کد مطلب: ۱۸۵۴۳۵

برنامه مالزی برای قرار گرفتن در بین کشورهای توسعه‎یافته جهان تا سال ۲۰۵۰

برنامه مالزی برای قرار گرفتن در بین کشورهای توسعه‎یافته جهان تا سال ۲۰۵۰

نخست‌وزیر مالزی در پیام خود به مناسبت سال نو میلادی گفت مردم این کشور می‌توانند امسال به آینده اقتصادی روشن‌تری چشم داشته باشند.

نجیب رزاق از برنامه ملی ابتکارات دگرگون کننده خود که هدفش پیوستن مالزی به جمع کشورهای توسعه یافته جهان تا سال ۲۰۵۰ است، به عنوان تامین کننده نقشه راه خوش‌بینی به آینده این کشور نام برد و به گزارشات خوش بینانه نهادهای مالی بین‌المللی متعدد درخصوص رشد اقتصادی مالزی اشاره کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نخست‌وزیر مالزی در پیام خود نوشت: اقتصاد ما همه انتظارات را مغلوب ساخت، بانک‌جهانی برآورد خود از رشد ما برای امسال را نه یک‌بار، نه دوبار، بلکه سه‌بار و به نرخ رشد بسیار سالم ۵.۸ درصدی افزایش داد.

داوتوک سری نجیب رزاق که وزیر دارایی مالزی نیز هست گفت: مالزی امسال رشدی سالم و تداوم کاهش کسری در حالی‌که به برداشتن تمام گام‌های لازم برای ارتقای امنیت، رفاه و شادی مردم ادامه می‌دهد، را انتظار دارد.

نجیب رزاق تصمیم شرکت علی بابا، برای ایجاد اولین منطقه آزاد تجاری الکترونیکی خود در مالزی را اثباتی بر ایجاد محیط موثر و دوست با کسب و کار تحت برنامه ابتکارات دگرگون کننده دولت دانست که اصطلاحا (تی. ان. ۵۰) نامیده می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات امسال، از رای‌دهندگان خواست کسانی را که دارای سوابق اثبات شده هستند، بشناسند: انتخاب دولت یک کار بسیار جدی است و ما به عقلانیت مردم مطمئن هستیم.

منبع: استریت تایمز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.