کد مطلب: ۱۹۴۶۹۳

تعطیلی اردوی دوومیدانی دختران

تعطیلی اردوی دوومیدانی دختران

دختران ملی‌پوش دوومیدانی برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا به صورت غیرمتمرکز در استان‌های خود تمرین می‌کنند.

به گفته یک ملی‌پوش، فدراسیون به ملی‌پوشان گفته، تیم ملی اردوی متمرکز نخواهد داشت و این فدراسیون فقط برای یک هفته به ازای هر روز ۴۰ هزار تومان هزینه غذا می‌دهد تا آنها در شهرشان تمرین کنند!

به گزارش تجارت‌نیوز ، هانیه ثمری ملی‌پوش دوومیدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا - تهران، در دو ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر در مورد شرایط تمرینی خود پیش از مسابقات، اظهار کرد: از مهرماه تمرینات خود را در «آفتاب انقلاب» پیگیری می‌کنم.

وی افزود: تاکنون تمریناتم خوب بوده و مربی‌ام زحمت زیادی برای من کشیده است. امیدوارم بتوانم در این مسابقات مقام کسب کنم و بتوانم زحمات مربی‌ام را جبران کنم.

ثمری در ادامه‌ در مورد اردوها که به‌صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، گفت‌: قرار بود در ارومیه برای ملی‌پوشان اردو بگذارند، برای آقایان این اردوها برگزار شد، اما برای دختران گفته شد که هر کسی در استان خود تمرین کند.

وی افزود: قرار بود روزانه ۴۰ هزار تومان به مدت یک هفته‌ (جمعا ۲۸۰ هزار تومان) هزینه غذا به ملی پوشان در این هفته‌ داده شود اما هنوز این پول به ما پرداخت نشده و معلوم نیست که بدهند یا نه.

ثمری در پاسخ به این سوال که چرا اردوها به صورت متمرکز برگزار نشد، گفت‌: دلیل آن را به ما هم نگفتند. البته برای ما هم سخت بود که به ارومیه برویم.

وی افزود: آن جا هوا سرد است و اکثر ملی پوشان ترجیح می دادند که در همین تهران تمرین کنند. مسابقات در آفتاب انقلاب است و تمرین کردن برای ما راحت‌تر است.

ثمری ادامه‌ داد: البته پیست آفتاب انقلاب را نیز تعمیر می‌کنند و کارگر در آن مشغول به فعالیت است. شرایط تعمیر را برای لحظات آخر قرار داده‌اند، زودتر تعمیر نکرده‌اند تا اکنون آماده باشد. در حال‌ حاضر بیش از ۱۰ کارگر مشغول به کار هستند.

ملی‌پوش دوومیدانی دختران در پاسخ به این سوال که خواسته‌ای از رییس فدراسیون و نایب رییس بانوان دارد یا خیر؟ گفت‌: خواسته‌ای هم داشته باشیم برآورده نمی‌شود. من رکورد بدی نمی‌دوم. رکوردهای من در یازده و ۱۲ سال اخیر کسی در ایران به ثبت نرسانده است.

وی افزود: پیش از من دو خانم دیگر با این رکوردها دویده‌اند. با همه این اوصاف اصلا انگار به من توجهی نمی‌شود. من فقط ۲۰ سال دارم و این رکوردها را ثبت می‌کنم.

ثمری در پایان گفت‌: سطح مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در ماده ۸۰۰ و ۴۰۰ متر خیلی بالاتر از سایر مواد است. شرکت‌کنندگان زیادی در این دو ماده حضور دارند و رکورهای خوبی را هم ثبت کرده‌اند.

وی افزود: شاید در سایر ماده‌ها سطح مسابقات کمی پایین‌تر باشد. باید همه اینها را در نظر بگیرند. من امیدوارم که بتوانم در این مسابقات مقام کسب کنم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.