کد مطلب: ۸۲۴

ترافیک در شبکه شتاب بین بانکی افزایش یافت

هم‌زمان با بازگشت مردم از مسافرت و تعطیلات نوروز و افزایش تقاضا برای برداشت پول از عابربانک‌ها و پرداخت اقساط و حواله پول، شبکه شتاب بین بانکی با ترافیک و کندی مواجه شد. امروز همزمان با بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی به خاطر افزایش تقاضا برای برداشت پول و حواله و نیز پرداخت اقساط عقب

هم‌زمان با بازگشت مردم از مسافرت و تعطیلات نوروز و افزایش تقاضا برای برداشت پول از عابربانک‌ها و پرداخت اقساط و حواله پول، شبکه شتاب بین بانکی با ترافیک و کندی مواجه شد.

امروز همزمان با بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی به خاطر افزایش تقاضا برای برداشت پول و حواله و نیز پرداخت اقساط عقب افتاده شبکه شتاب بانکی با ترافیک و کندی قابل محسوس مواجه بوده و مردم در برداشت پول از عابر بانک‌ها و نیز انتقال و حواله پول با مشکلاتی مواجه شدند.
بنا بر مشاهدات برای برداشت پول از عابر بانک رفاه، سپه و بانک شهر با کارت ملت مشکلاتی وجود داشت که به دلیل قطع بودن شبکه شتاب ، برخی افراد قادر به برداشت پول نشدند.
همچنین برای انتقال پول از کارت ملت به کارت ملی توسط عابر بانک ملت مشکلاتی به وجود آمد که برخی از شهروندان قادر به انتقال پول نشدند، برخی از شهروندان نیز برای پرداخت اقساط خود در بانک سپه با توجه به حساب‌های متمرکز توسط کارمند بانک اعلام شد چون شبکه بین بانکی قطع است فقط می‌توانید از طریق پرداخت دستی که معمولاً بین 7 تا 10 روز طول می‌کشد تا اقساط پرداخت شده به حساب شعبه مربوطه بانک سپه واریز شود قابل انجام است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.