کد مطلب: ۷۵۵۴۴۶

فوری: مدارس مجازی شد

فوری: مدارس مجازی شد

با توجه به افزایش برودت هوا و بارش برف مدارس برخی از شهرستان‌های تهران مجازی شد.

طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، با توجه به تداوم بارش برف، مدارس چند شهر تهران تعطیل شدند.بارش برف و برودت هوا، مدارس چند شهر در تهران را غیرحضوری کرد.

بنابر اعلام صبح امروز اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به دلیل، برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران، روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه غیرحضوری خواهد بود.

همچنین طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.

همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مدارس نوبت عصر مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در روز جاری (۱۰ بهمن‌ماه) خبر داد.

در اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علت غیرحضوری شدن مدارس تداوم بارش برف ذکر شده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تداوم بارش برف، همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) غیرحضوری است».

بر اساس اطلاعیه مذکور؛ همچنین مدارس نوبت صبح امروز فیروزکوه با یک ساعت تعجیل، تعطیل خواهند شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عراک هم تعطیله؟

  • ناشناس

    عزیز من باید همه جا مجازی بشه . حضوری در این زمان معنی نداره مثل این میمونه که الان بابیاییم برای گرم کردن خانه از نفت یا هیزم استفاده کنیم ، الان در صورتی که راحت میشه در منزل درس ها رو هزار بار دوره کرد و خوند چرا باید وقت بچه بیخودی گرفته بشه . و از پیشرفتشون جلوگیری بشه ؟ فقط مجازی و بس . زمان عوض شده ولی مسولین نمیخاد و گوش به حرف چند نفر که مجاز به نظر نیستند گوش میدن