کد مطلب: ۳۴۷۸۶۶

تخریب نهادهای انقلابی، تخریب اعتماد عمومی

تخریب نهادهای انقلابی، تخریب اعتماد عمومی

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز به یکی از نهادهای خدمتگزار و پر‌تلاش در حوزه آبادانی، پیشرفت و محرومیت‌زدایی از کشور تبدیل شده و توانسته است فعالیت‌های اقتصادی موفقی را سامان دهد و به یکی از نقاط قوت کشور، همراه و همکار دولت در اجرای برنامه و سیاست‌های کلان کشور تبدیل شود.

تخریب نهادهای انقلابی سبب تخریب وجهه عمومی در سطح کشور خواهد شد.

تخریب نهادهای انقلابی از همان سال‌های اول انقلاب که نهادهای انقلابی به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شدند، به‌عنوان ثمرات انقلاب در دستور کار ضد انقلاب قرار گرفت و آغاز شد. نهادهای انقلابی همچون بنیاد مستضعفان، مولود انقلاب‌اند و برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب در یک فضای جهادی و بدور از بوروکراسی اداری شکل گرفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز به یکی از نهادهای خدمتگزار و پر‌تلاش در حوزه آبادانی، پیشرفت و محرومیت‌زدایی از کشور تبدیل شده و توانسته است فعالیت‌های اقتصادی موفقی را سامان دهد و به یکی از نقاط قوت کشور، همراه و همکار دولت در اجرای برنامه و سیاست‌های کلان کشور تبدیل شود. حجم گسترده فعالیت‌ها و وسعت اقدامات اقتصادی و عمرانی و ابداع الگوی موفق آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی از این نهاد چهره‌ای به نمایش گذاشته که برخی با شبه‌افکنی سعی در توقف و یا کند کردن حرکت رو به جلو آن را دارند.

ضد‌انقلاب با تخریب چهره نهادهای انقلابی سعی کرده‌اند مردم را نسبت به آنها بدبین و ناامید و در نهایت با تخریب آنها و سایر اقدامات اصل نظام را نشانه روند. تجربه ثابت کرده است که رسانه‌های بیگانه هرگز برای منافع ملت ایران قدمی برنداشته و نخواهند داشت و اساسا حق و حقوق ملت برای آنها موضوعیت ندارد. هدف آنها تخریب انقلاب اسلامی، دستاوردها و ناکارآمد نشان دادن رویش‌های آن است که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب، از پیشرو‌ترین نهادهای انقلابی در آبادانی و محرومیت‌زدایی در کشور بوده و همواره در تیررس تخریب‌های رسانه‌های بیگانه قرار داشته است.

یکی از اتاق فکرهای آمریکا در مقابله با ایران بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها که مواضع آن نزدیکی زیادی به لابی رژیم اشغالگر قدس در آمریکا دارد، در بهمن سال قبل با انتشار مقاله‌ای در وال‌استریت ژورنال خواستار ضربه زدن به سه نهاد انقلابی یعنی ستاد اجرایی، آستان قدس و بنیاد مستضعفان می‌شود و مدعی می‌شود اینها مالیات نمی‌دهند، تحت نظارت نیستند و فعالیت رانتی دارند. تکلیف ما با این رسانه‌ها روشن است و اگر اقدامی غیر از آنچه آنان انجام می‌دهند از آنان سربزند، باید تعجب کرد. قطعا بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از این رسانه‌ها توقع تعریف و تقدیر و خیرخواهی ندارد، چرا که امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند، ببینید چه اشتباهی کرده‌اید.

اما روی سخن با برخی رسانه‌های داخلی است که در مواجه با اقدامات صورت‌گرفته در بنیاد و رویکرد و خط مشی حاکم بر آن جانب انصاف را رعایت نمی‌کنند و با ایجاد جریان‌های خبری و تبلیغی و برجسته کردن برخی شبهات و سوءاستفاده از برخی سخنان، سعی در تخریب چهره این بنیاد نزد افکار عمومی را دارند و حکایت امروز آنها حکایت یکی بر سر شاخ بن بریدن است. این در حالی است که در راس این نهاد شخصیتی شناخته‌شده با کوله‌باری از تجربه در عرصه‌های مختلف مدیریتی انقلاب و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب قرار دارد که به پاک‌دستی و کار جهادی معروف است. شخصیتی که در مسئولیت‌های مختلف بعد از انقلاب ارادت و اخلاص خود را به نمایش گذاشته است.

تخریب چنین شخصیتی با دست‌آویز قرار دادن برخی سخنان، شایسته و در شان رسانه‌های داخلی که بعضا مدعی عدالت‌طلبی و انقلابی‌گری نیز هستند، نیست. فیلم سخنان سعیدی کیا در خصوص حقوق دریافتی مربوط به یکسال قبل و در یک جمع دانشجویی است، پخش امروز آن در شرایطی که تیرماه ۹۸ دوره اول ریاست ایشان در بنیاد به اتمام می‌رسد، نشانه روشنی از نیت و هدف انتشاردهندگان آن است.

برای یادآوری بد نیست به سخنان یک مقام آگاه که به‌دنبال شایعات بی‌پایه در آبان ماه سال جاری منتشر شد، توجه کنیم، آقای سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و باسابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشاء خدمات زیادی بوده است. اکنون نیز به هیچ عنوان تغییر ایشان در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهند داد. این مقام آگاه همچنین از رسانه‌ها درخواست کرد از دامن زدن به شایعات بی‌اساس و حاشیه‌سازی برای خدمتگزاران نظام اسلامی خودداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.