کد مطلب: ۳۴۰۵۲۲

همه چیز در مورد تعویض قطعات ۲۰۶ تیپ ۳

همه چیز در مورد تعویض قطعات 206 تیپ 3

خودروهای تولید داخل دیگر آن کیفیت سابق را ندارند، این یک واقعیت است که البته نمی‌توان مقصر تمام و کمال قضیه را شرکت‌های سازنده خودرو دانست.

به گزارش تجارت‌نیوز، تحریم‌های سال‌های اخیر واردات خیلی از قطعات را به ایران ممنوع کرده بود و مهندسان داخلی با تمام قوا سعی کردند بازار تولید خودرو را حفظ کنند.

برای مثال خیلی‌ها معتقدند 206 تیپ 3 که زمانی جزو آپشنال‌ترین خودرو های موجود بود، از سال 92 به بعد چندان کیفیت بالایی ندارد. البته فروش پژو 206 تیپ 3 با تمام کاستی‌هایش در مقایسه با خیلی‌ ماشین‌های دیگر همچنان در بالاهای جدول قرار دارد و نباید گمان کرد بی‌کیفیت است، بلکه تنها چند قطعه نامرغوب دارد. این‌بار آمده‌ایم تا به شما فوت و فن تعمیر و ارتقای 206تان را آموزش دهید. پس تا انتهای مطلب با ما باشید.

موتور 206 تیپ 3 از نوع TU3 است که با وجود تمام اما و اگرها و حرف و حدیث‌ها جزو موتورهای قدرتمند داخلی به حساب می‌آید. از سوی دیگر تی یو 3 به دلیل استهلاک و مصرف سوخت پایین مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال با خرید و نصب هدرز روی این موتور می‌توان تا قدر زیادی بر نرمی آن افزود. همچنین با این کار قدرت اسب بخار موتور TU3 تا رقم 82 اسب بخار افزایش خواهد یافت.

از سویی با نصب هدرز موتور در حدود نیم لیتر از مصرف سوخت نیز کاسته می‌شود. چنانچه به بخش فروش پژو 206 تیپ 3 در سایت دیوار بروید، می‌توانید هدرز‌های آگهی‌شده در این سایت را نیز مشاهده کنید. برای مثال هدرز موتور تی یو 3 برای این تیپ در دیوار در یک مورد یک میلیون تومان و در مورد دیگر یک میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد.

تعویض دیسک وصفحه نیز از دیگر مواردی است که اگر در موقع مقرر آن صورت بگیرد، تا حد زیادی می‌تواند به کیفیت خودرو بیافزاید، به خصوص در مورد 206 در همه تیپ‌ها. بعد از حدود 60 هزار کیلومتر پیمایش، نیاز است دیسک و صفحه این خودرو عوض شود تا از لرزش اتاق ماشین جلوگیری گردد.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان از طریق آن به زمان دقیق تعویض دیسک و صفحه پی برد، این است که خودرو را روشن کنیم اما حرکت ندهیم. سپس دنده را در حالت دو بگذاریم و کلاچ را رها کنیم. اگر خودرو فورا خاموش شد، خوشحال باشید! نیاز به تعویض دیسک و صفحه ندارید.

اما چنانچه نیاز به تعمیر داشته باشد، جای نگرانی نیست. دیسک و صفحه تیپ 3 در قسمت فروش پژو 206 تیپ 3 چند آگهی دارد. برای مثال در یک مورد به قیمت 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بخش وبلاگ سایت دیوار می‌توانید سایر موارد تعمیر خودرو مانند گیربکس را نیز مطالعه کنید تا به راحتی خودتان، تعمیرکار خودتان شوید. بنابراین اگر به دلیل کیفیت پایین چند قطعه به فکر فروش پژو 206 تیپ 3 هستید، توصیه می‌کنیم ابتدا این راه‌ها را امتحان کنید( از طریق آگهی‌های سایت دیوار می‌توانید بدون واسطه با فروشندگان در ارتباط باشید و با بهترین قیمت خریداری کنید.)

از سوی دیگر با بالا بردن کیفیت خودرو می‌توانید تا اندازه‌ زیادی بر قیمت آن تاثیر مثبتی بگذارید و فروش پژو 206 تیپ 3 خود را با بهترین قیمت معامله کنید.

البته فراموش نکنید قیمت‌گذاریتان نباید به اندازه‌ای باشد که آگهی فروشتان ماه‌ها در سایت دیوار خاک بخورد و کسی با شما تماس نگیرد. برای چگونگی قیمت‌گذاری نیز می‌توانید سری به مطالب وبلاگ دیوار بزنید.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.