کد مطلب: ۲۹۵۱۸۱

۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه کرج بازدید کردند

100 هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه کرج بازدید کردند

سرپرست سیما و منظر سبز شهری شهرداری کرج اعلام کرد که 100 هزار نفراز ششمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بازدید کردند.

پیمان بضاعتی پور اظهار داشت: این آمار بالای بازدید کننده ازنمایشگاه نشان دهنده این است که نمایشگاه امسال مطلوب و مورد پسند علاقمندان به گل و گیاه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از چهارم تا نهم شهریور ماه جاری میزبان شهروندان بود، بیان داشت: مساحت باغ گل‌ها 6 هکتار است که 4 هکتار از این مساحت، به فضای سبز اختصاص یافته است.

به گفته وی، در این دوره 300 هزار گل فصلی و 130 نوع گل دایمی کاشته شده و یکصد هزار گلدان گل زینتی و شاخه بریده نیز در تالار گل نمایشگاه برای فروش پیش بینی شده بود.

این مسئول جشنواره گل را یک برون داد فرهنگی دانست و افزود: تمایز این دوره با دوره‌های گذشته در حضور هنرمندان بومی و استفاده از سنگ، فلز، گل و سنگ برای ساخت مجسمه های هنری و برگزاری فستیوال هنری در نقاشی، کاریکاتور و موسیقی سنتی بود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تم جشنواره امسال را شادی و نشاط خواند و ادامه داد: هدف مجموعه مدیریت شهری افزایش روحیه و نشاط میان شهروندان بود که رضایت شهروندان از این مهم از طریق سامانه نظرسنجی تخمین زده شد و خوشبختانه 70 درصد از شهروندان رضایت خود را از جشنواره اعلام کردند.

بضاعتی پور رضایت 70 درصدی شهروندان از ششمین دوره نمایشگاه گل و گیاه را نشان از رضایت مردم از فعالیت همکاران تلاشگر سازمان سیما، منظر و فضای سبز ذکر کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برپایی ششمین نمایشگاه گل و کیاه از دو ماه پیش اندیشیده شده بود.

وی اظهارامیدواری کرد که با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مجموعه مدیران مدیریت شهری نسبت به برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدام شود تا رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم سازد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.