کد مطلب: ۲۱۰۴۶۸

بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

بازگشت بوفون به تیم ملی ایتالیا

جان لوئیجی بوفون از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی ایتالیا منصرف شد و اعلام کرد به تیم ملی ایتالیا باز خواهد گشت.

بعد از ناکامی بزرگ تیم ملی ایتالیا در راه‌یابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خیلی از بازیکنان باتجربه این کشور از جمله جان لوئیجی بوفون از تیم ملی خداحافظی کردند، با این حال بعد از حضور دی بیاجو به عنوان سرمربی موقت تیم ایتالیا، بوفون اعلام کرد می‌خواهد بار دیگر به تیم ملی کشورش کمک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جان لوئیجی بوفون ۴۰ ساله درباره بازگشت خود به تیم ملی ایتالیا گفت: من در این برهه حساس که تیم ملی ایتالیا مرحله گذر از شکست و رسیدن به پیروزی را آغاز می‌کند، احساس مسئولیت می‌کنم.

وی افزود: من قصد داشتم برنامه خودم را برای تعطیلات تنظیم کنم و شاید آسان ترین کار ممکن این بود که به تعطیلاتم ادامه دهم ولی تیم ملی ایتالیا به من نیاز دارد و من جواب مثبت دادم و می‌خواهم تیم ملی کشورم را در این برهه کمک کنم.

بوفون گفت: من این کار را به خاطر وفاداری و مسئولیت‌پذیری برای تیم ملی کشورم انجام می‌دهم و به آینده کار فکر نمی‌کنم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: الان تیم ملی دو بازی دوستانه برابر آرژانتین و انگلیس دارد و من فکر می‌کنم که بازیکنان باتجربه تیم در این برهه برای تیم خیلی مهم هستند و باید در تیم حضور داشته باشند تا بازیکنان جوان را راهنمایی کنند.

بوفون در این فصل ۱۳ بار برای یوونتوس در لیگ و ۲۰ بازی نیز در مجموع رقابت‌ها بازی کرده و همچنان در ۴۰ سالگی نمایش خوبی برای تیمش داشته است و به همین خاطر دی بیاجو تصمیم گرفت تا این دروازه‌بان را برای دو بازی دوستانه برابر آرژانتین و انگلیس بار دیگر به تیم ملی این کشور دعوت کند.

منبع: گاتزتادلواسپورت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.