کد مطلب: ۵۲۲۸۲۵

اطلاعیه جدید در مورد پرداخت سود سهام عدالت

نصف سود سهام عدالت امروز واریز می‌شود

نصف سود سهام عدالت امروز واریز می‌شود

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد که ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار سهام عدالت، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در خصوص توزیع سود سهام عدالت آمده است که در پی انتشار اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر واریز سود سهام عدالت، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سود سهام متعلق به مشمولین سهام عدالت را اعم از افرادی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب نموده یا در روش غیرمستقیم سهامداری باقی مانده‌اند، توزیع می‌کند.

بر این اساس، در مرحله نخست، ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت گردید.

پرداخت سود به هر سهامدار روش مستقیم، منوط به تملک وی نسبت به سهام شرکت سرمایه‌پذیر در روز برگزاری مجمع عمومی آن شرکت بوده و به تناسب آن میزان سهم، سود مقرر پرداخت می‌شود.

همچنین، پرداخت سود به هر سهامدار روش غیرمستقیم، منوط به آن است که سهام شرکت سرمایهگذاری استانی را تا تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۹ در تملک خود داشته و نسبت به فروش آن اقدام ننموده باشد.

با توجه به میزان مالکیت سهام این شرکت‌ها، سود مقرر متناسب با جدول ذیل به سهامداران پرداخت شده است:

عدالت

در پایان این اطلاعیه آمده است: آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده‌اند، می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی : ir.sejam.www شماره حساب خود را اعلام نموده یا از طریق مراجعه به سایت ir.sahamedalat.www مشخصات حساب خود را تکمیل نمایند.

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر رئیس سازمان بورس اعلام کرد: نصف سود سهام عدالت امروز واریز می ‎شود.

محمدعلی دهقان دهنوی، گفت: به برگه‌های ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت، صد هزار تومان و برگه‌های یک میلیون تومانی، دویست هزار تومان تعلق می‌گیرد.

به گفته این مقام مسئول باقی‌مانده سود سهام عدالت هم سال آینده پرداخت می‌شود. افرادی که امسال بخشی از سهام خود را فروخته‌اند، به ازای ارزش باقی‌مانده سهام سود دریافت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام بنده اصلا سود سهام برام پرداخت نشد در سامانه سجام هم ثبت نامم کامله پس دلیلش چیه

  • ناشناس

    تمام ادما رو خر فرض کردن

  • اختیاری

    ماسهام فروختیم همش ویک جابریزین لازم دارم

  • ناشناس

    همش دروغ

  • ناشناس

    چرا بقیه پول فروش سهام عدالت پیگیری نمیکنید

  • مرادبهمنی

    من از برج چهار سی درصدسهاممون که چهارنفرهستیم هنوز هیچ پولی دریافت نکردم فقط برا خودم ۲۶۰هزارتومان برا خودم واریزشدبقیه خانواده ام که سه نفر دیگه میباشند هیچ پولی واریز نشد هرجامیریم میگن مربوط نیست

  • ناشناس

    چکار با مردم کردن که مردم منتظر صد تومن پولن تواین آشفته بازار چی میشه خرید بااین صد تومن اسم شو گذاشتن سهام عدالت سهام بی عدالتی بهتره

  • ناشناس

    برج هفت مهر همون سال فقط پانصده هفت هزار اومد سهام ۶۰ در صد فروخته ام فقط همین پول اومد حداقل پیگیر باش دیگه اون پول میدن یا نه بانک سپه

  • omid

    از بانک سپه بدمیاد پول مردم رانمیده دولت فروش سهام را متوقف کرده دولت مردم از گرسنگی دارند میمیرند تورو خدادولت به فکر مردم باش

  • ناشناس

    ما به پول نیا ز داریم انقدر انقد شایعه نکند ممنونم می شوم