خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۵۵۸۶

برای خرید میلگرد ساده از آیین صنعت چه مراحلی در پیش دارید؟

برای خرید میلگرد ساده از آیین صنعت چه مراحلی در پیش دارید؟

شرکت نورد فولاد آیین صنعت از سال ۱۳۸۳ به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و صنعتی آغاز کرد. در مجموعه تولیدی آیین صنعت یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساده در سطح کشور تولید و عرضه می‌شود.

آیین صنعت تولید و توزیع‌کننده انواع میلگرد ساده صنعتی از سایز ۱۸ تا ۴۲، انواع میلگرد پولیش از سایز ۱۸ تا ۴۲ (تک پولیش و دو پولیش) و انواع میلگرد ترانس و کششی با بهترین کیفیت است.

این میلگردها کاربرد صنعتی دارند. برای سفارش میلگرد آیین صنعت کافی است با ما تماس حاصل نمایید. اگر لازم است درباره آیین صنعت و محصولاتش بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها بخوانید و سپس برای آگاهی از جدیدترین قیمت میلگرد ساده یا ثبت سفارش تماس بگیرید.

مزیت‌های آیین صنعت

  • آیین صنعت از تولیدکنندگان برتر میلگرد ساده صنعتی است و از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.
  • خرید دست اول و بی‌واسطه میلگرد از کارخانه برای مصرف‌کننده به‌صرفه و ارزان‌تر است.
  • خرید میلگرد ساده آیین صنعت هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت بندیل میسر است.
  • خدمات حمل میلگرد تا هر مقصدی در کشور برای متقاضیان صورت می‌گیرد.

اگر از بنگاه‌های فروش آهن‌آلات و میلگرد یا صنایع وابسته به میلگرد ساده به عنوان ماده اولیه هستید، امکان خرید هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت بندیلی برای شما مهیاست.

روش‌های دریافت قیمت میلگرد

  • تماس با دفتر مرکزی آیین صنعت و دریافت مشاوره درباره قیمت میلگرد با کارشناسان آیین ‌صنعت؛
  • مشاهده لیست قیمت‌های به‌روز شده روی وبسایت شرکت آیین صنعت؛
  • عضویت در کانال تلگرامی آیین صنعت.

ثبت سفارش نهایی و تحویل محصول

  • با دفتر آیین صنعت تماس بگیرید و با دریافت کد ثبت سفارش، خرید خود را نهایی کنید.
  • آماده شدن سفارش شما و ارسال آن، بین یک روز تا یک هفته طول می‌کشد.
  • پروسه تولید و زمان تحویل در همان ابتدا به شما اعلام می‌شود.

آیین صنعت؛ پانزده سال تلاش، پانزده سال درخشش در صنعت

شرکت نورد فولاد آیین صنعت از سال ۱۳۸۳ به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و صنعتی آغاز کرد. در مجموعه تولیدی آیین صنعت یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساده در سطح کشور تولید و عرضه می‌شود.

خط تولید میلگرد ساده در این شرکت، محصولاتی باکیفیت را تضمین می‌کند. در این خط تولید، شمش‌های فولادی به میلگرد ساده صنعتی خام تبدیل می‌شوند.

از میلگرد خام می‌توان محصولاتی مثل میلگرد تک پولیش و دو پولیش، میلگرد روغنی، میلگرد ترانس، میلگرد سنگ‌خورده و نظایر آن را تولید کرد.

میلگرد ساده در برابر میلگرد آجدار نام‌گذاری شده و به میلگردهایی با سطح صاف، صیقلی و بدون آج اطلاق می‌شود. میلگردهای آجدار کاربردهای متفاوتی نسبت به میلگرد ساده دارند.

کاربرد محصولات ما در آیین صنعت عمدتاً صنعتی است. صنایعی نظیر خودروسازی، پیچ و مهره، ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی، ابزار و یراق، انواع اتصالات و… در زمره این صنایع هستند.

جداول وزنی محصولات به تفکیک در وب‌سایت آیین صنعت در دسترس است. اگر برای خرید میلگرد ساده صنعتی به مشاوره و راهنمایی احتیاج دارید، کادر مجرب فروش ما برای پاسخ‌گویی در خدمت شما هستند.

کارشناسان ما ضمن ارائه مشاوره و می‌توانند به‌روز‌ترین قیمت‌های کالاهای موجود را در اختیار شما بگذارند.

ما در آیین صنعت آماده همکاری با صنایع و شرکت‌های مصرف‌کننده میلگرد صنعتی هستیم. آیین صنعت، نامی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.