کد مطلب: ۵۶۴۸۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جریمه سفر چقدر است؟ / محدودیت‌های سفر تا کی ادامه دارد؟

جریمه سفر چقدر است؟ / محدودیت‌های سفر تا کی ادامه دارد؟

سفر به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد و سفر به شهرهای نارنجی و زرد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی. به عبارتی مسافران به هر شهری بخواهند بروند جریمه می‌شوند! البته تردد بین استانی جریمه ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از عصر دیروز اعمال محدودیت‌های سفر آغاز شده است. طبق آخرین اعلام، در حال حاضر بیش از ۱۶۰ شهر قرمز، ۱۶۰ شهر نارنجی و ۱۰۰ شهر زرد در کشور داریم و مسافران با تردد «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد جریمه می‌شوند.

بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی کشور، هیچ شهر آبی در کشور وجود ندارد و کلیه شهرهای ایران وضعیت قرمز تا زرد را دارند. بر این اساس سفر به هر شهر و استانی مشمول جریمه می‌شود.

سفر به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد و سفر به شهرهای نارنجی و زرد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی. به عبارتی مسافران به هر شهری بخواهند بروند جریمه می‌شوند! البته تردد بین استانی جریمه ندارد.

جانشین پلیس راهور ناجا نیز درباره محدودیت‌ها و تردد شبانه گفته: «خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده. تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور با هر شرایط رنگی کرونایی غیر مجاز بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی را در پی خواهد داشت.»

البته آنگونه که پلیس راه اعلام کرده محدودیت‌های سفر جاده‌ای فقط مشمول جریمه نمی‌شود. بلکه پلیس در جاده مستقر است و خودورها را برمی‌گرداند.

همچنین با توجه به تعطیلی استان تهران و البرز، خروج خودرو از این دو استان کلا ممنوع است و پلیس مانع خروج خودروهای پلاک تهران و البرز می‌شود.

این اعمال محدودیت‌ها حداقل تا پایان روز یکشنبه که تهران تعطیل شده ادامه دارد و بعد از آن نیز تنها در صورت تغییر در وضعیت استان‌ها احتمالا محدودیت‌ها کم شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ب پیر ب پیغمبر نداریم بخوریم خانومم بارداره دیشب ۲ شب حالش بد شده بردم دکتر جریمه کردین گرونی بیکاری با ۳ تومن حقوق چیکار کنیم مستاجریم ب کی بگیم س وعده تخم مرغ بخوریم صبحانه نهار شام میشه صد تومن

    • ناشناس

      کاش هموطنان گرامی که هم دولت نامرد را میشناسن هم اوضاع را میدانند فرزند اوری نکنند. اصلا بگذارین نسلمان منقرض شود

    • ناشناس

      خدا ازشون نگذره که دارن کاسبی میکنن

    • زهراسادات

      ما مردم مظلوم هستیم

    • ناشناس

      واقعا

  • سیده زهرا حسین پناهی

    کرونا دروغه .دولت به گدایی افتاده.۱۷۵۰۰۰۰هزار جریمه شدیم.خدا ازتون نگذره

  • ناشناس

    سلام شمایک سربه کافه هاوقهوه خونه هابزنیدهرقهوه خونه ای بیست تاسی تاماشین وایستاده اگرمابریم سفرکرونامیگیریم ولی بریم قهوه خونه نمیگیریم آره آخه یک خورده فکرکنید

  • ناشناس

    چرا فرودگاه‌ها کرونا نیست ترمینالها کرونا نیست مردم با ماشین شخصی خودش کرونا میارن و تردد در روز کرونا نمیاره شبها کرونا میاره خدا از شما نگذره ایشالا خون از همتون بیاره.که مردمو نابود کردید

  • ناشناس

    واقعا خسته شدیم این چه وضعیه که این دولت خراب شده به سرمردم درآورده مردم حلاک شدن هرجارو نگاه می‌کنی پراز جمعیت بعد فقط گیردادن به سفر رفتن مردم یعنی آنقدر دولت ما بدبخته که باید از این جریمه ها پول بخوره خاک توسر این دولت و کارکنانش

  • ناشناس

    رفتند به عراق کرونا نمی گیرند ولی با ماشین شخصی رفتن کرونا میگیرند، خوبه به خدا ،تازه رئیس جمهور دارد رازانی میکند تعداد زیادتر شود ،من مخالف زیارت نیستم….؟

  • علی

    جریمه ها فقط پر کردن جیب آقایان وبرای کسری بودجه هست وگرنه سفر با اتوبوس یاهواپیما خطرش ازهمه بیشتره زیارت هم بدتر

  • علی

    درباره این خبر نظری دارید؟ بنویسید…باسلام پس چکار کنیم تاکی این چریمه ایدامه دارد مردم کاردارند به سفر میروند کس برای عروسی نمرود به شهر دیگر مجبوراست ۸ ساعت در راه باشد

  • محمد

    خدا ازتون نگذره. انشالله به سر زن و بچتون بیاد.

  • محمد

    جواب این کاراتون رو میبینید. خیلی زود