کد مطلب: ۷۰۵۵۳۶

بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی خاطره انگیز

بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی خاطره انگیز

آنتالیا یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران است. این یک مکان ایده آل است، یک شهر منحصر به فرد که در آن می توانید در دریای درخشان شنا کنید و در آن ساحل منحصر به فرد آفتاب بگیرید یا شهر را در بالای کوه تماشا کنید.

آنتالیا یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران است. این یک مکان ایده آل است، یک شهر منحصر به فرد که در آن می توانید در دریای درخشان شنا کنید و در آن ساحل منحصر به فرد آفتاب بگیرید یا شهر را در بالای کوه تماشا کنید. هتل های آل آنتالیا بسیار معروف هستند، همچنین بوتیک هتل های بسیار زیبا و با کیفیت راحتی بسیار بالایی نیز در آنتالیا وجود دارد هر سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید می کنند.

آنتالیا دارای مناطق زیادی است که به دلیل تاریخ و فرهنگ خود مشهور هستند، هر منطقه دری را به روی دنیاهای مختلف باز می کند. تقریبا تمام هتل های آنتالیا دارای خط ساحلی هستند یا بسیار نزدیک به دریا واقع شده اند. اگر به جای دریا استخر را ترجیح می دهید، بسیاری از هتل ها نیز استخر دارند.

بوتیک هتل های آنتالیا فرصت های بسیار مناسبی برای خانواده های دارای فرزند دارند. علاوه بر این، داخل هتل آنتالیا فعالیت های مختلفی به مهمانان ارائه می شود. وجود هتل های زیادی در آنتالیا به این معنی است که با هر بودجه ای رزرو هتل خارجی مقرون به صرفه ای وجود دارد. از نظر کیفیت و راحتی، تمامی هتل های بوتیک آنتالیا زیباتر از دیگری هستند. بسیاری از این ساختمان ‌های سنتی که در خیابان ‌های باریک و سنگ ‌فرش آنتالیا قرار دارند، به رستوران ‌ها، فروشگاه‌ ها و هتل‌ های بوتیک تبدیل شده ‌اند.

98 4

بهترین بوتیک هتل های آنتالیا

بهترین بوتیک هتل های آنتالیا

در زیر به اسم هتل های آنتالیا اشاره می کنیم، که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

۱٫کاسا سور

بوتیک هتل کاسا سور دارای درختان پرتقال و نخل های موز است. هتل تا حدودی شبیه یک باغ گیاه شناسی هستند و فضای منحصر به فردی دارد. هر شش اتاق در این بوتیک هتل ۵ ستاره به طور جداگانه با دیوارهای سنگی قدیمی و سقف های چوبی، به طرز ماهرانه ای با امکانات مدرن هماهنگ تزئین شده اند. کسانی که تمایل دارند می توانند صبحانه را در باغ یا تراس صرف کنند. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و از شلوغی آنتالیا به دور است، همچنین رستوران های غذاهای ترکی را با رنگ اروپایی سرو می کند.

۲٫هتل سدروس

گفته می شود که ساختمانی که هتل سدروس را در خود جای داده است به قرن نوزدهم باز می گردد. سال ها به عنوان یک موزه خدمت می کرده است. پس از بازسازی گسترده، در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بوتیک هتل افتتاح شد. دکوراسیون ۱۱ اتاق و همچنین کل خانه، به سبک قدیمی و سنتی است.
یک حیاط کوچک شما را به صرف صبحانه دعوت می کند. ضمناً نام هتل به معنای چوب سرو است و این عطر در تمام ساختمان وجود دارد.

۳٫هتل آتیچی

هتل آتیچی یک هتل ۵ ستاره و دارای ۱۳ اتاق مدرن و دارای مبلمان کاربردی هستند. این هتل خانوادگی دارای یک حیاط کوچک است که صبحانه در آن سرو می شود. کسانی که مایلند می توانند صبحانه را در بالکن اتاق خود نیز صرف کنند، با وجود قرار گرفتن در وسط مرکز شهر، اتاق ها ساکت هستند نزدیکترین ساحل تنها پنج دقیقه پیاده روی دارد.

۴٫Delight Deluxe Boutique Hotel

این بوتیک هتل دارای ۱۶ اتاق با دکوراسیون رمانتیک است. کسانی که تمایل دارند می توانند صبحانه را در حیاط با دیوارهای سنگی قدیمی میل کنند. یک استخر روباز کوچک خانوادگی شما را به خنک شدن در روزهای گرم دعوت می کند. استراحت بیشتر توسط منطقه اسپا با حمام و سونا فراهم می شود، رستوران هتل غذاهای مدیترانه ای و طیف وسیعی از شراب را ارائه می دهد.

۵٫هتل پرا بوتیک

هتل پرا بوتیک آنتالیا دارای ۸ اتاق با پرده ‌های قهوه‌ای تیره و مبلمان چوبی با دیوارهای سفید است که با یکدیگر تضاد دارند. تمامی اتاق ها به متراژ ۲۵ متر مربع و دارای کفپوش چوبی هستند. صبحانه در باغ سرو می ‌شود، جایی که چترهای بزرگ از آفتاب صبحگاهی محافظت می ‌کنند، با ۲ دقیقه پیاده روی می توان به ساحل مارینا رسید.

۶٫هتل دوگان پرانا

هتل دوگان آنتالیا دارای ۴۱ اتاق با سقف های چوبی و دکوراسیون کلاسیک الهام گرفته شده است. باغ سرسبز با درختان پرتقال، چشم ‌اندازی از کوه‌ های توروس دارد. می توان در امتداد بوتیک هتل به یک ساحل رسید که تنها ۱۰۰ متر با آن فاصله دارد. در این هتل رستوران متنوع از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.

۷٫هتل Cap D'Perge

این هتل در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده است و دارای ۱۶ اتاق با مبل های مدرن، لوکس و منحصر به فردی است که با حس نوستالژیک زیبا ترکیب شده است. این بوتیک هتل در آنتالیا بر روی صخره قرار دارد و دسترسی به ساحل خود را دارد. کسانی که مایلند می توانند صبحانه را با چشم انداز بی نظیری از دریا در تراس میل کنند.
خدمات اسپا و ماساژ به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد. برای اینکه آرامش در این هتل برقرار باشد، این هتل تنها مهمانان بالای ۱۸ سال را می پذیرد.

۸٫تووانا

بوتیک هتل ۴ ستاره ی تووانا در آنتالیا دارای ۴۶ اتاق در سه طبقه می باشد. اتاق های هتل به سبک کلاسیک عثمانی با مبلمان بلوط و کاج تزئین شده اند و به طرز هوشمندانه ای تمام امکانات مدرن را با هم ترکیب می کنند. درختان نخل و بوگنویل های سرسبز استخر روباز را که بخشی از باغ های بزرگ و با دقت محوطه سازی شده است، شما را مجذوب خود می کند.

هتل تروانا علاوه بر استخر دارای ۲ بار و ۳ رستوران می باشد، که یکی از آنها رستوران معروف سراسر است. همچنین یک پیتزا فروشی ایتالیایی و یک رستوران تخصصی غذاهای ترکی نیز وجود دارد، برج ساعت معروف آنتالیا تنها ۱۰۰ متر با این هتل فاصله دارد.

۹٫هتل کالیچی

هتل کالیچی انتالیا دارای ۱۳ اتاق است، که همانطور که از نام آن پیداست در قلب شهر قدیمی تاریخی آنتالیا واقع شده است. دکوراسیون داخل این هتل به سبک کلاسیک می باشد. این هتل دارای دیوارهای سنگی قدیمی حیاط با باغچه که در آن صبحانه سرو می‌ شود و یک استخر روباز نسبتاً کوچک دارد. همچنین دربوتیک هتل کالیچی رستوران غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.

۱۰٫هتل پرایم

هتل ۵ ستاره پرایم در مرکز آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای ۳۹ اتاق می باشد که با سایه های روشن تزئین شده اند که فضایی آرام را به آن بخشیده است که با منظره دریا که بیشتر اتاق ها دارای آن هستند، بیشتر شده است. رستوران تراس لانژ منظره ای از کوه های توروس و همچنین دریا دارد. کسانی که مایل هستند می توانند در کنار استخر روباز یا تراس استراحت کنند.

۱۱٫Laren Family Hotel & Spa

این بوتیک هتل دارای ۵۹ اتاق لارن و اسپا، شیک هستند. همچنین دارای یک استخر روباز برای میهمانان است. این مجموعه دارای ۲ رستوران است که غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کنند. در این هتل برای میهمانان اسپا، سونا و حمام برای استفاده رایگان در دسترس هستند.

۱۲٫هتل الگانس شرق

هتل ۴ ستاره الگانس شرق دارای ۲۵ اتاق با مبلمان رنگ روشن بسیار جذاب است. اتاق های مجزا بسیار زیبا و تقریباً به صورت کاخ مانند تزئین شده اند. محیط کلاسیک کاملاً با موقعیت مکانی هتل در وسط بخش تاریخی آنتالیا مطابقت دارد. درختان نخل بلند در اطراف استخر روباز سایه ایجاد می کنند، نزدیکترین ساحل در ۱۰ دقیقه پیاده روی است.

۱۳٫هتل بوتیک قلعه

اتاق‌ های شیک و کلاسیک هتل بوتیک قلعه دارای چشم ‌انداز دریا هستند. ۲۰ اتاق در مجموع در ۳ طبقه پراکنده شده است. دیوارهای سنگی قدیمی حیاطی را که در آن صبحانه سرو می شود و استخر روباز در آن قرار دارد. یک تراس کوچک آفتابگیر شما را به استراحت دعوت می کند. کسانی که مایلند می توانند یک دور دارت بازی کنند یا یک دوچرخه کرایه کنند.

۱۴٫هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

این هتل در سال ۲۰۳۳ افتتاح شو در مرکز آنتالیا در ۱۵ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. معماری این هتل به سبک بالی با درختان کاج و نخل است و همچنین چشم اندازی از دریای مدیترانه دارد.

۱۵٫هتل گلدن اورنج آنتالیا

هتل گلدن اورنج یک هتل سه ستاره در آنتالیا است، که چشم اندازی زیبا از دریای مدیترانه دارد. تمامی اتاق های این هتل مبله و دارای تراس هستند.همچنین مجهز به مینی بار ، تلویزیون LCD ، تلفن جهت تماس داخلی و بین المللی می باشند. موقعیت مکانی این هتل تا آکواریوم آنتالیا حدوداً ۳ کیلومتر فاصله می باشد. از امکانات هتل گلدن اورنج می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق ‌های خانواده و بار اشاره کرد.

99 8

هتل آنکل ریزورت آنتالیا

۱۶٫هتل آنکل ریزورت آنتالیا

هتل آنکل ریزورت یک هتل ۵ ستاره با امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان، و بالکن های مبله با چشم اندازی وسیع از دریای مدیترانه است. در داخل اتاق های این هتل مبل های مدرن، تلویزیون صفحه تخت و مینی یخچال قرار دارد، و برخی از اتاق ها مجهز به یک کمد و یک فضا ی نشیمن مجزا می باشند.

همچنین چندین رستوران متنوع از غذاهای ترکی و بین المللی در هتل قرار دارند و یک کافه ویتامین و یک کافه ی شبانه نیز در این هتل قرار وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع از نحوه ی رزرو هتل آنتالیا و رزرو هتل استانبول به سامانه ی رزرواسیون تریپ مراجعه کنید و هتل های ارزان قیمت را بدون واسطه و آنلاین از طریق این سامانه تهیه کنید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته ی سایت تریپ (www.trip.ir) بهرهمند شوید.
منبع:تریپ|www.trip.ir

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.