خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۵۳۱۲

بانک‌ها امروز تعطیل‌اند / اولین روز کاری بانک‌ها کی است؟

بانک‌ها امروز تعطیل‌اند / اولین روز کاری بانک‌ها کی است؟

تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه اخیر تا یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شده‌اند و بانک‌ها هم مشمول این برنامه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شیوع کرونا اوضاع تهران و چند استان دیگر وخیم شده و به همین دلیل در هفته اخیر ناگهان اعلام شد که تهران شش روز تعطیل خواهد بود.

طبق آخرین اعلام، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه اخیر تا یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شده‌اند و بانک‌ها هم مشمول این برنامه هستند. بدین ترتیب اولین روز کاری بانک‌ها پس از تعطیلات دوشنبه سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود و تا آن زمان بانک‌ها خدمات حضوری به مشتریان خود نخواهند داد. البته تا این لحظه اعلام نشده که این تعطیلی ادامه‌دار است اما در صورت تداوم و حتی تشدید شرایط کرونایی تهران این احتمال وجود دارد که تصمیم ناگهانی جدید دیگری اعلام شود.

محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌های خصوصی نیز در این باره به تجارت‌نیوز گفته است: کرونا به شدت به کارمندان بانکی آسیب زده و متوسط مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در میان کارمندان بانک، نسبت به جمعیتشان بیشتر از متوسط کشته‌شدگان کرونا در سطح کشور، به نسبت جمعیت کل، است.

آخرین اخبار مربوط به این حوزه را در صفحه بانک و بیمه دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوب زودتر واکسن بزنین تا اینقدر تلفات ندیم