خبر مهم:

کد مطلب: ۳۶۳۱۱۵

دبی شهر پر زرق و برق

دبی شهر پر زرق و برق

دبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، در سال 1833 توسط شیخ آل مکتوم تاسیس شد. آب و هوای آن در تمامی فصول سال گرم و مرطوب بوده و به دلیل گرمای زیاد در تابستان، مناسب‌ترین زمان سفر و خرید تور ارزان دبی اواسط آبان تا اوایل فروردین می‌باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زبان رسمی آن عربی می‌باشد ولی انگلیسی نیز به صورتی گسترده رایج است. وجود آسمان خراش‌های متعدد، جاذبه‌های گردشگری فوق العاده، شلوغ‌ترین فرودگاه بین المللی جهان، مراکز تجاری کسب و کار و بسیاری مراکز تفریحی، تجاری و اداری در این شهر پر زرق و برق، آن را به یکی از جذاب ترین مقصدها در جهان تبدیل کرده است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر جهان را به سمت خود جذب می کند.

غذاهای معروف دبی

دبی دارای بیش از 200 ملیت است که هر کدام با فرهنگ و غذای خاص خود هستند اما شاورما، حمص، غازی، وارنا اناب، تبوله، کوسا مهشی، هریس، ال مکبوث، فلافل و نان عربی از غذاهای مشهور دبی هستند که حتما می‌بایست آنها را در تور ارزان دبی امتحان کنید.

شاورما مخلوط مرغ با گوجه فرنگی، سیب زمینی سرخ کرده، سس سیر و ترشی می‌باشد. حمص مخلوط نخود و دانه کنجد است. غازی یک بره کامل است که بر روی برنج و آجیل پخته می شود. وارنا اناب طبخ نوع خاص برنج می باشد و تبوله گندم خرد شده همراه با جعفری و نعناع خرد شده است. هریس، مخلوطی از گندم و گوشت گوسفند است. ال مکبوث بره خوابانده شده در برنج است. فلافل ترکیبی از نخود و ادویه های مختلف است که در قالب کتلت سرخ می شود و نان عربی یا روبی عربی در کوره های خشتی با خمیرهای مختلف پخته می شود.

هتل رادیسون بلو

با جذب مسافران بسیاری از اقصی نقاط جهان به این شهر پس از خرید تور ارزان دبی، یکی از دغدغه های اصلی، انتخاب محلی مناسب برای اقامت با توجه به بودجه در دسترس، راحتی برای رفت و آمد، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، نزدیکی به مراکز تفریحی و گردشگری و امکانات ارائه شده می باشد. در تمامی محدوده های قیمتی برای تمامی اقشار از هتل های پنج ستاره همچون قصر برج العرب، هتل چهار ستاره مانند ویدا دوونتون و شرایتون، یا هتل های سه ستاره سیتی مکس و سنترو باروشا گرفته تا مسافرخانه های با قیمت ارزان در دبی می توانید محلی برای اقامت تهیه نمایید.

رادیسون بلو، یک هتل چهار ستاره محبوب از دیدگاه مسافرین از نظر هزینه به نسبت امکانات و لوازم رفاهی دریافتی می باشد. هتل در نزدیکی ساحل قرار داشته، دارای 288 اتاق و سوئیت مدرن با امکانات اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و بار در محوطه هتل، مرکز کنفرانس، شاتل مرکز خرید رایگان و… می باشد و در فاصله ای بسیار نزدیک به برج خلیفه و دبی مال و فرودگاه دبی قرار دارد.

23423

صحرای سافاری

اگر به دنبال هیجانی هستید که تابحال تجربه نکرده اید، با خرید تور ارزان دبی و سفر به این شهر اولین حرکت می تواند سفری نصف روز به صحرای سافاری باشد. با ماشین مخصوص برای مدت تقریبا یک ساعت هیجان بالا رفتن از تپه های شنی را در خود احساس نمایید. پس از آن به اردوگاه در نظر گرفته شده برای بقیه مراسم می رسیم که در آنجا می توانید تفریحاتی نظیر شن نوردی، شتر سواری و بالن سواری بر فراز بیابان های شنی را انتخاب نموده و از هیجان آن لذت ببرید. نقاشی با حنا، پوشیدن لباس های محلی و عکس برداری، نمایش رقص های عربی مخصوص و صرف شام باربکیو در فضای منحصر به فرد کویر و تماشای آسمان شب در کویر بخش جذاب این سفر خواهد بود.

برج خلیفه، دبی مال و آکواریوم دبی

برج خلیفه در دبی با ارتفاع 828 متر در 163 طبقه، بلندترین برج جهان است. این برج را به عنوان مشخصه اصلی دبی می شناسند. پیشنهاد می شود در این تور ارزان حتما به طبقه 124 این برج برای مشاهده چشم اندازی زیبا از شهر، سکوی مشاهده سر بزنید و عظمت و شکوه دبی را ببینید.

در طبقه پایین این برج بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه، دبی مال با 1200 فروشگاه قرار دارد که هرآنچه که می خواهید را می توانید در آن بیابید. یکی دیگر از جاذبه های زیبای دبی، آکواریوم و شهر زیر آب دبی است که در برج خلیفه واقع شده است و گونه‌های فراوانی از انواع ماهی، کوسه ها و آبزیان مختلف در آن وجود دارد. در بیرون ساختمان برج فواره معروف دبی قرار دارد که رقص آب های این فواره با آهنگ و موسیقی در حال پخش، نمایشی زیبا را به تصویر می‌کشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.