کد مطلب: ۱۹۸۸۸۲

جلسات شورای راهبردی اصناف اردیبهشت برگزار می‌شود

جلسات شورای راهبردی اصناف اردیبهشت برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت، توجه ویژه‌ای به نقش اصناف در اقتصاد کشور دارد، گفت: جلسات شورای راهبردی اصناف به دلیل همزمانی با بررسی بودجه در مجلس، متوقف شد.

شهباز حسن‌پور درخصوص علت توقف جلسات شورای راهبردی اصناف کشور گفت: جلسات شورای راهبردی اصناف به علت بررسی بودجه در مجلس و حضور نمایندگان به صورت دو شیفت در زمان بررسی، متوقف شده و ادامه برگزاری جلسات به اردیبهشت‌ماه موکول شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی افزود: شورای راهبردی اصناف، از اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ با قوت به کار خود ادامه خواهد داد؛ چراکه فعلا مجلس و نمایندگان باید وقت بیشتری را برای بررسی بودجه بگذارند؛ از این جهت این موضوع را به بعد از عید موکول کردیم و در آن زمان، شورای راهبردی با قدرت و قوت، برنامه خود را پیش خواهد برد.

وی تصریح کرد: قطعا ممکن است شورای راهبردی اصناف، نقاط مثبت و منفی خاص خود را داشته و برخی از عزیزان در اصناف، سوالات و ابهاماتی نسبت به آن داشته باشند، که بر این اساس در اردیبهشت ماه، جلسات توجیهی برگزار خواهد شد.

حسن‌پور با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت، توجه ویژه‌ای به اصناف دارد و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا جلسات شورای مشورتی اصناف را با وزارت صنعت برگزار کنیم، ضمن اینکه فراکسیون اصناف در مجلس نیز پیگیر خواسته‌های قانونی اصناف خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای راهبردی اصناف به دنبال این است که کارها را به بخش‌خصوصی واگذار کند، گفت: از دولت هم خواسته‌ایم تا توجه ویژه‌ای به اصناف و این قشر تاثیرگذار با خانواده بزرگ در اقتصاد کشور، داشته باشند.

وی افزود: ضمن اینکه شورای راهبردی هم تشکیل شده تا از نقطه نظرات صاحبنظران اصناف در حوزه حل مسائل مبتلابه این بخش از اقتصاد کشور بهره گیریم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.