فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۱۷۷۸۱

حمایت اسطوره بوکس جهان از سولانا / بازدهی یکساله سولانا چقدر بود؟

حمایت اسطوره بوکس جهان از سولانا / بازدهی یکساله سولانا چقدر بود؟

مایک تایسون اسطوره بوکس جهان اعلام کرد، تمام سرمایه خود را روی «سولانا» خرج کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مایک تایسون اسطوره بوکس جهان اعلام کرد، تمام سرمایه خود را روی «سولانا» خرج کرده است. او حالا از ۵٫۷ میلیون دنبال‌کننده خود در توئیتر در مورد آینده قیمتی سولانا پرسیده است.

در حالی که تا به این لحظه بیش از ۲۵۰۰ کامنت زیر توئیت او نوشته شده است اما هیچ کس تحلیل قیمتی جدی برای سولانا ارائه نکرده است.

تایسون که به «دینامیت پسر» و «مایک آهنین» در دوران حرفه‌ای خود معروف بود اخیر لقب « بدترین مرد کره زمین» را نیز به خود اختصاص داده است.

هته گذشته، او در توئیتی اعلام کرده بود که کل سبد رمزارز خود را روی سولانا سرمایه‌گذاری کرده است. او همچنین از یک NFT به نام نهنگ کاتالونیا هم حمایت کرده بود.

مایک آهنین یک مجموعه NFT در اوپن‌سی دارد که آگوست سال گذشته و با همکاری کوری ون لو راه‌اندازی شده بود.

در ژوئن سال گذشته و پیش از اینکه تایسون وارد سولانا شود، از طرفدارانش در توئیتر پرسیده بود که میان اتریوم و بیت‌کوین کدام را ترجیح می‌دهند. او همچنین در سپتامبر از فالوئرهایش خواسته بود که بین سولانا و اتر یکی را انتخاب کنند.

در حال حاضر سولانا از نظر با ارزش بازار ۴۵ میلیارد دلاری، هفتمین ارز بازار است. این ارز در حال حاضر در محدوده ۱۴۳ دلاری معامله می‌شود و در یک هفته گذشته رشدی دو درصدی را به ثبت رسانده است. در یک سال گذشته سولانا بیش از ۴۴۹۰ درصد رشد داشته ولی بازدهی ماهانه این ارز دیجیتال منفی ۱۵ درصد بوده است.

هفته گذشته بانک آمریکا اعلام کرده بود که موجب رشد سولانا شد. این بانک اعلام کرده بود که سولانا می‌تواند سهم بازار اتریوم را گرفته و تبدیل به ویزاکارت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال شود.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار