فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۱۱۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

توئیت ایلان ماسک درباره وب۳ / انتقاد مدیرعامل تسلا از تحول اینترنت

توئیت ایلان ماسک درباره وب۳ / انتقاد مدیرعامل تسلا از تحول اینترنت

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم در کنفرانس ETHDenver شلواری با طرح شیبا و لباسی شبیه به خرس پوشیده بود که باعث مسخره شدنش شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک و تعداد زیادی از افراد میلیاردر، یک عکس خنده‌دار در رابطه با تحول اینترنت را در توئیتر به اشتراک گذاشتند.

هفتگی 2 8

توئیت ایلان ماسک برای مسخره کردن وب۳

لری و پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل در این عکس نمایندگان وب۱ هستند. بعد وب۲ به بهره‌برداری رسید و دنیا را عوض کرد. این اصطلاح در اوایل سال ۲۰۰۰ توسط تیم اوریلی اوراکل، در دره سیلیکون ولی ابداع شد.

جسی آیزنبرگ، بازیگر فیلم شبکه‌های اجتماعی در این عکس نماینده تکنولوژی وب۲ است. این فیلم به کارگردانی دیوید فنیچر در رابطه با زندگی مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک است.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم نماینده web3 است. بوترین در این عکس لباس خرس خنده‌داری پوشید و به نظر می‌رسد ایلان ماسک با توئیت کردن این عکس قصد مسخره کردن طرفداران web3 داشته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی لباس پوشیدن ویتالیک بوترین را سوژه خنده کردند و حتی برخی لباس خرس او را علامتی از رسیدن زمستان رمزارزها می‌دانند. بوترین هم قبلا گفته است رسیدن یک زمستان می‌تواند سودمند باشد.

ایلان ماسک یکی از مخالفان سرسخت تکنولوژی وب۳ است و اصلا این راه را قبول ندارد. او اخیرا در مورد و۳ گفت: بیشتر در مورد بازاریابی بود تا واقعیت.

وب۳ قصد دارد واسطه‌های بزرگ اینترنت و غول‌های شبکه‌های اجتماعی را حذف کند. منطق وب۳ می‌گوید: چرا باید اینترنت و فضای مجازی متمرکز و در دست عده‌ی خاصی باشد.

هفتگی

توئیت ایلان ماسک در مورد وب۳

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار