کد مطلب: ۲۷۰۹۴۷

زرآبادی:

تغییر نگاه دولت در شرایط فعلی نشان از تدبیر است

تغییر نگاه دولت در شرایط فعلی نشان از تدبیر است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایط فعلی تغییر افراد و نگاه دولت با استفاده از ظرفیت چهره‌های محبوب ملی و متخصص به ویژه جوانان نشانی از تدبیر و درایت دارد.

سیده حمیده زرآبادی در تذکری شفاهی به وزیر صنعت در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: بازار آشفته ثبت سفارشات به ویژه خودرو موجب نارضایتی شدید مردم شده است تا موضوع خودرو به یک بحران تبدیل نشده است موضوع را رسیدگی کرده و بازار ملتهب را آرام کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در تذکری به هیات دولت ، بیان کرد: مهمترین منشا فساد، دخالت‌های به ظاهر خیرخواهانه دولتمردان در بازار است. اعلام لیست ارزبگیران دولتی دردی را دوا نمی‌کند، اقدام کنید و به جای شعار دروازه فرصت‌طلبی را ببندید.

زرآبادی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: درخصوص ایجاد خسارت و تخریب اموال عمومی توسط نیروی انتظامی در حین اعتراضات رسیدگی و گزارشی به مردم ارائه کنید. درخصوص دختران معصوم ایرانشهر چه اقدامی انجام شده است؟ گویا مشکلات زنان در کشور هیچگاه قرار نیست در اولویت قرار گیرد و همیشه در اولویت‌های بعدی است.

وی در تذکری به وزیر بهداشت، بیان کرد: بسته پیشنهادی جهت کاهش هزینه‌های وزارتخانه بهداشت نباید منجر به کاهش خدمات به ویژه خدمات طرح تحول سلامت شود.

زرآبادی در تذکری به رییس‌جمهور بیان کرد: در شرایط فعلی تغییر افراد و تغییر نگاه دولت با استفاده از ظرفیت چهره‌های محبوب ملی و متخصص به ویژه جوانان نشانی از تدبیر و درایت دارد.

وی در تذکری به وزیر نیرو، بیان کرد: در خصوص قطع آب و برق در مناطق مختلف استان قزوین که منجر به نارضایتی بسیاری از مردم شده است رسیدگی کنید.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: در خصوص سرمازدگی و نارضایتی باغداران و کشاورزانی که کماکان مشکل‌شان برطرف نشده اقدام لازم انجام دهید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.