خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۹۲۸۹

دانلود بهترین فیلم‌های ایرانی که امسال منتشر شدند + معرفی فیلم

دانلود بهترین فیلم‌های ایرانی که امسال منتشر شدند + معرفی فیلم

در این مقاله می‌خواهیم فهرستی از بهترین و مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی که در سال جاری منتشر شدند و هم‌اکنون برای دانلود در دسترس هستند را به شما معرفی کنیم.

تماشا و دانلود فیلم و سریال جدید یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های طرفداران فیلم های ایرانی است. در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر فیلم‌های سینمایی ایرانی به صورت آنلاین اکران شدند. همچنین به دلیل جلوگیری از پخش شدن نسخه غیر قانونی، در عرض چند هفته لینک‌های دانلود قانونی در سایت‌های دانلود فیلم و سریال مجاز مانند سایت نما تی‌وی قرار گرفتند. همچنین امسال سریال‌های ایرانی بسیار جذابی در شبکه نمایش خانگی و VODها منتشر شدند. از جمله مهم‌ترین این سریال‌ها می‌توان به سریال قورباغه ، سریال ملکه گدایان و سریال آقازاده اشاره کرد. اما در این مقاله می‌خواهیم فهرستی از بهترین و مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی ایرانی که در سال جاری منتشر شدند و هم اکنون در دسترس هستند را به شما معرفی کنیم. اگر از طرفداران فیلم‌های ایرانی هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا فیلم‌های مهم امسال را از دست ندهید.

بهترین فیلم‌های ایرانی امسال

فیلم خروج

فیلم خروج به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نماش درآمد و با استقبال مردم در سینماهای سراسر کشور روبرو شد. خروج توانست سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری را از آن خود کند. این فیلم با تصمیم عوامل و با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، به عنوان اولین فیلم به صورت آنلاین از تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ اکران شد و توانست با اکران آنلاین بیش از ۳ و نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد. فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی و محمدرضا شریفی‍نیا از بازیگران اصلی فیلم هستند. برای دریافت این اثر و دانلود فیلم سینمایی ایرانی به nama.tv مراجعه کنید.

فیلم طلا

فیلم طلا به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته در سال ۱۳۹۷ تولید شد. این فیلم به سبک درام اجتماعی و به زبان فارسی، محصول ایران می‌باشد. طلا در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و صداگذاری شد و با استقبال خوبی از جانب منتقدین همراه شد. فیلم سینمایی طلا بعد از "خروج" ابراهیم حاتمی‌کیا می‌باشد که به صورت آنلاین در رسانه‌های اینترنتی در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به اکران در آمده است. بازیگران فیلم طلا: نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌العابدین هستند.

فیلم ناگهان درخت

فیلم ناگهان درخت در ژانر درام، عاشقانه و فانتزی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، تهیه کنندگی پیمان معادی، محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین موسیقی متن شد. همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را هم از نهمین جشن انجمن منتقدان از آن خود کرد. ناگهان درخت در آذر و دی ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. برای دانلود فیلم ناگهان درخت به صورت قانونی می‌توانید به سایت نما تی‌وی مراجعه نمایید. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به اسامی: پیمان معادی، مهناز افشار، مهراب قاسم‌خانی، شقایق دهقان، پانته آ پناهی‌ها و سیامک صفری اشاره کرد.

2wsdxc 2

فیلم حکایت دریا

فیلم حکایت دریا به کارگردانی و نویسندگی بهمن فرمان آرا محصول سال ۱۳۹۵ ایران است. این اثر در جشنواره جهانی فجر حضور داشت. این فیلم در زمان ساخت "دل دیوانه" نام داشت و بعد از ساخته شدن نامش تغییر کرد. فیلم سینمایی حکایت دریا در خرداد ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران شد و قصه‌ی آدم‌هایی را روایت می‌کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می‌شوند. هنرمندانی مانند بهمن فرمان آرا، علی نصیریان، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی مصفا، رویا نونهالی، صابر ابر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم لتیان

فیلم لتیان به نویسندگی اکتای براهنی به کارگردانی علی تیموری و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. لتیان اولین فیلم بلند سینمایی علی تیموری در مقام کارگردان است. او پیش از این سابقه دستیاری و برنامه‌ریزی در فیلم‌هایی همچون برف روی کاج‌ها، انتهای خیابان هشتم، سایه روشن، پل خواب و غیره را داشته و چندین فیلم کوتاه موفق ساخته که برخی از آنها نیز منتخب جشنواره‌های مختلف بوده‌اند. فیلم سینمایی لتیان در مرداد ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران شد. لینک دانلود فیلم لتیان از مهر ۱۳۹۹ به صورت قانونی در سایت نما تی‌وی منتشر شد. امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی و ستاره پسیانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف می‌باشد. این فیلم برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد. فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری در مرداد ۱۳۹۹ اکران شد و در شهریور ۱۳۹۹ به صورت دانلود قانونی منتشر شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش و ستاره پسیانی اشاره کرد.

فیلم تیغ و ترمه

فیلم تیغ و ترمه به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سید علی قائم‌مقامی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته ‌است. تیغ و ترمه که یک درام اجتماعی زنانه است در ۵ خرداد ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران شد و در مرداد ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد و مهران رجبی از بازیگران این فیلم می‌باشند.

فیلم بنفشه آفریقایی

فیلم بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی، نویسندگی حمیدرضا بابابیگی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین موسیقی متن شد. فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی در شهریور ۱۳۹۹ به صورت آنلاین اکران شد و در مهر ۱۳۹۹ برای دانلود قانونی منتشر شد. فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک و ندا جبرائیلی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم هایلایت

فیلم هایلایت در ژانر درام اجتماعی با مضمونی عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی و تدوین ساسان سالور محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم در سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر به روی پرده رفت و در جشنواره Golden Rooster Awards در سال ۲۰۱۹ کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم بین‌المللی شده است. فیلم سینمایی هایلایت در مهر ۱۳۹۹ به صورت آنلاین اکران شد و در آبان ۱۳۹۹ برای دانلود قانونی منتشر شد. هنرمندانی مانند پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، جمشید هاشم پور، الهه حصاری و مینا وحید از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم دوئت

فیلم دوئت در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نوید دانش و تهیه‌کنندگی احسان رسول اف محصول سال ۱۳۹۴ ایران است. این فیلم که اولین اثر سینمایی نوید دانش است در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین حضور داشت و توانست جایزه بهترین فیلم اول و بهترین جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) را دریافت کند. فیلم سینمایی دوئت برای اولین بار در بهمن ۱۳۹۸ اکران شد و سپس در مهر ۱۳۹۹ به صورت آنلاین اکران شد. هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته‌آ پناهی‌ها از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم بی‌حسی موضعی

فیلم بی‌حسی موضعی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی حبیب رضایی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. فیلم سینمایی بی‌حسی موضعی در شهریور ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. بازیگران فیلم حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر و حسن معجونی می‌باشند.

3edfv 1

فیلم روزهای نارنجی

فیلم روزهای نارنجی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی آرش لاهوتی، نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم اولین ساخته سینمایی آرش لاهوتی در مقام کارگردان می‌باشد، همچنین او رکورددار جایزه از جشنواره مستند سینما حقیقت است. روزهای نارنجی در شهریور و مهر ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، ژیلا شاهی و علیرضا استادی در این فیلم به عنون بازیگر حضور دارند.

فیلم تا ابد

فیلم تا ابد در ژانر درام اجتماعی و هیجان‌انگیز به کارگردانی امید امین نگارشی، نویسندگی امید امین‌نگارشی و امیرحسین دواتگر، تدوین مهرداد نصیری دهقان و به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. داستان فیلم حول محور ربا و نزول و تأثیر آن بر زندگی می‌باشد. این فیلم در تابستان ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران شد. میلاد کی مرام، محسن کیایی، بهرنگ علوی، ترلان پروانه و مهرداد صدیقیان از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سراسر شب

فیلم سراسر شب در ژانر درام به کارگردانی فرزاد موتمن، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم در پاییز ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد و هم اکنون برای دانلود قانونی منتشر شده است. هنرمندانی مانند الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی و مهدی سلطانی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.