کد مطلب: ۵۰۶۵۰۶

تتر خانه امن تریدرهای ارز دیجیتال است

تتر خانه امن تریدرهای ارز دیجیتال است

نوسان قیمت‌ها، همان چیزی است که افراد را در بازار کریپتوکارنسی از فرش به عرش یا از عرش به فرش می‌رساند! با در نظر گرفتن این موضوع، تریدرها و معامله‌‌گران بازار ارز دیجیتال نیازمند ثبات است. این نیاز با خرید تتر فراهم خواهد شد.

با خرید تتر (Tether) از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان بمانید. تتر (USDT) با قیمت ثابت ۱ دلار، امنیت خاطر را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

همان‌طور که ممکن است دارایی شما به واسطه سرمایه‌‌گذاری در بیت‌کوین، اتریوم یا هر رمزارز دیگر چند برابر شود، امکان کاهش کاهش شدید آن، و حتی صفر شدن، نیز در یک بازه زمانی کوتاه وجود دارد! نوسان قیمت‌ها، همان چیزی است که افراد را در بازار کریپتوکارنسی از فرش به عرش یا از عرش به فرش می‌رساند! با در نظر گرفتن این موضوع، تریدرها و معامله‌‌گران بازار ارز دیجیتال نیازمند ثبات است. این نیاز با خرید تتر فراهم خواهد شد. گفتنی است Tether را با نماد USDT می‌شناسند.

تتر از تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایر ارزهای دیجیتال بهره برده است، اما در عین حال، یک تفاوت کلیدی با آن‌ها دارد؛ قیمت هر Tether همواره ثابت و برابر یک دلار است. بدون توجه به نوساناتی که بقیه سکه‌های دیجیتال مثل Bitcoin به طور مستمر تجربه می‌کنند، این قیمت همواره ثابت باقی مانده و تغییر نمی‌کند. همین موضوع سبب شده حتی افرادی که حاضر به ریسک در بازار کریپتوکارنسی و سرمایه گذاری در آن نیستند، از مزیت‌های بی‌شمار آن نظیر حواله‌های بین‌المللی بسیار سریع بهره ببرند.

برای پی بردن به کاربرد وسیع تتر اعداد و ارقام مقابل را در نظر بگیرید. بر اساس آمار روز ۲۲ دی ماه ۱۳۹۹ وب‌سایت مرجع coinmarketcap.com، میزان خرید و فروش Tether و همچنین Bitcoin در طول بیست و چهار ساعت گذشته، به ترتیب ۱۴۸ میلیارد دلار و ۸۹ میلیارد دلار بوده است! همانطور که گفتیم، خرید و فروش تتر به معنی سرمایه‌گذاری در این بازار و ریسک پول نیست، به همین دلیل کاربردی فراتر از رمزارزهای دیگر دارد. حتی اگر آن را بعد از خرید نگهداری کنید، به خاطر ثبات قیمت، از نوسانات در امان هستید.

4rfjnb

تریدرها نیازمند یک دارایی با قیمت ثابت به منظور ذخیره ارزش هستند. بعید نیست وقتی که در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه ‌گذاری بعدی خود هستید، نوسان قیمت‌ها تمام نقشه‌هایتان را خراب کرده و همه چیز را به ضرر شما تغییر بدهد. خوشبختانه خانه امنی به نام Tether وجود دارد تا بتوان از بروز این دسته حوادث جلوگیری کرد.

تتر محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین استیبل کوین بازار ارز دیجیتال

بسیاری فقط درباره سودهای سرشار به دست آمده به واسطه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین صحبت می‌کنند، در حالی که توجهی نسبت به افراد ضرر دیده ندارند. وقتی می‌دانیم احتمال ریزش ۲۰ درصدی یا حتی بیشتر این ارز دیجیتال تنها طی یک روز وجود دارد، اهمیت یافتن یک پناهگاه امن دو چندان می‌شود. این سرپناه برای تریدرها، استیبل کوین‌ها به شمار می‌روند. حال در میان آن‌ها، تتر محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین است.

ابتدا به بررسی مهمترین مزایای استیبل کوین‌ها پرداخته و سپس به طور ویژه درباره تتر صحبت می‌کنیم. در نظر داشته باشید تمام ویژگی‌های ذکر شده در زیر، درباره Tether نیز صدق می‌کنند.

استفاده از تتر به عنوان یک ارز عادی

پرداخت هزینه خرید یک کالا یا دریافت یک سرویس به واسطه رمزارزها، از آن چه تصور می‌کنید راحت‌تر است. کافی است آدرس کیف پول (ارز دیجیتال) دریافت‌کننده پول را گرفته یا QR کد مربوط به آن را با دوربین گوشی خود اسکن کنید. طی کسری از ثانیه، وجه به والت او ارسال خواهد شد.

تفاوت اصلی در مقایسه با سیستم‌های پرداخت بانکی کنونی را در زمان انجام تراکنش‌های بین‌المللی احساس خواهید کرد، وقتی که در عوض روزها انتظار، فقط یک چشم بر هم زدن منتظر تایید تراکنش می‌مانید. با در نظر گرفتن محدودیت‌های پیش روی ایرانیان برای انجام تراکنش‌های بانکی بین‌المللی، این موضوع، مخصوصا به خاطر حذف دست واسطه‌ها و کارمزدهای پرداخت شده به آن‌ها، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

اما باید هزینه خریدها و همچنین حواله‌ها را با تتر پرداخت کنید، چرا که با وجود داشتن ویژگی‌های شبکه‌های پولی رمز ارزی، از ثبات قیمت برخوردار است. تصور کنید تصمیم شما، انتقال هزینه خرید یک محصول یا دریافت یک سرویس با ارز دیجیتالی نظیر بیت کوین است. در زمان ارسال، هر واحد (به عنوان مثال) ۳۰ هزار دلار قیمت دارد، اما بعید نیست طی چند ثانیه، ارزش آن با ریزش مواجه شود. در این شرایط دریافت‌کننده به خاطر دریافت پول کمتر، ناراضی خواهد شد.

با خرید تتر و فرستادن آن برای فرد مورد نظر، ثبات ارزش دارایی ارسال شده بعد از رسیدن به مقصد را تضمین خواهید کرد. حال فرد دریافت‌کننده بر اساس تصمیم خود، می‌تواند Tether را نقد کرده یا به ارزهای دیجیتال مورد نظرش تبدیل کند.

تریدینگ و کسب سود با Tether

نوسان‌گیری روشی متداول در بازارهای مالی است. این موضوع درباره ارزهای دیجیتال نیز صدق می‌کند. تصور کنید در قیمت ۳۰ هزار دلار اقدام به خرید یک رمزارز کرده‌اید. بعد از جهش ارزش و رسیدن به ۴۰ هزار دلار، مسیر مخالف را در پیش گرفته و مجددا کاهش پیدا می‌کند. در اینجا برای جلوگیری از اثر منفی و حفظ سودی که به دست آورده‌اید، خرید تتر بهترین راهکار است.

وقتی قیمت‌ها کاهش پیدا کرد، مجددا می‌توانید با موجودی Tether در اختیارتان ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کنید. با تکرار چرخه، همین‌طور سود به دست خواهید آورد. اگر استیبل کوین وجود نداشت، امکان نوسان‌گیری از بین می‌رفت.

شرایط مخالف را نیز در نظر بگیرید، وقتی که بعد از خرید شما، بازار به سمت زیر ۳۰ هزار دلار حرکت می‌کند. در این شرایط نیز به وسیله تبدیل سریع موجودی به تتر قادر به کاهش حداکثری میزان ضرر خواهید بود. فراموش نکنید در مسیر دستیابی به ثروتی زیاد، نباید سرمایه کنونی‌تان را از دست بدهید، پس به یک خانه امن نیاز دارید.

افزایش مقبولیت و کاربرد رمزارزها به کمک USDT

اکنون بسیاری از مردم به خاطر نبود ثبات در بازار کریپتوکارنسی از آن بیزار هستند. اگر افراد بدانند در رمزارزها نیز می‌توان ثبات را جستجو کرد، بیشتر به استفاده از آن‌ها شبیه به ارزهای عادی تمایل پیدا خواهند کرد. از ابتدای ظهور نخستین رمز ارز، آرزوی علاقه‌مندان به آن، پذیرش جمعی و مقبولیت همگانی بوده است. خریداران در آرزوی یک سیستم مالی آزاد که درونش خود کاربران کنترل پولشان را در اختیار دارند، زندگی می‌کنند!

احتمالا دوست ندارید امروز یک نوشیدنی را به قیمت ۰٫۰۲ بیت کوین خریداری کرده و یک روز دیگر مجبور باشید برای خرید همان ۲ بیت‌کوین پرداخت کنید (به خاطر کاهش قیمت و ارزش). در سوی دیگر با استیبل کوین‌ها نظیر تتر رو به رو هستیم که رفتاری شبیه ارزهای عادی دارند؛ در هر زمان و مکان، یک USDT ارزشی برابر یک دلار آمریکا دارد.

تتر امنیت خاطر را به ارمغان آورده و به مقبولیت بیشتر رمز ارزها کمک می‌کنند. افراد زیادی این روزها با وجود عدم علاقه و اعتقاد به سرمایه‌گذاری در بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، از USDT برای پرداخت یا انتقال سریع پول استفاده می‌کنند.

با خرید و فروش تتر خانه امن خود را در بازار رمزارز بنا کنید

Tether یا همان USDT در سال ۲۰۱۲ خلق شد و ابتدا مستر کوین نام داشت. تا امروز، از جمله دلایل موفقیت آن، عرضه به دست تمامی صرافی‌های کریپتوکارنسی بزرگ و کوچک دنیا بوده است. ممکن است در یک صرافی رمز ارزی، نام یک کوین یا توکن را در فهرست پشتیبانی شده پیدا نکنید، اما به ندرت چنین اتفاقی درباره تتر رخ می‌دهد.

در وب‌سایت مرجع coinmarketcap.com نزدیک به ۴ هزار رمزارز فهرست شده است. با این حال هیچ کدام، حتی پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین، قادر به رقابت با تتر از نظر حجم تبادلات روزانه نیست. در ابتدای مطلب، به مقایسه این میزان در یک روز مشخص پرداختیم.

برخلاف سایر رمزارزها که توسط برخی منتقدان بدون پشتوانه خطاب می‌شوند، تتر دارای پشتوانه مالی قوی است، به طوری که به ازای هر یک USDT عرضه شده داخل شبکه بلاک چین، یک دلار در یک حساب بانکی مشخص سپرده می‌شود. شرکت Tether Limited به عنوان توسعه‌دهنده و حامی تتر، به صورت دوره‌ای اطلاعات حساب‌های خود (حساب‌های بانکی که در آن‌ها به ازای هر USDT، یک دلار ذخیره می‌شود) را منتشر می‌کند تا شک و شبهه‌ها از بین بروند.

انتقال رایگان و بدون کارمزد Tether

برترین استیبل کوین بازار، اکنون بر بستر چهار شبکه کار می‌کند. نخستین مورد پروتکل Omni بود، هر چند تا امروز بخش قابل توجهی از سکه‌های USDT از آن به شبکه اتریوم منتقل شده‌اند. در اینجا تتر ERC20 Tether نام داشته و بخش عمده کوین‌ها در همینجا قرار دارند.

در مارس سال ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) اعلام شد طی یک همکاری، تتر به بلاک‌چین ترون انتقال پیدا خواهد کرد. تراکنش‌های رمز ارز نام برده در شبکه جدید سرعت به مراتب بیشتری داشته و مخصوصا کامزد آن‌ها صفر است! پس اگر در شبکه ترون اقدام به خرید و فروش تتر کنید، نیاز به پرداخت ۴ یا ۵ دلار (تتر) کارمزد انتقال از بین خواهد رفت. در نهایت به نوع چهارم یعنی EOS Tether می‌رسیم که در مقایسه با بقیه، بخش کمتری از سکه‌های USDT درونش در گردش هستند.

خرید و فروش تتر در صرافی بیت ۲۴

بیت ۲۴ از رمزارزهای متعددی از جمله Tether پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل این صرافی، به صورت شبانه‌روزی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود کنید. از جمله مهمترین مزیت‌های خرید فروش تتر در بیت ۲۴ سرعت بالای انتقال بعد از خرید توسط شما، سرعت بالای تسویه بعد از فروش به دست شما، امنیت پلتفرم و قیمت مناسب به شمار می‌روند.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من از این صرافی بارها استفاده کردم خیلی کارشون درسته

  • امین

    من زیادی ترسو بودم و سریع پناه بردم به این خونه امن، به جای سود ضرر کردم =) واقعا تتر نبود نمیشد از نوسانات استفاده کرد

  • حمید

    تتر نمی‌دونم چرا همیشه از دلار باید گرون‌تر باشه، مگه نمیگن هر یدونش یه دلار!؟؟

  • Dayan

    اینکه بخوای کدوم ارز دیجیتال رو بخری یه چیز سلیقه ایه … من به شخصه تتر رو بیشتر ترجیح میدم? از اونجایی که زیاد تعریف صرافی بیت ۲۴ رو شنیدم و یکی از اقوامم قبلا برای خرید ارز دیجیتال ازش استفاده کردن، انتخابم همین صرافیه. ? پیش به سوی خرید تتر????

  • کاظمی

    فقط می‌دونم قبل از خرید باید تحقیق کنید حسابی همینطوری از هر صرافی خرید نکنید

  • ناشناس

    سلام دلار بیاد پایین ،روی قیمت تتر تاثیر داره؟ برای مثال من تتر گرفتم ۲۶ بعد بیاد پایین دلار ضرر میکنم یانه تاثیر نداره؟

  • mandana

    خریدتتر