کد مطلب: ۶۲۰۸۳۰

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از فردا

فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از فردا

فروش بلیت فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علاقمندان به حضور در جشنواره فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

بلیت فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی در سراسر کشور تا ۲۲ بهمن‌ماه در سامانه‌های آنلاین فروش بلیت مشروط به تکمیل نبودن ظرفیت سالن‌های سینما ادامه خواهد داشت.

گفتنی است هر فرد با یک شماره تلفن همراه می‌تواند از هر ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران، تا سقف ۲ بلیت تهیه نماید.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.( ایرنا )

جشنواره فیلم فجر را بشناسید

جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی ایران است که به صورت سالانه و هر سال در نیمه بهمن ماه برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که از سال ۱۳۶۱ و به یاد بهمن ماه ۱۳۵۷ (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) به صورت مستمر برگزار شده است و در بهمن ماه ۱۳۹۷ نیز دوره سی و هفتم آن برگزار خواهد شد.
مجری برگزاری این جشنواره بنیاد سینمایی فارابی است که آن را زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند

تاریخچه

پیش از انقلاب اسلامی جشنواره بین المللی فیلم تهران با حمایت دفتر مخصوص فرح پهلوی همسر آخرین شاه ایران برگزار می‌شد که پس از انقلاب جشنواره بین المللی فیلم فجر جایگزین آن شد.

حسین وخشوری اولین دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر بود که در تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۱ برگزار شد. ناگفته نماند این جشنواره از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۴ تنها به تولیدات سالانه سینمای ایران می‌پرداخت، اما از سال ۱۳۷۴ این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می‌شود و در بخش بین الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان تأکید دارد.

آخرین اخبار جامعه تجارت‌نیوز را از صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.