کد مطلب: ۵۱۱۷۳۲

بهترین کتاب‌هایی که باید مطالعه کنید &#۸۲۱۱; خرید اینترنتی کتاب

بهترین کتاب‌هایی که باید مطالعه کنید – خرید اینترنتی کتاب

کتاب‌ زندگی عزیز، هیاهوی زمان و کتاب مسخ جزو پرفروش‌ترین کتاب‌هایی هستند که باید آن‌ها را در کتابخانه خود داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی ۳ تا از بهترین کتاب‌هایی که باید مطالعه کنید بپردازیم.

کتاب‌ زندگی عزیز، هیاهوی زمان و کتاب مسخ جزو پرفروش‌ترین کتاب‌هایی هستند که باید آن‌ها را در کتابخانه خود داشته باشید. این کتاب‌ها به ترتیب با ترجمه مژده دقیقی، سپاس ریوندی و علی اصغر حداد از سوی انتشارات نشر ماهی به چاپ رسیده‌اند. برای خرید کتاب هیاهوی زمان اثر جولین بارنز، مسخ فرانتس کافکا و زندگی عزیز آلیس مونرو می‌توانید به صورت مستقیم از طریق وب‌سایت نشر ماهی اقدام کنید.

کتاب زندگی عزیز اثر آلیس مونرو مجموعه‌ای از ۱۴ داستان کوتاه است. مونرو یکی از بزرگ‌ترین داستان کوتاه نویس‌های معاصر است که شاهکارهایی از داستان کوتاه را خلق کرده است. محبوبیت مونرو به دلیل برجسته کردن شخصیت‌ها و زندگی‌های روزمره افراد است. در داستان‌های کوتاه مونرو و همچنین در کتاب زندگی عزیز روایت‌هایی را خواهید خواند که شاید در نگاه اول جایی در ادبیات و جذابیتی برای تبدیل شدن به یک داستان نداشته باشند. اما مونرو به خوبی‌ می‌تواند در آثار خود خواننده را با خود همراه کند.

کتاب هیاهوی زمان اثر جولین بارنز ترکیبی از داستان و زندگی‌نامه یک آهنگساز معروف قرن بیستم است. دمیتریویچ شوستاکوویچ دوران پر فراز و نشیبی مانند جنگ جهانی دوم را سپری کرد. خواندن کتابی که راجع‌به این شخصیت نوشته شده است برای علاقه‌مندان به تاریخ و سرگذشت افراد معروف خالی از لطف نخواهد بود. برای دانلود کتاب هیاهوی زمان از جولین بارنز و یا خرید کتاب هیاهوی زمان از طریق وب‌سایت نشرماهی اقدام کنید.

کتاب مسخ یکی دیگر از بهترین کتاب‌هایی است که باید مطالعه کنید. مسخ اثر فرانتس کافکا است که علی اصغر حداد آن را ترجمه کرده و این کتاب از سوی نشرماهی به چاپ رسیده است. برای خرید کتاب مسخ کافکا می‌توانید به سایت نشرماهی مراجعه کنید.

خرید کتاب

درباره کتاب زندگی عزیز

یکی از بهترین کتاب‌هایی که باید مطالعه کنید، کتاب زندگی عزیز است. اگر به مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم این کتاب را نیز در فهرست کتاب‌های موجود در کتابخانه‌تان داشته باشید. زندگی عزیز شامل ۱۴ داستان کوتاه اثر آلیس مونرو است. مونرو در سال ۲۰۱۳ موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شد. این کتاب آخرین اثر از این نویسنده کانادایی است. موضوعی که در این مجموعه داستان کوتاه بیش از همه به چشم می‌خورد، روایت داستان‌ها و شخصیت‌های معمولی است. مونرو که برخی از صاحب‌نظران به او لقب چخوف معاصر داده‌اند، در اغلب آثار خود از روزمرگی‌ها و شخصیت‌های عادی در یک جریان معمولی می‌نویسد. آلیس مونرو با نوشتن تک تک آثار خود اثبات کرده است که نه به دنبال شهرت است و نه فروش میلیونی کتاب‌هایش؛ این نویسنده بیشتر روایتگر زندگی‌ها و شخصیت‌هایی است که مانند هر یک از ما یک زندگی کاملا معمولی دارند.

موضوع کتاب زندگی عزیز

آلیس مونرو یکی از بزرگ‌ترین داستان کوتاه‌نویس‌های معاصر است. زندگی عزیز که شامل ۱۴ داستان کوتاه است موفق به دریافت جایزه ادبی تریلیوم شد. این کتاب اثری بود که مونرو پس از نوشتن آن از دنیای نویسندگی خداحافظی کرد. از ویژگی‌های بارز این کتاب که داستان‌های آن را خواندنی و جذاب کرده است می‌توان به توانایی خارق‌العاده مونرو در برجسته سازی شخصیت‌های عادی دانست. مونرو به خوبی قادر است که راوی ذهن و دنیای درونی هر شخصیتی باشد و این شخصیت را با شیوایی تمام برای خواننده به تصویر بکشد. مونرو در کتاب زندگی عزیز از روزمرگی‌های شخصیت‌های داستان شاهکاری خلق کرده است که هر خواننده‌ای را مجاب می‌کند تا آخر داستان‌ها را بخواند. روزمرگی‌ها و شخصیت‌های موجود در داستان‌های کوتاه آلیس مونرو، می‌توانند آینه‌ای از روزمرگی‌های خود خواننده باشند و نیمی از محبوبیت و شهرت مونرو نیز به همین خاطر است.

بهترین ترجمه کتاب زندگی عزیز

زندگی عزیز نوشته آلیس مونرو از سوی مژده دقیقی ترجمه شده و نشرماهی برای اولین بار آن را در سال ۱۳۹۴ چاپ کرده است. این مجموعه داستان کوتاه در ۲۲۴ صفحه به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید به صورت مستقیم از وبسایت انتشارات نشر ماهی خریداری کنید. همچنین برای خرید نسخه الکتریکی این کتاب یا دانلود کتاب زندگی عزیز pdf نیز می‌توانید از طریق سایت نشر ماهی اقدام کنید.

کتاب زندگی عزیز - خرید کتاب زندگی عزیز

درباره کتاب هیاهوی زمان جولین بارنز

هیاهوی زمان (The Noise of Time) ترکیبی از داستان و زندگی‌نامه است که توسط جولین بارنز نوشته شده است. این کتاب روایتگر زندگی نامه یکی از مشهورترین آهنگسازان قرن بیستم است. دمیتریویچ شوستاکوویچ در وهله‌ای از زمان زندگی کرد که روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. زیستن در دوران جنگ جهانی دوم، دوران استالین و انقلاب همگی بهانه‌ای بودند تا جولین بارنز تصمیم بر نوشتن این کتاب و زندگی‌نامه این آهنگساز بگیرد. برای خواندن کتاب هیاهوی زمان خواننده پیش‌نیازی نمی‌خواهد اما برای آشنایی بیشتر با دمیتریویچ شوستاکوویچ و درک حال و هوای آهنگ‌های او پیشنهاد می‌شود قبل از شروع به خواندن کتاب، چند اثر از این آهنگساز را گوش دهید. اگر طرفدار رمان‌های هیبریدی (ترکیبی از داستان و زندگی‌نامه) هستید، احتمالا خواندن سرگذشت چالش‌برانگیز این آهنگساز که با قلم جولین بارنز روایت شده است برایتان خواندنی باشد.

کتاب هیاهوی زمان - خرید کتاب هیاهوی زمان

بهترین ترجمه هیاهوی زمان

کتاب هیاهوی زمان در تابستان سال ۱۳۹۷ از سوی نشر ماهی به چاپ رسیده و سپاس ریوندی آن را ترجمه کرده است. رمان هیاهوی زمان در ۱۸۸ صفحه به نگارش درآمده است. برای خرید کتاب هیاهوی زمان و یا دریافت هیاهوی زمان pdf می‌توانید مستقیم از طریق سایت انتشارات نشر ماهی اقدام کنید.

درباره کتاب مسخ اثر فرانتس کافکا

کتاب مسخ از آن دسته کتاب‌هایی است که امکان ندارد دوست داران آثار کافکا آن را نخوانده باشند. مسخ رمان کوتاهی است که فرانتس کافکا برای اولین بار آن را در سال ۱۹۱۵ منتشر کرد. در این کتاب کافکا با صراحت به تغییر رفتار انسان‌ها در موضع قدرت و ضعف می‌پردازد. مسخ روایتگر زندگی جوانی به نام گره‌گوار است که کارمند یک تجارتخانه است و برای کار خود دائم با قطار سفر می‌کند. تبدیل شدن گره‌گوار به یک حشره غول پیکر و عجیب و غریب سرآغاز این روایت است. کافکا در این اثر خود مانند دیگر آثارش به راحتی می‌تواند تا آخرین صفحه خواننده را با خود همراه کند و ذهنش را به چالش بکشد. مهم‌ترین نکته این روایت، تغییر رفتار انسان‌ها در شرایط ضعف و قدرت است. شما در این داستان به خوبی خواهید دید که اعضای خانواده چگونه با گره‌گوار مانند یک موجود بیگانه رفتار می‌کنند؛ کسی که چندی پیش نان‌آور خانه و مورد احترام بود.

کتاب مسخ ترجمه علی اصغر حداد

صادق هدایت یکی از اشخاصی است که این اثر را ترجمه کرده است به همین خاطر ممکن است نام این اثر را در کنار نام صادق هدایت نیز ببینید. اگر به دنبال ترجمه‌های دیگری از کتاب مسخ هستید، می‌توانید این روایت را با ترجمه علی‌اصغر حداد بخوانید. مسخ در زمستان ۱۳۸۷ از سوی انتشارات نشر ماهی به چاپ رسیده و علی‌اصغر حداد آن را ترجمه کرده است. این داستان کوتاه که در ۱۸۴ صفحه نوشته شده است را می‌توانید به صورت مستقیم از سایت نشر ماهی خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.