به گزارش تجارتنیوز، در این جلسه که در ساعت ۱۹ شروع شد بنا به فهرست اعلامی نفرات زیر حضور دارند:


عشقی: بازنده اصلی شرایط کنونی بازار سرمایه دولت است
مجید عشقی رئیس بورس :
به گزارش تجارتنیوز، در این جلسه که در ساعت ۱۹ شروع شد بنا به فهرست اعلامی نفرات زیر حضور دارند:


مجید عشقی رئیس بورس :
باهرروزجلسه گذاشتن چه دردی ازمردم مال باخته دوا میشود تازمانی که دولت درکاربورس دخالت کنه اوضاع همین است متاسفانه مسولین اقتصادی دولت درک درستی ازاقتصاد ندارند وبه فرمایشات رهبری هم توجه
ندارند رهبری امسال را سال مشارکت مردم درتولید
نام گذاری کردن ولی دولت وسازمان بورس مردم رااز
بورس و مشارکت درابادانی مملکت فراری میدهند.
از سال ۹۹ این جلسات سوری بارها برگزار شده و هیچ خروجی مثبتی نداشته دولت سید محرومان هیچ علاقه ای به ساماندهی بورس نداره سرمایه ما نابود شد شرمنده خانواده شدیم خدا از شما نگذره
مشخصه چیزی که به نفع خودتونه نشر نمیدید
خون مردم تو شیشه کردین الهی سرطان خون بگیرید عاملان نزول بوری
رئیسی در تبلیغات تلویزیونی گفت اولویت اول من بورس است ، ایشون اصلأ بازار سرمایه رو رها کرده است.