کد مطلب: ۵۵۶۱۱۳

اقدام خرابکارانه ناموفق در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی

اقدام خرابکارانه ناموفق در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی

اقدام خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی، با شکست روبه‌رو شده و هیچگونه خسارت مالی و جانی به دنبال نداشته است. این ساختمان در اطراف کرج قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نورنیوز در خبری نوشته است که، بامداد چهارشنبه دوم تیر اقدام خرابکارانه بر علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی با شکست روبه‌رو شد و هیچگونه خسارت مالی و جانی نیز به دنبال نداشت.

با توجه به تمهدیدات پیش‌بینی شده در خصوص حفاظت از اماکن متعلق به سازمان انرژی اتمی، اقدام بامداد امروز پیش از آن که صدمه‌ای به ساختمان وارد کند، خنثی شد و خرابکاران در پیگیری برنامه خود با شکست روبه‌رو شدند.

هشیاری نهادها و سازمان‌های حفاظتی و امنیتی در زمینه شناسایی، کشف و مقابله با اقدامات خرابکارانه برای ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران نتوانسته خللی در تداوم برنامه‌های ایران در حوزه هسته‌ای ایجاد کند.

چگونگی این رخداد و همچنین شناسایی عوامل آن از سوی مراجع مسئول در دست بررسی و پیگیری است.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح امروز برخی رسانه‌ها از جمله ایلنا، از حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت، زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمام امام مستقر در کردان کرج خبر داده‌اند که با شکست مواجه شده است.

طبق شنیده‌ها یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

شرکت دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته ساخت واکسن کووایران را آغاز کرده و با طی موفق مراحل تست حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر را بگیرد. ‌

خبرگزاری ایلنا خبر حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت را از خروجی خود حذف کرد.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.