کد مطلب: ۷۳۱۴۴۹

درخشان در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

ترکیب احتمالی تیم ایران مقابل آمریکا چیست؟

ترکیب احتمالی تیم ایران مقابل آمریکا چیست؟

حمید درخشان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب مقابل آمریکا از ترکیب تدافعی در زمین استفاده خواهد کرد تا بتواند حداقل امتیاز را از این بازی به دست بیاورد.

سجاد صفری - به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، «حمید درخشان» در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز در پاسخ به این پرسش که درخصوص بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا چه نظری دارید؟ اظهار داشت: به نظر بنده، بازی امشب تیم ملی ایران و آمریکا یک بازی حساس برای دو تیم است؛ چون دو تیم برای صعود از دور گروهی جام جهانی، نیاز به امتیاز گرفتن از این مسابقه دارند.

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب با آمریکا در وحله اول، تلاش می‌کند که از دروازه خودی، دفاع کند تا گل نخورد و سپس چشم به حملات خواهد داشت تا بتواند دروازه تیم ملی آمریکا را باز کند.

تیم ملی آمریکا کیفیت مطلوبی دارد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که ایران پس از جام جهانی 98 که با آمریکا بازی کرد دیگر با این تیم بازی نداشته، به نظر شما ایران می‌تواند در بازی امشب، همچون بازی ایران در سال 98 با آمریکا بازی جذاب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد، گفت: بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی آمریکا را نباید با بازی این دو تیم در جام جهانی 98 فرانسه مقایسه کرد.

درخشان اظهار داشت: سطح کیفی بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 98 در مقابل آمریکا با سطح کیفی بازیکنان کنونی تیم ملی، قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی آمریکا در جام جهانی کنونی از سطح کیفی مطلوبی برخوردار هستند و تاکنون در مرحله گروهی، تقریبا نتیجه مناسبی را به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد در بازی امشب، مقابل ایران، بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

ترکیب احتمالی ایران مقابل آمریکا

بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که ترکیب احتمالی ایران مقابل آمریکا در بازی امشب چیست گفت: بازیکنان تیم ملی ایران در بازی قبلی، مقابل تیم ملی ولز، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و توانستند با 2 گل به پیروزی برسند.

درخشان اظهار داشت: به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش در بازی امشب، مقابل آمریکا از ترکیب تیم ملی ایران در مقابل ولز، استفاده کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی امشب، برای تیم ملی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم ملی، برای صعود به گروه بعدی جام جهانی، نیاز مبرم به گرفتن امتیاز در بازی با آمریکا دارد بعید به نظر می‌رسد که تیم ملی از سیستم تهاجمی در مقابل تیم ملی آمریکا استفاده کند.

این کارشناس فوتبال، تاکید کرد: منطقی به نظر می‌رسد که کی‌روش در بازی امشب، از یک مهاجم در بازی استفاده کند و بیشتر تدافعی بازی کند؛ چون تیم ملی اگر هم بتواند در بازی امشب به تساوی دست پیدا کند می‌تواند با 4 امتیاز به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند.

درخشان افزود: به نظر می‌رسد کی‌روش در بازی امشب در مقابل آمریکا از علیرضا بیرانوند به جای حسینی در چهارچوب دروازه تیم ملی، استفاده کند.

صعود به دور بعدی، یعنی ارتقای کیفیت فوتبال

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که صعود تیم ملی ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی، چه تاثیراتی روی کیفیت فوتبال ما خواهد گذاشت؟ به تجارت‌نیوز، گفت: بدون شک با صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی، تاثیرات مثبت قابل توجهی بر کیفیت فوتبال باشگاهی و ملی ما خواهد گذاشت.

درخشان در پایان، اظهار داشت: صعود تیم ملی ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی که می‌تواند برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در مسابقات جام جهانی رخ بدهد اتفاقات موثر و سازنده‌ای را برای فوتبال ما به همراه خواهد داشت که می‌تواند کیفیت فوتبال باشگاهی و ملی ایران را ارتقا بدهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.