کد مطلب: ۶۰۴۸۵۲

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای افزایش فروش و نرخ پرداخت

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای افزایش فروش و نرخ پرداخت

اگر وب سایتی برای فروش محصولات و خدمات خود دارید یا از پلتفرم‌های دیگری برای فروش آنلاین خود استفاده می‌کنید؛ بهترین راه برای افزایش درآمد، و فروش بیش‌تر، استفاده از درگاه پرداخت و سرعت‌دهی به فرآیند پرداخت آنلاین خریداران است.

افزایش درآمد با سرعت‌دهی به فرآیند فروش، همواره دغدغه‌ی اصلی صاحبین کسب و کارها بوده است و با وجود تمام راه‌کارهایی که تاکنون ارائه شده است، همچنان این دغدغه پابرجاست و هیچ روشی آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نتوانست تاثیر قابل ملاحظه‌ای در تغییر و رفع این دغدغه ایفا کند. ناگفته نماند که مهم‌ترین دلیل مشاهده‌ی چنین نتایجی، انحراف از مسیر اصلی‌ست، مسیری که نقشه‌ی راه آن در دستان ماست اما همچنان وقت خود را به آزمون و خطاهای نابه‌جا هدر داده و در نهایت از مسیر اصلی خود خارج می‌شویم.

کمی به عقب برگردیم و دوباره به نقشه‌‌ نگاهی بیندازیم! همه‌چیز کاملا مشخص است؛ مبدا، مسیر، مقصد. اگر مبدا را همان شروع و راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی قلمداد کنیم، و مقصد را همان هدف اصلی‌مان که موفقیت است، تکلیف مسیر مشخص می‌شود. برای رسیدن به مقصد نهایی و موفقیت‌های بزرگ‌تر باید درآمد خوبی از فروش محصولات‌مان داشته باشیم، و برای داشتن یک فروش خوب، می‌بایست رضایت و اطمینان مشتری را جلب کنیم. برای جلب رضایت او هم باید بهترین خدمات را در اختیارش قرار دهیم و برای وقت او اهمیت قائل شویم. کیفیت محصولات شما خوب است اما نحوه‌ی عرضه و روش‌ها و فرآیند‌ها چنگی به دل نمی‌زند، چون با وجود این‌که از آخرین ابزارهای معرفی کسب و کارتان استفاده می‌کنید و چندین حساب در شبکه‌های مجازی دارید، همچنان در حال استفاده از روش‌های سنتی پرداخت هستید.

اگر وب سایتی برای فروش محصولات و خدمات خود دارید یا از پلتفرم‌های دیگری برای فروش آنلاین خود استفاده می‌کنید؛ بهترین راه برای افزایش درآمد، و فروش بیش‌تر، استفاده از درگاه پرداخت و سرعت‌دهی به فرآیند پرداخت آنلاین خریداران است. در این میان شرکت‌های زیادی وجود دارند که درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می‌دهند. بهترین درگاه پرداخت باید تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد و علاوه بر این پشتیبانی داشته باشد تا در تمامی مراحل ثبت نام و دریافت درگاه و استفاده از آن کنار شما باشند.

زرین ‌پال؛ ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی

شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال)، از معروف‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس درگاه پرداخت اینترنتی در کشور است که از سال ۱۳۸۹ تا کنون، در حال فعالیت مستمر بوده است.زرین پال از معدود شرکت‌هایی‌ست که در طول سال‌های فعالیت خود، مدام در حال به‌روزرسانی ابزارها و سرویس‌ها بوده و با ارتباط موثری که با کسب و کارها برقرار کرده توانسته نیاز مشاغل آنلاین را به خوبی شناسایی کند و برای رفع این نیازها محصولات و خدمات جدید دیگری نیز برای سهولت فعالیت کسب و کارهای اینترنتی فراهم سازد. سرعت‌دهی به مراحل ساخت درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارها و سهولت دریافت، از دیگر اقدامات مثبتی است که زرین پال، به عنوان قدیمی‌ترین ارائه‌دهنده‌ی درگاه پرداخت اینترنتی در آن نقش‌آفرینی کرده است.

درگاه پرداخت زرین ‌پال

درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال، که با هدف کمک به بهبود فرآیند مالی مشاغل خرد و کلان، و بهینه‌سازی فرآیندهای پرداخت و فروش محصولات‌شان عرضه گشته شده است از جمله مهم‌ترین خدماتی است که زرین پال در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی زرین ‌پال، قابلیت سوئیچینگ و هدایت مشتریان به درگاهی است که با بیش‌ترین تضمین تراکنش‌های موفق، کم‌ترین میزان خطا را به همراه دارد. به گونه‌ای که با اتصال همزمان به بیش از ده psp مختلف، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین درگاه را برای هدایت مشتری و پرداخت موفق او انتخاب می‌کند.

IMG 20211208 131503

در ظاهر وقتی از زرین‌ پال یک درگاه پرداخت می‌گیرید، یک درگاه پرداخت نگرفته‌اید! در واقع چند درگاه پرداخت از چند بانک گرفته‌اید که هنگام پرداخت در زمان‌های مختلف و بر اساس پارامترهای گوناگون، بهترین درگاه بانکی با بالاترین درصد موفقیت‌آمیز بودن تراکنش، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این یعنی جلو رفتن کسب و کار آنلاین شما بدون اصطکاک و دست‌انداز! با این ویژگی موفقیت‌آمیز بودن تراکنش‌ها، زمان و انرژی شما برای پاسخگویی و پیگری پرداخت‌های ناموفق، بیهوده هدر نمی‌رود.

بسته‌ی کاملی از خدمات پرداخت، نه صرفاً یک درگاه پرداخت

تفاوت میان یک درگاه بانکی تنها با یک درگاه پرداخت آنلاین در کنار سرویس‌های مکمل و تسهیل‌کننده‌ی استفاده از آن، مثل تفاوت میان ساعت مچی عقربه‌ای با اسمارت‌واچ هست!

هرکدام از ویژگی‌های زیر برای خودشان دنیایی است:

در زرین‌پال ضمانت‌ پرداخت وجود دارد، یک طرفداری دوجانبه از خریدار و پذیرنده. وقتی خریدار مطمئن می‌شود در صورت تحویل نگرفتن محصول پولش برگردانده می‌شود با خیال راحتی خرید می‌کند و منصرف نمی‌شود، این اتفاق یعنی فروش بیشتر پذیرنده‌ها.

زرین‌پال، زرین‌کارت دارد. یک کارت بانکی عضو شبکه رسمی بانکی کشور (شتاب و شاپرک) که قابلیت‌های فراوانی دارد و برای کارمزد کمتر در نظر گرفته شده است.

هیچ اجباری به داشتن یک وبسایت و دردسر‌هایش نیست چرا که یکی از سرویس‌های زرین‌ پال به نام زرین ‌لینک برای همین موضوع ساخته شده است. لینک پرداخت در شبکه های اجتماعی نقش مهمی در افزایش سرعت معرفی و فروش محصولات کسب و کارهای اینترنتی ایفا می‌کند. کاربران زرین پال می‌توانند پس از ورود به پنل مدیریتی خود در زرین پال، نسبت به ساخت لینک پرداخت محصول اقدام نمایند، سپس لینک دریافتی را کپی کرده و در اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، یا سایر کانال‌های فروش خود برای مشتریان‌ خود ارسال کنند یا در وب سایت و فروشگاه آنلاین خود قرار دهند تا زمانی که خریدار روی زرین لینک کلیک می‌کند، بلافاصله به صفحه‌ی پرداخت آن محصول هدایت شود و با اتصال سریع و مستقیم به درگاه، سفارش خود را ثبت کنند.

اگر در کسب و کار آنلاین خود شراکتی فعالیت می‌کنید، درگاه اشتراکی زرین‌پال می‌تواند برای هرکدام از شرکا مبلغ و درصد تعیین شده را تسویه کند.

افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) از دیگر سرویس‌های زرین‌ پال است. کلیه افراد و کاربران با معرفی زرین پال به سایر کسب و کارها می‌توانند در ۲۰٪ از کارمزد تراکنش‌های پرداختی به زرین پال شریک شوند.

بسته تراکنشی شروع زرین، به جهت حمایت از کسب و کاری کوچک و نوپا طراحی شده است و متقاضیان می‌توانند تنها با پرداخت ۲۹۹ هزار تومان، به مدت یک‌سال ۳۰۰۰ تراکنش بدون کارمزد داشته باشند و مبلغ تسویه حساب خود را در زرین‌کارت خود دریافت کنند.

یکی دیگر از خدمات زرین‌پال، امکان دریافت شماره شبا با شماره کارت برای بانک‌ها و موسسات مالی است. افراد می‌توانند با ورود به صفحه‌ی دریافت شماره شبا از طریق وب‌سایت رسمی زرین پال، نسبت به اخذ شماره شبای بانک مورد نظرشان اقدام نمایند. برای دریافت شبا، کافی است ابتدا وارد صفحه دریافت شماره شبا شده، شماره حساب یا شماره کارت بانکی مورد نظر را در قسمت مربوطه وارد نموده و روی گزینه‌ی دریافت شناسه شبا کلیک کنید تا شبای متعلق به آن حساب را دریافت کنید.

IMG 20211208 131525

اپلیکیشن زرین‌پال من

یکی از ویژگی‌های عضویت در زرین پال، دسترسی به پنل مدیریتی و استفاده از تمام خدمات درگاه پرداخت و سایر سرویس‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل است. اپلیکیشن زرین پال من از کاربردی‌ترین خدماتی‌ است که زرین پال برای کاربران خود تدارک دیده تا افراد بتوانند در هر موقعیتی و هر زمانی که بخواهند از طریق دستگاه موبایل خود به پنل کاربری‌شان یک دسترسی راحت و سریع داشته باشند. اپلیکیشن کاربرپسند «زرین پال من» مدیریت تمام بخش‌ها را ساده کرده است، به گونه‌ای که کاربران می‌توانند در یک نگاه اجمالی، آمار تراکنش‌های هر روز خود را در قالب نمودار فروش مشاهده کرده و برای تسویه‌حساب درخواست دهند. و همچنین ساختن لینک پرداخت اشاره کرد. از دیگر مزایای اپلیکیشن موبایل زرین پال، ساخت درگاه پرداخت اینترنتی، مشاهده‌ی گزارش تراکنش‌ها بر اساس تاریخ و مشخصات خریدار، ایجاد زرین لینک، استفاده از خدمات تسهیم، ارسال پیام مستقیم به کارشناسان واحد امور مشتریان، ساختن محصول جدید، ارائه‌ی کد تخفیف و غیره است.

مزایای اپلیکیشن زرین‌پال من

زرین پال با ارائه‌ی اپلیکیشن «زرین پال من» در یک محیط بومی‌سازی شده‌، با رابط کاربری فوق‌العاده ساده، سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات خود و مدیریت کسب و کارشان را را دسترسی به اطلاعات پنل کاربری در اپلیکیشن زرین پال من، هیچ‌گونه مغایرتی با ورود از طریق رایانه یا سایر دستگاه‌ها ندارد و تمام امکانات و دسترسی‌ها عینا در اختیار کاربران زرین پال خواهد بود. از جمله دیگر محاسنی که اپلیکیشن موبایل زرین پال از آن برخوردار است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • ارتباط سریع با کارشناس پشتیبانی
  • دسترسی به تمام بخش‌های حساب کاربری در وب‌سایت
  • دریافت اعلان برداشت یا واریز وجه
  • گزارش‌گیری و مدیریت تراکنش‌ها
  • مشاهده‌ی وضعیت تسویه‌حساب‌ها
  • اضافه کردن درگاه پرداخت
  • دریافت زرین لینک و اضافه کردن محصول جدید
  • سفارشی‌سازی فرم پرداخت یا خرید کاربر
  • ارسال درخواست تسویه‌حساب
  • دریافت نوتیفیکیشن لحظه‌ای
  • تنظیمات حساب کاربری
  • مدیریت تراکنش‌ها
  • اطلاع از اعلامیه‌ها و اطلاع‌رسانی
  • تنظیمات درگاه پرداخت
  • ویرایش زرین لینک
  • مدیریت حساب کاربری

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌بینید زرین پال، بستری برای رشد کسب و کارتان را برای شما مهیا کرده و برای هر یک از نیازهای احتمالی، یا دغدغه‌هایی که ممکن است در طول این مسیر با آن مواجه شوید راه‌کاری جهت بهبود شرایط فروش شما در بستر اینترنت فراهم ساخته است. اکنون نوبت شماست که آخرین قدم برای اولین روزهای موفقیت کسب و کار خود را بردارید.

درگاه پرداخت زرین پال گزینه مناسبی برای کسب و کارهایی است که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن درگاه پرداخت امن و مطمئن دریافت کنند و به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از خدمات و پشتیبانی مخصوص بهره‌مند شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به شبکه های اجتماعی به آدرس www.instagram/zarinpal.com و یا وب‌سایت زرین پال (zarinpal.com) مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    زرین پال.پولها رو تسویه نمیکنن

    • بهار

      من تا به الان که ۶ سال مشکلی نداشتم با زرین پال و تسویه حساب هم به موقع بود.

  • ناشناس

    درگاه پرداخت زرین پال بی نظیره
    ۱۱ ساله دارم باهاش کار میکنم