کد مطلب: ۴۹۸۲۴۱

سلیمانی مطرح کرد:

خبری جدید درباره پرداخت بیمه تکمیلی

خبری جدید درباره پرداخت بیمه تکمیلی

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: برنامه ریزی شده تا پرداخت الکترونیکی هزینه‌های درمانی برای دارندگان بیمه‌های تکمیلی تا پایان سال عملیاتی شود.حدود ۱۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، گفت: برنامه ریزی شده تا پرداخت الکترونیکی هزینه‌های درمانی برای دارندگان بیمه‌های تکمیلی تا پایان سال عملیاتی شود، برای این منظور باید از طریق سامانه‌ای به وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی و سازمان غذا و دارو و داروخانه‌ها و کلینیک‌ها متصل شویم.

وی اظهار کرد: نرم افزار خوبی از طرف وزارت بهداشت برای این هدف تهیه شده و در حال اتصال به آن‌ها هستیم تا به صورت منسجم و یکپارچه با همکاری نظام بهداشت و درمان بتوانیم در بحث پرداخت الکترونیکی هزینه‌های درمانی برای بیمه‌های تکمیلی عمل کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه این پرداخت می‌تواند هزینه ویزیت پزشکان ‏داروخانه‌ها و هزینه‌های بیمارستانی را شامل شود، گفت: حدود ۱۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای صدور بیمه نامه‌ها به صورت برخط و غیرحضوری گفت برای صدور بیمه نامه‌ها سیستم دیجیتالی پیاده شده و بیمه نامه همه ۲۳ میلیون وسایل نقلیه که بیمه می‌شود به صورت الکترونیکی‌ها صادر و در سیستم سنهاب در قالب کد یکتا ثبت می‌شود.

وی گفت: در خصوص بیمه آتش سوزی و حمل و نقل نیز امسال کد یکتا پیاده شده است و امیدواریم تا پایان سال برای بیمه درمان و بیمه زندگی هم کد یکتا عملیاتی شود.

سلیمانی افزود: در صورت اجرای این طرح افراد می‌توانند وضعیت بیمه‌ خود را به صورت الکترونیکی بررسی و همه دارایی‌های بیمه شده خود را کنترل کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داود

    این موضوع خیلی خوب میشه کلیه بهانه های سازمانهای بیمه گری برای رد کردن برخی هزینه های بیمه شده خود به خود حذف میشه و ظلمی که در حق بیمه شدگان میشه کلا از بین میره طرح بسیار بسیار خوب و گزیده ای است درود بر شما.

  • ناشناس

    اگ زود تر عملیاتی بشه خوبه