کد مطلب: ۲۰۵۸۴۸

مورینیو:

با پوگبا درگیر نشدم

با پوگبا درگیر نشدم

سرمربی منچستریونایتد شایعات رسانه‌ها مبنی بر درگیری با پل پوگبا را ردکرد و آن را دروغی بزرگ خواند.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد در بازی‌های اخیر خود نمایش ضعیفی به اجرا گذاشته است. بازی‌های ضعیف پوگبا از بازی با تاتنهام شروع شد و باعث شد که تعویض شود. این اتفاق در بازی قبل منچستریونایتد نیز رخ داده بود تا زمزمه‌ها مبنی بر درگیری سرمربی این تیم با پوگبا شنیده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در ابتدای نشست خبری قبل از بازی با هادرزفیلد، درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و در ابتدا در مورد موضوع درگیری‌اش با پل پوگبا گفت‌: من فکر می‌کنم شما (خبرنگاران) آدم‌های خوبی هستید و درست از کلمات استفاده می‌کنید چون وقتی می‌گویید شایعات زیاد، یعنی «دروغ‌های زیاد».

وی افزود: پل قبول کرده است که در بازی‌های اخیر بد بازی کرده است و این مساله نیز به اتمام رسیده است. بقیه چیزهایی که در رسانه‌ها می بینید و می‌شنوید دروغ است؛ دروغ‌های بزرگ. مثلا این که می‌گویند روابط ما خوب نیست یا با هم قهر هستیم. در بازی‌های اخیر پوگبا نمایش خوبی نداشته است. حالا وظیفه من و او است که سطح بازی‌اش را ارتقا دهیم.

منچستریونایتد امشب (شنبه) باید در جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف تیم هادرزفیلد برود. دیداری که در خانه تیم هادرزفیلد برگزار می‌شود و از اهمیت زیادی برای منچستریونایتد برخوردار است چرا که بعد از ناکامی از کسب قهرمانی در لیگ برتر، اکنون مورینیو امیدواری به قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها است.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در پایان صحبت‌های خود گفت‌: ما برای این بازی برنامه خاصی داریم. با وجود این که چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا برویم در این مسابقه با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: مشکلی هم در این رابطه نداریم و حتی پوگبا از ابتدای مسابقه برای ما به میدان خواهد رفت.

منبع: دیلی میل

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.