کد مطلب: ۷۶۶۸۰

جدیدترین اخبار از گوشی گلکسی اس ۸

سامسونگ بعد از ناکامی در زمینه عرضه گوشی نوت 7 به علت آتش سوزی مکرر باتری های آن، این بار قصد دارد با افزودن امکانات جذاب گوشی گلکسی اس 8 را به یک محصول پرطرفدار مبدل کند. به نقل از سی نت، رسوایی ناشی از مشکلات گوشی نوت 7 سود سامسونگ را به کمترین میزان

سامسونگ بعد از ناکامی در زمینه عرضه گوشی نوت 7 به علت آتش سوزی مکرر باتری های آن، این بار قصد دارد با افزودن امکانات جذاب گوشی گلکسی اس 8 را به یک محصول پرطرفدار مبدل کند.

به نقل از سی نت، رسوایی ناشی از مشکلات گوشی نوت 7 سود سامسونگ را به کمترین میزان در هشت سال گذشته کاهش داده و برخی کاربران عصبانی هم این شرکت را تحت پیگرد قضایی قرار داده اند.

گلکس اس 8 که دنباله ای برای گلکسی اس 7 محسوب می شود آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ خواهد بود که به احتمال زیاد در اواخر زمستان یا اوایل بهار در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

مهم ترین نکته ای که در همه منابع خبری مورد توجه قرار گرفته، آن است که حدود 90 درصد از قاب جلوی این گوشی از یک نمایشگر بزرگ و دقیق تشکیل شده است. همچنین ممکن است این گوشی فاقد هیچ دکمه ای باشد و به جای دکمه فیزیکی Home از حسگر نوری که دارای قابلیت اثرانگشت خوانی هم هست، استفاده شود.

همچنین گفته می شود دقت نمایشگر این گوشی در حدی بی سابقه خواهد بود. در حالی که دقت نمایشگر گالکسی اس 7 برابر با 2560 در 1440 پیکسل بود، این رقم در مورد اس 8 به 3840 در 2160 پیکسل می رسد. سازگاری با هدست واقعیت مجازی Gear VR هم از جمله امکانات طبیعی این گوشی خواهد بود.

کناره های خم شده نمایشگر، استفاده از دو دوربین ترکیبی در پشت برای تهیه عکس هایی با فاصله های کانونی متفاوت و حساسیت به میزان فشار بر صفحه نمایشگر برای اجرای فرامین مختلف از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.