کد مطلب: ۶۶۱۷۸

جمع آوری متکدیان تهران از روز شنبه

جمع آوری متکدیان تهران از روز شنبه

عملیات جمع آوری متکدیان تهران درنشست قرارگاه جمع آوری متکدیان و جذب کودکان بی سرپرست با حمایت استاندار تهران کلید خورد. نشست برنامه ریزی طرح جمع آوری متکدیان تهران به ریاست استاندار تهران و با حضور فرماندار تهران و مسئولان بهزیستی، نیروی انتظامی، دانشگاه های علوم پزشکی و شهرداری تهران برگزار شد.عیسی فرهادی فرماندار تهران

7736019c4041bc23254eb67f18eb51ae_XL.jpg عملیات جمع آوری متکدیان تهران درنشست قرارگاه جمع آوری متکدیان و جذب کودکان بی سرپرست با حمایت استاندار تهران کلید خورد.
نشست برنامه ریزی طرح جمع آوری متکدیان تهران به ریاست استاندار تهران و با حضور فرماندار تهران و مسئولان بهزیستی، نیروی انتظامی، دانشگاه های علوم پزشکی و شهرداری تهران برگزار شد.
عیسی فرهادی فرماندار تهران در حاشیه نشست گفت: فرمانداری تهران با حمایت استاندار ،شهرداری ،بهزیستی ،دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دانشگاه های علوم پزشکی در ساختن تهران عاری از متکدی مصمم است.
وی افزود: براساس اقداماتی کارشناسی طی روزها و ماه های گذشته،گدایان و سر تیم متکدیان تهران مشخص شده اند و برنامه ریزی برای غربالگری آنها به کمک شهرداری و بهزیستی فراهم شده است.
فرهادی با بیان اینکه اجرای عملیات جمع آوری متکدیان تهران از روز شنبه با همکاری و حمایت مردم آغاز می شود عنوان کرد: مردم بدانند که گدایان تهران براساس بررسی ها بین سه تا سی میلیون تومان درآمد دارند و شبکه های مختلف از آنها بیگاری کشیده و سود به جیب می زنند.
به نقل از ایسنا، فرماندار تهران ادامه داد:بهترین کمک مردم به متکدیان عدم کمک به آنها است و مراکزی همچون موسسات خیریه ،بهزیستی و کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان واقعی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در این طرح، متکدیان نیازمند شناسایی شده و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می گیرند گفت: بعد از غربالگری عده ای از متکدیان در اختیار شهرداری و اتباع بیگانه نیز در اختیار اداره اتباع قرار می گیرند.
به گفته فرماندار تهران؛ سرشبکه گدایان نیز از سه ماه تا دوسال حبس شده اموال آنها بازگردانده می شود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، فرهادی با بیان اینکه این قرارگاه روزانه کار خود را انجام می دهد تاکید کرد:استاندار تهران در جمع آوری متکدیان مصمم است و تاکید دارند در هنگام جمع آوری حرمت ها حفظ شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.