کد مطلب: ۳۶۸۰۴۷

روحانی خبر داد:

تخصیص اعتبار برای تأمین لوازم منزل مردم مناطق سیل‌زده

تخصیص اعتبار برای تأمین لوازم منزل مردم مناطق سیل‌زده

رئیس جمهور با تأکید بر اهتمام دولت نسبت به جبران خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده، گفت: مردم باید مطمئن باشند که دولت در کنار آنها قرار دارد و خسارت‌ها با کمک مردم، نیروهای مسلح و امدادی جبران می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیو ز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز شنبه در جمع مردم روستای سیل‌زده شوره از توابع بخش ماژین در استان ایلام حضور یافت و در حضور آنها سخنرانی کرد. صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید.

*خوشبختانه در این منطقه هیچگونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

*دولت در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده تصمیماتی اتخاذ کرده که بر مبنای آن منازلی که دچار خسارت شده‌اند، بازسازی و آن دسته از منازلی که در حریم رودخانه‌ها قرار داشتند، در منطقه‌ای دیگر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احداث خواهند شد.

*برای تأمین لوازم منزل مردم نیز اعتباراتی مشخص شده است، باید تلاش کنیم تا به جای اعطای اعتبارات نقدی برای تهیه لوازم منزل، به مردم لوازم اساسی زندگی داده شود.

*دولت همچنین برای جبران خسارت کشاورزان و دامداران تصمیمات خوبی اتخاذ کرده است.

*رهبر معظم انقلاب نسبت به رسیدگی و جبران خسارات مردم در مناطق سیل‌زده حساسیت دارند، دولت در حد توان و امکانات خود در این راستا گام برمی‌دارد و بر این اساس قرارگاهی با فرماندهی وزیر کشور ایجاد شده که ساماندهی و رسیدگی به امور را به طور مرتب مورد نظارت دارد و تا زمانی که رسیدگی‌ها ادامه داشته باشد و مشکلات مردم برطرف شود، این قرارگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

*مردم در مناطق سیل‌زده از جمله روستای شوره روزهای سختی را داشتند، اما باید بدانند که دولت به عنوان خادمان آنها در کنارشان قرار دارد و همه امکان خود را در خدمت به مردم بکار گرفته و ان‌شاء الله از مشکلات عبور خواهیم کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.