کد مطلب: ۵۳۶۱۰۲

حناچی تایید کرد:

وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران

وجود انحراف در تزریق واکسن به پاکبانان در برخی مناطق تهران

شهردار تهران با بیان اینکه نظارت فنی واکسیناسیون به شرکت شهر سالم سپرده شده است، از ابلاغ پروتکل تزریق واکسن در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیروز حناچی که امروز برای توضیحاتی درباره ماجرای تخلف در واکسیناسیون پاکبانان منطقه ۶ به شورای شهر پایتخت آمده بود بعد از توضیحاتش به برخی سوالات اعضای شورا پاسخ داد.

او درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی گفت: تلفات زیادی در بخش تاکسیرانی در مواجهه با کرونا وجود داشت که متاسفانه در دستورالعمل لحاظ نشده بود.

شهردار تهران با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۴۰ نفر از تاکسیرانان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند، افزود: واکسیناسیون راننده‌های تاکسی در حال پیگیری است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه برخی از مناطق هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند، گفت: مناطق مختلف تهران بین سه دانشگاه شهید بهشتی، ایران و علوم پزشکی تهران توزیع شده که شیوه توزیع واکسن در این دانشگاه‌ها متفاوت است.

حناچی گفت: روز چهارشنبه گزارشی در مورد استفاده مدیران شهرداری از سهمیه واکسن پاکبان‌ها منتشر شد. این موضوع را در همه مناطق بررسی کردیم. در بررسی‌ها مشخص شد که مقداری انحراف در برخی از مناطق بوده است.

وی افزود: براساس دستور، اسامی کسانی که واکسن دریافت کرده‌اند در سایت شفاف بارگذاری شد. نبودن نظارت مناسب در مرحله تزریق واکسن در مراکز بهداشت این حواشی را به وجود آورده بود. در مابقی مناطق تلاش شده وحدت رویه طی شود. انشاءالله با ابلاغ پروتکل تنظیمی این رویه اصلاح می‌شود.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین و ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.