,۰۰۰ یورو می باشد که این مبلغ بسته به شرایط متقاضی حتی قابل افزایش نیز می‌باشد.

(نکته) شهرهایی شامل این نوع خرید می‌باشند که بر اساس میزان مبلغی که شخص متقاضی پرداخت می‌کند متغیر است.

به عنوان مثال: یک ملک با خرید ۷۰ هزار یورو در ایران (اگر هر یورو ۳۰ هزار تومان) باشد چیزی معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که نرخ نسبتاً پایینی برای خرید ملک در تهران می‌باشد. امّا به فرض یک خانه ۷۰ هزار یورویی در فرانسه خریداری نمائید و این امکان را دارید تا آن را حداقل ۵۰۰ یورو ماهانه اجاره دهید. با احتساب ارزش یورو در کشور ایران می‌توانید ماهیانه مبلغ ۱۵ میلیون تومان از خانه خود در کشور فرانسه کسب درآمد نمائید.

شرایط دریافت اقامت در فرانسه

بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط دولت فرانسه یکی از فاکتورهای مهم و اصلی خرید ملک در فرانسه متراژ ملک خریداری شده برای سرپرست خانواده، حداقل ۱۴ متر مربع برای همسر ۹ متر مربع و برای هر فرزند در خانواده ۹ متر دیگر می‌باشد که به مساحت ملک خریداری شده اضافه می‌شود. به عنوان مثال یک شهروند و تبعه ایرانی که قصد دارد ملکی خریداری نماید به فرض داشتن همسر و سه فرزند باید حداقل یک خانه ۵۰ متری خریداری نماید همچنین شخص متقاضی و سرپرست خانواده (۴ نفره) با خرید ملک در فرانسه باید با داشتن تمکن مالی معادل حداقل ۱۳۰۰ یورو درآمد ماهیانه را در کشور مبدأ (ایران) به اثبات برساند. این منبع باید به صورت مستمر از طریق درآمدهای ثابت شخص همانند حقوق بازنشستگی و یا اجاره خانه و مغازه یا سهام و… تأمین نماید.

IMG 20210208 092416

مراحل خرید ملک در کشور فرانسه

در صورت تمایل می‌توانید از این فرصت خاص و منحصر به فرد اقامت فرانسه با کارشناسان با تجربه و خبره ما تماس گرفته و با مشاوره رایگان تلفنی و گرفتن وقت حضوری اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه بهره‌مند شوید.

اگر قصد دارید از خدمات هلدینگ ما به این امر دست پیدا کنید، مراحل خرید ملک با همراهی کاروانیک به شرح زیر می‌باشد:

  • مشاوره تخصصی و رایگان جهت خرید ملک در فرانسه
  • عقد قرارداد رسمی و معتبر با مشتری (خریدار) به همراه پرداخت بخش اول در هلدینگ کاروانیک جهت شروع کار
  • راهنمایی و مشاوره در امر خرید ملک در شهرهای مختلف فرانسه
  • انتخاب ملک به همراه مشتری و یا خود مشتری و خانواده وی
  • امضای وکالت قرارداد خرید (که در سفارت فرانسه در تهران برای رسیدگی امور توسط کارشناسان)
  • طبق تعرفه مصوب دولت فرانسه پرداخت بخش اول جهت خرید ملک (به حساب دولتی و دفتر ثبت اسناد رسمی کشور فرانسه)
  • تعرفه اعلامی از جانب فروشنده و بررسی شرایط کیفی ملک و همچنین بررسی صحت و سلامت مدارک ملک توسط دفتر اسناد رسمی
  • پرداخت بخش دوم تعرفه مصوب دولت فرانسه جهت خرید ملک در فرانسه و تسویه نهایی (به حساب دولتی و دفتر ثبت اسناد رسمی کشور فرانسه )
  • صدور سند ۶ دانگ رسمی و قانونی به نام خریدار ایرانی
  • ارائه مدارک و اسناد ملک و کلید در تهران توسط هلدینگ کاروانیک (ارائه این موارد در فرانسه هم وجود دارد)

مراحل اقامت در کشور فرانسه

روند اخذ اقامت از طریق خرید ملک برای تبعه‌های خارجی شامل موارد زیر می‌باشد:

۱- با خرید ملک در فرانسه در ابتدا یک اقامت یک‌ساله به صورت ویزای تایپ D به شخص متقاضی داده می‌شود.

۲- پس از گذشت یک‌سال از صدور ویزاتایپ D، فرد متقاضی با تمدید اقامت خود ویزای اقامتی را از تایپ D به کارت اقامتی یک‌ساله تبدیل می‌کند.

۳- هر سال امکان تمدید این نوع کارت برای یک‌سال دیگر برای فرد متقاضی وجود دارد.

۴- با گذشت ۵ سال از اقامت و زندگی فرد در فرانسه شخص متقاضی می‌تواند برای اقامت دائم فرانسه اقدام کرده و در صورت لزوم ملک خود را به فروش برساند.

۵- متقاضیان می‌توانند در هر سال از حضور خود در فرانسه برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کرده و پس از ۳ سال از پرداخت مالیات بر درآمد و کسب درآمد در کشور فرانسه برای دریافت پاسپورت و حق شهروندی این کشور اقدام نمایند.

مزایای اقامت فرانسه

* دریافت گواهینامه بین‌المللی رانندگی

* تحصیل رایگان فرزندان در دانشگاه‌های دولتی و با کیفیت بالای کشور فرانسه

* استفاده از بیمه پزشکی رایگان در فرانسه

* افتتاح حساب بانکی بین‌المللی در کشور فرانسه

* امکان اجاره دادن ملک خریداری شده در فرانسه

* نیاز نداشتن به حضور در فرانسه جهت خرید ملک

* نبود نیاز به سابقه سفر

* نیاز نداشتن به دریافت ویزای توریستی شنگن

* دریافت پاسپورت و حق شهروندی با ارزش و معتبر فرانسه

* امکان ثبت شرکت و فعالیت‌های اقتصادی

* دریافت وام بانکی در فرانسه در صورت ثبت شرکت

* دریافت پاسپورت در صورت ثبت شرکت پس از سه سال

* سفر آزادانه و نیاز نداشتن به ویزای شنگن به کشورهای دیگر اروپایی

* تاثیرنداشتن سابقه رجکتی در روند پرونده

حتی می‌توانید با خرید ملک در فرانسه و دریافت کارت اقامت اقدام به ثبت یک شرکت تجاری کنید و با پرداخت مالیات و کسب درآمد برای حداقل سه سال در کشور فرانسه این حق را دارید تا برای حق شهروندی و پاسپورت فرانسه درخواست دهید.

* حتی اگر تمایلی به ثبت شرکت در فرانسه ندارید هلدینگ کاروانیک جایگزین‌های دیگری که بسیار ارزشمند هستند را برای شما به ارمغان می‌آورد.

* در صورت انجام امور ثبت شرکت، شما می‌توانید هر زمان که بخواهید ملک خود را بفروشید.

* به عنوان مثال یکی دیگر از شروط قبول پاسپورت و تابعیت فرانسه داشتن مهارت ابتدایی زبان فرانسه در زمان درخواست (یعنی سپری شدن سه سال از ثبت شرکت) خواهد بود.

IMG 20210208 092512

اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

امکان اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در کشورهای یونان، اسپانیا، پرتغال و فرانسه اطلاع کسب نمایید. لازم به ذکر است در اقامت تمکن مالی یونان شما نیاز به حضور در کشور نخواهید داشت، در کشور اسپانیا در هر سال می‌بایست ۶ ماه در کشور حضور داشته باشد، اقامت تمکن مالی پرتغال نیز می‌بایست ۶ ماه متوالی یا ۸ ماه غیر متوالی در کشور حضور داشته باشید و اما در کشور فرانسه اقامت تمکن مالی که از نوع خرید ملک در فرانسه است نیز نیازی به حضور نمی‌باشد.

چنانچه قصد اقامت در این کشور زیبای اروپایی را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها در خصوص نوع سرمایه‌گذاری که مد نظرتان است مشاوره و راهنمایی بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت کاروانیک به آدرس img.karvanik.com تمامی اطلاعات لازم در خصوص خرید ملک در فرانسه و انتخاب ملک مورد نظر را به‌دست آورید و از خدمات دیگر هلدینگ مهاجرتی کاروانیک اطلاع کسب نمایید.

چنانچه تصمیم خود را نهایی کنید وکلا و کارشناسان هلدینگ کاروانیک در اولین فرصت و بدون نیاز به حضور شما در کشور فرانسه کلیه کارهای محوله را انجام خواهند داد. برای تحقق رویای قدم زدن در پاریس همین الان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۱۵

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.