کد مطلب: ۱۸۴۴۱۸

استاندار مرکزی خبر داد:

برخورد با هرگونه تجمع فاقد مجوز

برخورد با هرگونه تجمع فاقد مجوز

استاندار مرکزی گفت: ماموران حافظ نظم با هرگونه تجمع فاقد مجوز برخورد قهری و قانونی خواهند کرد.

سیدعلی آقازاده شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه حوادث شنبه شب باعث شد در شورای تامین استان تمهیداتی اندیشیده شود، افزود: کسانی که قصد بیان اعتراض یا تجمع در مکان خاصی را دارند در صورت دریافت مجوز می توانند در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آقازاده از خانواده‌ها خواست که اجازه ندهند احساسات پاک فرزندانشان دستخوش سوءاستفاده عده‌ای شود و افزود: در ناآرامی‌های شنبه شب بیش از 100 نفر دستگیر شدند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی از دستگیرشدگان دارای سوابق شرارت و سوابق جرائم اجتماعی زیادی هستند، افزود: در نا آرامی‌های شنبه شب 12 مامور نیروی انتظامی مضروب و مجروح شده‌اند که مجروحیت دو نفر از آنها بوسیله چاقو بوده است و در حال حاضر یکی از آنها در ICU بستری است.

آقازاده با اشاره به آسیب‌های وارد شده به برخی شعب بانک گفت: در این ناآرامی‌ها شیشه‌های بیت امام جمعه شکسته است و سر در فرمانداری اراک مورد تعرض اغتشاشگران قرار گرفته اما اجازه ورود به فرمانداری پیدا نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این تحرکات جز از سوی ضد انقلاب و اراذل و اوباش بعید است. بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند و بخشی در حال شناسایی هستند تا دستگیر شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.