کد مطلب: ۵۱۸۸۹۴

دانلود سریال گیسو قسمت اول ۱ با لینک مستقیم

دانلود سریال گیسو قسمت اول ۱ با لینک مستقیم

دانلود سریال گیسو قسمت اول ۱ با لینک مستقیم (قسمت اول ۱ سریال گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی، برای دانلود قسمت اول ۱ گیسو به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

سریال ایرانی گیسو یک سریال درام معمایی و عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری می‌باشد که در آن هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار و ساره بیات و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند همچنین نویسندگی این سریال را علیرضا کاظمی‌پور انجام داده است.

بازیگران سریال گیسو:

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان ، شمسی فضل اللهی، علیرضا زمانی نسب، سید جمشید حسینی جولیا پانلی، آزاده ریاضی، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری

برای دانلود قسمت ۱ سریال گیسو به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال گیسو قسمت ۱

داستان سریال گیسو

رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آنها آنطور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

image 3013efe086f56d1621124dc75fe2e16fe61928f7

سریال ایرانی ملکه گدایان این دومین سریال حسین سهیلی زاده می‌باشد که برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و و تهیه کنندگی این سریال به صورت مشترک بر عهده رحمان سیفی و علی طلوعی می‌باشد. نویسندگی این سریال را حامد افضلی انجام داده است افضلی و برای اولین بار برای شبکه نمایش خانگی دست به قلم می‌شود و همچنین سریال ملکه گدایان یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی می‌باشد که می‌تواند رکوردهای قبلی فروش را جابجا کند.

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال آمده است که امروز تو، می‌تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره حتی شما. داستان سریال با این شعار شروع می‌شود.

برای دانلود سریال ملکه گدایان تمامی قسمت‌ها به لینک زیر مراجعه کرده و آن را قانونی دانلود و تماشا کنید

سریال درام ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است و علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در این پروژه حضور دارد.

بازیگران سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین (پارسا)، باران کوثری (افرا)، رویا نو نهالی (لعیا)، پانته آ بهرام (خورشید)، آرمان درویش (البرز)، محمدرضا غفاری (آریا)، رضا بهبودی (شبیر)، الهام کردا (مهناز)، یسنا میر طهماسب (سهیل)، علی اوجی (سیامک)، سولماز غنی (فریبا)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، عرفان ناصری (داریوش)، شبنم قربانی (سارا)، علی صلاحی (خسرو)، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی (مستر تستر)

image 3716abe8b9aeb4d07353c2b740c8242c59f0b0e5

سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو یک سریال کمدی به کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان و مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله محضول کشو ایران می‌باشد این سریال بعد از موفقیت‌های فیلم خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سری در سینما ساخته شد و سرمایه‌گذاری آن را فیلیمو بر عهده گرفته است.

بازیگران سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، آناهیتا درگاهی، حامد کمیلی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی، با حضور فرهاد آییش و گوهر خیراندیش

دانلود قانونی: دانلود سریال خول بد جلف
داستان سریال خوب بد جلف:

دنباله داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری می‌باشد و ماجراجویی‌های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن‌ها را روایت می‌کند

کارگردان و تهیه کننده: محسن چگینی
مشاور کارگردان، نویسنده و طراح: پیمان قاسم‌خانی
مهراب قاسم خانی و امیرمهدی روژله نیز در نگارش این سریال همکاری کرده‌اند.

https://tapmedia.ir/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.