کد مطلب: ۳۲۷۷۶۵

اولویت استراتژیک بانک ایران زمین

اولویت استراتژیک بانک ایران زمین

گردهمایی سراسری روسا و معاونین شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، مدیر شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان، معاونین بازرسی، مسئولین دوایر استان، روسا و معاونین شعب تحت پوشش در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌های یاد شده ضمن خیرمقدم و ابراز خشنودی از حضور مدیران عالی طی توضیحاتی وضعیت اقتصادی، اقلیمی، جمعیتی، معیشتی، آمار و عملکرد شعب استان‌های تابعه در زمان سپری شده از سال را تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در ادامه محمد حسینی کنارروئی مدیری امور شعب استانها پس از خیر مقدم به حاضرین به نکاتی در خصوص وضعیت جاری اقتصاد کشور، بررسی عملکرد شعب، مقایسه عملکرد استانهای تابعه، روند تجهیز منابع در میان بانک‌های خصوصی و خدمات بانکداری مدرن اشاره کرد.

سپس علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش اولویت استراتژیک بانک را «سرمایه انسانی» دانست و گفت: چرخش و تحرک مناسب حرفه‌ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه‌ای ضرورت است.

وی افزود: کارکنان در نقش‌ها و موقعیت‌های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل مؤثر پیدا می‌کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه‌ای» خود را عرضه می‌کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه‌ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه‌ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می‌کند.

بنابراین لازم است توانایی‌های سازمانی روسای شعب از طریق ایجاد و انتقال فرصت‌های یادگیری و آموزه‌های رویدادهای حرفه‌ای بیش از پیش پرورش داده شود تا با وجود پیچیدگی اقتصادی و بانکی، روسای شعب با برخورداری از کنش‌های سازمانی (مدیردانا، سازنده و کُنشگر و عمل کننده) بتوانند به اهرم‌هایی دست یابند تا توانایی رفتار حرفه‌ای کارکنان را برای تبیین علل رویدادهای حرفه‌ای ارتقا دهند.

در پایان این همایش برخی از رؤسای و معاونین؛ به بیان موانع و مسائل پیش رو در جهت پیش برد اهداف عالیه بانک پرداختند.

منبع: بنکر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.