کد مطلب: ۶۷۵۹۶

جابجایی تعمیرگاههای خودرو در ورودی شهرها

جابجایی تعمیرگاههای خودرو در ورودی شهرها

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتقال تعمیرگاه های خودرو واقع در ورودی شهرهای به فضای ویژه خبر داد.مجتبی خسروتاج در گردهمایی اعضای اتحادیه لوازم یدکی خودرو با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای در آمدزایی 10 میلیارد دلاری در بخش توریسم افزود: این واحدها در ورودی شهرها واقع شده چهره

8264e96126200b205ed4df988b83872f_XL.jpg قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتقال تعمیرگاه های خودرو واقع در ورودی شهرهای به فضای ویژه خبر داد.
مجتبی خسروتاج در گردهمایی اعضای اتحادیه لوازم یدکی خودرو با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای در آمدزایی 10 میلیارد دلاری در بخش توریسم افزود: این واحدها در ورودی شهرها واقع شده چهره شهر را نازیبا می کند که برای توسعه صنعت گردشگری باید این واحدها و صنوف آلاینده به محل های خاص منتقل شود.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزارت مسکن و شهرسازی برای تعیین محل های مناسب در شهرها تصریح کرد: این جابجایی احتمال ایجاد تغییرات در نحوه ی فعالیت توزیع کنندگان لوازم یدکی را بهمراه خواهد داشت .

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت صنعت توریسم را منبع درآمدهای قابل توجه در کشورهای بدون نفت دانست و ادامه داد: صنعت توریسم علاوه بر گردشگری ، اشتغال زاست که این ظرفیت در محورهای اقتصادی برنامه ششم توسعه دیده شده است.

به گزارش صدا و سیما، خسروتاج با اشاره به حمایت وزارت صنعت از حضور اتحادیه ها در نمایشگاه های بین المللی گفت: تا پایان سال 96 امکان حضور بخشهای مختلف اقتصادی در 30 نمایشگاه بین المللی به منظور توسعه صادرات خواهد بود.

وی تامین بازار داخلی را دغدغه تولید کنندگان داخل اعلام کرد و ادامه داد: تولید کنندگان باید برای حضور در بازار بین المللی و صادرات برنامه ریزی داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.