کد مطلب: ۴۴۷۸۵۸

بهترین برندهای پکیج دیواری

بهترین برندهای پکیج دیواری

مهمترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید پکیچ گرمایشی دچار شک و تردید می‌کند این است که از میان ده‌ها برند، کدام یک را انتخاب کنند. در این مقاله می‌توانید با بهترین برندهای پکیج دیواری آشنا شوید.

یکی از تجهیزات گرمایشی پر مصرف به‌خصوص در فصول سرد پکیج گرمایشی می‌باشد که به تنهایی می‌تواند نقش موتورخانه‌ای کوچک را در منازل و ساختمان‌های اداری ایفا نماید.

به‌طور کلی وظیفه پکیج های گرمایشی تأمین آبگرم مصرفی ساختمان و تأمین حرارت لازم برای گرم کردن رادیاتورهاست. با وجود پکیج، دیگر نیازی به تاسیسات موتورخانه مرکزی نمی‌باشد و متعاقبا، هزینه‌های گزاف لوله‌کشی و تأمین دیگ و مشعل و … جهت احداث تاسیسات گرمایشی ساختمان و موتورخانه مرکزی حذف می‌شود.

پکیج‌ها به انواع زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند. بر اساس شرایط محیط و گرمای مورد نیاز هر واحد، می‌توان در یک ساختمان از هر دو نوع پکیج زمینی و دیواری استفاده نمود، با این تفاوت که پکیج‌های دیواری کم حجم تر بوده و به‌راحتی دارای قابلیت نصب در فضای داخلی ساختمان نظیر آشپزخانه می‌باشند.

به‌طور کلی مهمترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید پکیچ گرمایشی دچار شک و تردید می‌کند این است که از میان ده‌ها برند، کدام یک را انتخاب کنند. در این مقاله می‌توانید با بهترین برندهای پکیج دیواری آشنا شوید. پرفروش‌ترین پکیج‌های موجود در بازار پکیج بوتان ، ایران رادیاتور، شوفاژکار، آریستون و بوش هستند.

IMG 20200504 181403

۱٫ پکیج دیواری ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین و مشهورترین سازنده‌های سیستم گرمایشی در ایران و خاورمیانه است. شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۶۳ تاسیس گردید و در سال ۱۳۸۳ پکیج‌های ایران رادیاتور در مدل‌های زمینی، دیواری با راندمان بسیار بالا و طراحی منحصربه‌فرد تولید و عرضه گردید. پکیج دیواری ایران رادیاتور شامل ظرفیت‌های ۲۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ کیلو کالری می‌باشد.

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می‌شوند و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل‌های متنوعی می باشند. این تقسیم‌بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده است. پکیج‌های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR پکیج های دو مبدل می‌باشند و سری مدل‌های BM جز مدل‌های تک مبدل ایران رادیاتور هستند.

از مزیت‌های پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور می‌توان به نصب آسان و خدمات پس از فروش ایران مجاز رادیاتور در سراسر کشور (نصب رایگان)، بهترین جایگزین برای موتورخانه‌ها به منظور تامین آب گرم و ۲۴ ماه گارانتی اشاره نمود.

۲٫ پکیج دیواری بوتان

شرکت صنعتی بوتان در سال ۱۳۳۲ شمسی در ایران تاسیس شد و در سال ۱۳۷۲ پکیج دیواری بوتان در ظرفیت‌های ۲۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۲۰۰۰ کیلوکالری جهت استفاده در منازل مسکونی، اداره‌ها تولید گردید.

پکیج‌های بوتان در مدل‌های Perla ،Venezia ،Calda Venezia ،BN324 و CV424S و در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن‌دار و بدون فن تولید می شوند.( پکیج‌های مدل RS بوتان بدون فن و مدل RSI فن‌دار می‌باشند.)

از مزیت‌های پکیج‌های بوتان می‌توان به بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت، سیستم عیب‌یابی الکترونیکی، دو مبدل حرارتی، فن دودکش و ارائه خدماتی مانند نصب رایگان، خدمات پس از فروش، ۲ سال گارانتی اشاره نمود.

۳٫ پکیج دیواری آریستون

یکی از مطرح‌ترین برندها در زمینه سیستم‌های گرمایشی اختصاصی شرکت آریستون می‌باشد. شرکت آریستون در سال ۱۳۰۹ در کشور ایتالیا با مدیریت آریستید مرلونی تاسیس شد و گروه تولیدی آریستون محصولاتی با راندمان و بازدهی مطلوب طبق بالاترین استانداردهای بین‌المللی با تنوع و گستردگی در مدل‌هایی با طراحی و زیبایی منحصربه‌فرد تولید و به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران صادر می‌کنند.

پکیج دیواری آریستون در دو مدل فن‌دار و بدون فن و در انواع دومبدل و تک مبدل و در مدل‌های GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES X، CLAS X با کارایی بالا تولید و به بازار عرضه می‌شود.

از مزیت‌های پکیج‌های آریستون می‌توان به نمایشگر لمسی با رزولوشن بالا طبق جدیدترین تکنولوژی‌های روز، صدای بسیار پایین، کیفیت و طراحی فوق‌العاده و ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش اشاره نمود.

۴٫ پکیج دیواری بوش

شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ در آلمان تاسیس شد. گروه تولیدی بوش در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌نماید. پکیج‌های بوش یکی از معتبرترین محصولات گرمایشی در بازار می‌باشند که در کشور ما نیز دارای محبوبیت بالایی می‌باشند.

پکیج دیواری بوش شامل مدل کامفورت و اکسکلوسیو در ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ و ۳۵۰۰۰ کیلووات طبق استانداردهای بین‌المللی و در دو نوع دو مبدل و تک مبدل، تولید می‌گردد.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پکیج بوش می‌توان به طراحی زیبا و منحصربفرد، بهره‌گیری از تکنولوژی روز اروپا ۲۴ ماه گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش اشاره نمود.

قیمت و گارانتی اصل پکیج گرمایشی

قیمت پکیج یکی از فاکتورهای مهم انتخاب این محصول است. اگر می‌خواهید لذت خرید اینترنتی آسان و مطمئن کلیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان ، از جمله انواع پکیج دیواری و زمینی را با بهترین قیمت فروش، گارانتی اصلی و معتبر و با برندهای مختلف (پکیج ایران رادیاتور، بوتان، آریستون و……)تجربه کنید، حتما به سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز مراجعه نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.