کد مطلب: ۷۳۹۹۴۶

جدیدترین کفش و کتونی اسیکس در بولگانو

جدیدترین کفش و کتونی اسیکس در بولگانو

خرید کفش یکی از موضوعاتی است که در طول سال بارها با آن مواجه می‌شویم. یکی از برترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های موجود در بازار، کفش اسیکس اصل بوده که بولگانو مدل های متنوعی از آن را موجود دارد.

خرید کفش یکی از موضوعاتی است که در طول سال بارها با آن مواجه می‌شویم. یکی از برترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های موجود در بازار، کفش اسیکس اصل بوده که بولگانو مدل های متنوعی از آن را موجود دارد. این کفش به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت و دوام بالایی که دارد، در مقایسه با سایر برندها بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است. جوانان ایرانی نیز علاقمند به طراحی منحصربه‌فرد کفش‌های اسیکس بوده و متقاضی خرید این کفش‌ها هستند؛ از این رو در ایران فروشگاه‌های مختلفی هم‌چون بولگانو در زمینه ارائه انواع کفش اسیکس زنانه و مردانه اصل فعالیت می‌کنند.

کفش اسیکس مردانه و زنانه همان کفشی است که می‌خواهید!

ممکن است برایتان جالب باشد که asics برای نخستین بار فعالیت تخصصی خود را در سپتامبر سال ۱۹۴۹ در ژاپن آغاز کرد. این کفش‌ها از همان ابتدای دوران تولید تا به امروز در دنیا سر و صدای زیادی به پا کردند؛ چرا که با هر مدل جدید، حرف تازه‌ای برای گفتن داشتند و دارند! اگر به دنبال کفشی هستید که بتواند از پاهای شما در شرایط سخت و حین انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف هم‌چون بسکتبال، والیبال، فوتبال و… محافظت کند، خرید کفش اسیکس اصل دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید! برای دیدن مدل‌های متنوع کفش‌های اسیکس تنها کافی است که به وب سایت بولگانو مراجعه فرمائید.

آشنایی با مشخصات کفش اسیکس اصل

هنگامی که نام برند اسیکس به گوش ما می‌خورد، یاد کفش‌هایی جذاب و منحصربه‌فرد با کاربری اسپرت و ورزشی میفتیم که رو دست آن در بازار وجود ندارد! مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کاری که کمپانی اسیکس در تولید کفش‌های خود انجام داد، استفاده از زیره ژله‌ای برای کفش‌هایش بود. می‌توان گفت بهره‌گیری از کفی ژله‌ای باعث ایجاد انقلابی عظیم در صنعت تولید کفش شد! این نوع از کفش‌های برند اسیکس دارای ویژگی‌هایی هم‌چون جذب فشار، شوک و ضربه بوده و نیروی وارده را به صورت افقی در امتداد پا پخش می‌کنند. این فناوری آن‌قدر مورد توجه مردم و فعالان این حوزه قرار گرفت که امروزه شاهد استفاده از آن در مدل‌های مختلف کفش‌های اسیکس موجود در بولگانو هستیم.

بهره‌گیری از کف فوم و پدهای قابل جذب به منظور عملکرد بهتر پا هنگام گام برداشتن، ثابت می‌کند که اسیکس همواره یکی از برترین برندهای تولیدکننده کفش در دنیا است. استفاده از تکنولوژی جاذب ضربه یک مزیت بزرگ برای ورزشکاران به حساب می‌آید. ناگفته نماند که ژل لیت مصرفی در کفی کفش‌های اسیکس هر ساله بهینه‌سازی شده و تا به امروز هرگز از خط تولید کفش‌های اسیکس حذف نشده است.

جالب است بدانید که کفش اسیکس مردانه و کفش اسیکس زنانه اورجینال که امروزه به راحتی از طریق فروشگاه‌های معتبری هم‌چون بولگانو به آن‌ها دسترسی داریم، در سال ۱۹۷۲ رکورد دوی مارتن جهان را شکست! Lasse viren در سال ۱۹۷۲ با پوشیدن یک جفت کفش اسیکس رانینگ توانست رکورد درک کلی تون در ماراتن جهانی سال ۱۹۶۷ را بشکند و از آن به بعد شهرت اسیکس دوچندان شد.

هنگام خرید کفش آسیکس مردانه و زنانه به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

پیش از خرید کفش اسیکس اصل نکاتی وجود دارد که با در نظر گرفتن و رعایت آن‌ها می‌توانید خریدی لذت‌بخش و موفقیت‌آمیز را تجربه کنید. در ادامه با این نکات آشنا خواهیم شد:

وزن کفش

توجه فرمائید اگر قصد شما از خرید کفش اسیکس بهره‌گیری از کاربری ورزشی آن است؛ به این معنا که می‌خواهید از آن برای رانینگ یا فعالیت‌های وزشی دیگر استفاده کنید، کفش شما باید از وزن سبکی برخوردار باشد. پوشیدن کفش‌هایی که وزن سنگینی دارند سبب خستگی پاها و ایجاد درد در ناحیه پا و کمر خواهند شد. نمونه‌های اورجینال کفش اسیکس موجود در بولگانو دارای وزن سبکی بوده و خیال شما را از این بابت آسوده خواهند کرد.

سایز کفش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید موقع خرید کفش در نظر گرفته شود، سایز مناسب است. پوشیدن کفش‌های بیش از اندازه تنگ یا گشاد به غیر از آسیب زدن به پاها و به بار آوردن خرج‌های پزشکی چیز دیگری برای شما نخواهد داشت! در نتیجه توصیه می‌شود به این مورد دقت ویژه داشته باشید. پیشنهاد ما این است که برای خرید کفش غروب یا شب اقدام کنید؛ چرا که پاها در این ساعات از روز در بزرگ‌ترین سایز خود قرار گرفته و کار انتخاب کفش را برایتان راحت‌تر خواهند کرد.

کیفیت دوخت کفش

مورد بعدی، کیفیت دوخت کفش موردنظر است که باید در نظر گرفته شود. طبیعتاً شما به دنبال یک کتانی اسپرت هستید که بتوانید از آن ساعات طولانی بدون این که نگران پارگی و خراب شدن آن باشید استفاده کنید، درست است؟ بنابراین پیشنهاد ما این است که پیش از خرید کیفیت دوخت کفش را در نظر بگیرید. اصولاً نسخه اورجینال کفش‌ اسیکس از کیفیت دوخت بسیار بالایی برخوردار بوده به همین سادگی‌ها دچار آسیب نمی‌شود!

چرا قیمت کفش اسیکس اصل گران است؟!

بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش میاید که علت گران بودن قیمت کفش اسیکس اصل چیست؟! دوستان، توجه فرمائید که در فرآیند تولید کفش‌های اورجینال از مواد اولیه بسیار مرغوب و گران قیمت استفاده می‌شود؛ در نتیجه بهای تمام شده محصولات مذکور در مقایسه با کفش‌های تقلبی که به وفور در بازار موجود هستند بیشتر خواهد بود. اما اگر از یک زاویه دیگر به قضیه نگاه کنیم، قیمت این کفش‌ها دیگر گران نیست!

با پوشیدن کفش‌های اورجینال نه‌تنها سلامتی پاهای شما تأمین شده، به دلیل عمر مفید بالایی که دارند شما را از خرید کفش جدید تا مدت‌ها بی‌نیاز خواهند کرد! بنابراین با خرید کفش اسیکس اصل علاوه بر این که از شر هزینه‌های درمان درد پا و کمر خلاص می‌شوید، بلکه دیگر نیازی نیست هر چند ماه یک بار اقدام به خرید کفش جدید کنید.

21

بولگانو؛ بهترین فروشگاه خرید اینترنتی کفش اسیکس

فروشگاه بولگانو یکی از بزرگ‌ترین، معتبرترین و بهترین عرضه‌کنندگان کفش‌های اورجینال اسیکس و سایر برندهای مشهور دنیا در ایران بوده که این محصولات را با حفظ کیفیت و قیمت مناسب به شما هم‌وطنان گرامی تقدیم می‌کند. کفش‌ها نه‌تنها می‌توانند سلامت پاها را تأمین کنند، بلکه بر استایل و ظاهر شما تأثیر زیادی دارند؛ در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که به وب سایت بولگانو مراجعه کرده و از مدل‌های متنوع با رنگ‌بندی‌های جذاب کفش‌های برندهای روز دنیا دیدن فرمائید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.