فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۵۱۸

پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا تا آخر هفته به ۶۵ هزار دلار خواهد رسید؟

پیش بینی قیمت بیت کوین: آیا تا آخر هفته به 65 هزار دلار خواهد رسید؟

کاهش نرخ بهره دریافتی، میلیون ها سرمایه گذار را در حالی که منتظر چرخش بازار و رشد صعودی بالقوه هستند، منتظر نگه داشته است.

به گزارش تجارت نیوز،

به نظر می رسد که خوش بینی در بازار رمزارزها همچنان ادامه خواهد داشت. قیمت بیت کوین دوباره از آستانه 60000 دلار گذشت و یک روز بعد به زیر 59000 دلار رسید. این افزایش قیمت کاملاً غیرمنتظره نبود، زیرا مسائلی که اخیراً منجر به کاهش قیمت آن شده بود به تدریج در حال حل شدن هستند. با این حال، هنوز راه هایی برای بازگشت به خطوط حمایت قبلی از چند ماه پیش داریم. با توجه به کاهش نرخ بهره در ایالات متحده، بهبود مستمر بازار محتمل است و راه را برای افزایش احتمالی قیمت تا پایان سال هموار می کند. بیت کوین می تواند تا هفته آینده به نقطه عطف 65000 دلاری نیز برسد. در حالی که سرمایه گذاران منتظر ثبات وضعیت بیت کوین هستند، همچنان بر روی ارزهای دیجیتال نوظهور مانند «پپه آنچِیند» و «کریپتو آل استارز» تمرکز می کنند.

>>>  بهترین پیش فروش کریپتو را در اینجا بخرید <<<

تعدیل نرخ بهره به عنوان کاتالیزور؟

تصمیم آتی فدرال رزرو ایالات متحده در مورد نرخ بهره احتمالاً یک رویداد کلیدی برای بازارهای کریپتو خواهد بود. از آنجایی که نرخ تورم کمتر از حد انتظار بوده است، پیش بینی کاهش بالقوه نرخ ها در حال افزایش است و نتیجه می تواند تفاوت بزرگی در آینده ارزهای دیجیتال ایجاد کند. سخن این است که کاهش 0.25 درصدی در نرخ های بهره کلیدی ممکن است فردا اتفاق بیفتد. با این حال، بحث در حال حاضر کاهش تا 0.50٪ در نظر گرفته شده است.

اگر فدرال رزرو نرخ های بهره را تا 0.50 درصد کاهش دهد، این اتفاق می تواند بازار ارزهای دیجیتال را صعودی کرده و به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به نقطه های جدیدی در حدود 65000 دلار برساند. بیت کوین پس از کاهش قبلی نرخ بهره، یک روند صعودی در پیش گرفت، بنابراین این اتفاق دوباره کاملاً ممکن است. کاهش نرخ بهره اغلب اولین گام به سمت یک بازار صعودی است و این بار نیز وضعیت می تواند یکسان باشد. در حالی که این کاهش نمی تواند قیمت بیت کوین را به 100 هزار دلار برساند، برخی کارشناسان معتقدند که یک سری رویدادهای مثبت می تواند منجر به چنین سودهای عظیمی قبل از پایان سال 2024 شود.

>>>  بهترین پیش فروش کریپتو را در اینجا بخرید <<<

آیا 100000 دلار در سال جاری قابل دستیابی است؟

اگرچه بعید است که بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار برسد، اما این امکان نیز همچنین وجود دارد. روندهای گذشته نشان داده است که اگر بیت کوین حمایت کافی را به دست آورد، طی یک ماه می تواند افزایش قیمت 10 تا 30 درصدی را تجربه کرده و اگر کاهش بهره ادامه یابد، این احتمال همچنان وجود دارد.

اگر بیت کوین در ماه سپتامبر به 65000 دلار برسد، بالاترین رکورد جدید در اکتبر یک احتمال قطعی است. اکتبر اغلب در فضای کریپتو "Uptober"  نامیده می شود، زیرا در چند سال گذشته بیشترین دستاوردها را داشته است. با انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر، در صورت پیروزی دونالد ترامپ، بازارهای ارزهای دیجیتال می توانند حمایت بیشتری کسب کنند. این نتیجه می تواند قیمت بیت کوین را به بیش از 100000 دلار در سال جاری برساند، اما تا آن زمان، رمزارزهای نوظهوری مانند مانند «پپه آنچِیند» و «کریپتو آل استارز» هنوز بهترین گزینه ها برای سود بالا هستند.

>>>  بهترین پیش فروش کریپتو را در اینجا بخرید <<<

پپه آنچیند – اولین لایه 2 میم کوین ها در جهان

 

«پپه آنچِیند» به عنوان یکی از هیجان انگیزترین پیش فروش های توکن در سال، توجهات را به خود جلبکرده است. این پروژه تاکنون بیش از 13.5 میلیون دلار جمع آوری کرده و در حال حاضر به سمت 14 میلیون دلار راهی شده است. «پپه آنچِیند» با توجه به اینکه اولین پروژه میم کوین لایه 2 اتریوم است که بر روی یک بلاکچین اختصاصی ساخته شده است، مورد توجه قرار گرفته است. طراحی نوآورانه و مبتنی بر «پپه قورباغه ای» به «پپه آنچِیند» پتانسیل عظیمی در عرصه کریپتو می دهد. با این حال، جوایز استیکینگ عالی را نیز ارائه می دهد که بیش از 150 درصد APY است، به کاربران انگیزه دیگری برای پیوستن به جامعه رو به رشد «پپه آنچِیند» می دهد.

علاوه بر این، بلاکچین منحصر به فرد «پپه آنچِیند» به گونه ای طراحی شده است که سرعت تراکنش 100 برابری را در مقایسه با اتریوم با هزینه های بسیار پایین ارائه می دهد. این پروژه یکی از بهترین پیش فروش های میم کوین در سال 2024 است، و اگر فروش توکن PEPU فعلی ادامه یابد، می تواند قبل از پایان پیش فروش از 20 میلیون دلار فراتر رود که یک شاهکار واقعاً چشمگیر برای یک عرضه اولیه میم کوین خواهد بود.

002

>>>  هم اکنون پپه آنچیند را بخرید <<<

کریپتو آل استارز – پروژه استیکینگ چند توکنی پرچمدار که صنعت رمزارزها را متحول خواهد کرد

«کریپتو آل استارز» به ​​دلیل سیستم پاداش چند توکنی منحصر به فرد خود که می تواند جایگاه میم کوین ها را برای همیشه تغییر دهد، به سرعت در جامعه کریپتو مورد توجه قرار گرفته است. این پروژه موفق شده است که بیش از 1.3 میلیون دلار در چند هفته اول پیش فروش خود جمع آوری کند و هیچ نشانه ای از توقف از خود نشان نمی دهد. شتاب پیرامون این پروژه به سرعت در حال افزایش است و سرمایه گذاران برای پیوستن به جامعه کاربران قبل از انفجار توکن های $STARS صف کشیده اند.

«کریپتو آل استارز» بنا دارد کاربرد عملی را به چشم انداز میم کوین بیاورد. این پروتکل استیکینگ، یک سیستم به اسم MemeVault را معرفی می کند و به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که 12 میم ثابت را برای دریافت سود بالا استیک کنند. این ویژگی یک هاب متمرکز را فراهم می کند که در آن کاربران می توانند میم کوین های خود مانند  دوج، پپه، شیبا، برت و دیگران را برای کسب توکن های بومی  $STARS استیک کنند.

توکن های $STARS دو هفته پیش وارد پیش فروش شدند و در حال حاضر با قیمت 0.0014477 دلار در دسترس هستند. پیش فروش در مجموع دارای 50 فاز خواهد بود که در طی آن قیمت ها افزایش می یابد، بنابراین هر چه زودتر خرید کنید بهتر است.

>>> اکنون کریپتو آل استارز را بخرید <<<

سخن پایانی

کاهش نرخ بهره دریافتی، میلیون ها سرمایه گذار را در حالی که منتظر چرخش بازار و رشد صعودی بالقوه هستند، منتظر نگه داشته است. بیت کوین در نهایت می تواند وارد فاز کاهش نوسانات شود و اگر موضوعات دیگری در چند ماه آینده دست به دست هم دهند، این رمزارز اول بازار می تواند به قیمت 100 هزار دلار برسد. با این حال، از آنجایی که هنوز نمی دانیم کاهش نرخ چه تاثیری بر بازار خواهد داشت، سرمایه گذاری در میم کوین های نوظهور مانند $PEPU و $STARS  می تواند به شما کمک کند تا بازدهی بالایی داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.