کد مطلب: ۳۱۹۷۳۰

دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی، بدون ترافیک!

دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی، بدون ترافیک!

بیمه تامین اجتماعی یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بیمه‌های کشور بوده که بیشترین تعداد بیمه‌گزار را نیز دارد. کارمندان، خانه‌داران، بزرگسالان، کودکان و… همگی می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بیمه تامین اجتماعی یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بیمه‌های کشور بوده که بیشترین تعداد بیمه‌گزار را نیز دارد. کارمندان، خانه‌داران، بزرگسالان، کودکان و… همگی می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. یکی از مسائلی که با توجه به تعدد بیمه‌گزاران در مورد بیمه تامین اجتماعی وجود دارد، تمدید، تجدید و صدور دفترچه بوده که می‌تواند سختی‌های خاص خود را داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تصور کنید چند میلیون بیمه‌گزار مجبور باشند برای گرفتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی درساعات اداری به دفاتر بیمه مراجعه کرده و ساعاتی را در صف بمانند تا کارشان انجام شود، آن وقت است که زمان‌های بسیاری در این بین به هدر رفته و پیامدهای بسیاری نیز برای بار ترافیک شهری به همراه خواهد داشت. اما نکته مهم و مثبتی که باید به آن اشاره کنیم این است که امروزه یک راه بسیار متفاوت برای دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی وجود دارد و آن هم دریافت آنلاین آن است.

بهترین راه‌های صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی

یکی از آسان‌ترین راه‌های خرید و دریافت خدمات، استفاده از اینترنت است. تصور کنید بتوانید با قرارگیری در پشت سیستم خود، به راحتی کاری چند ساعته را در عرض تنها چند دقیقه انجام دهید و نیازی نباشد ساعت‌های خود را صرف رفت و آمد در شهر و ماندن در صف دفاتر بیمه کنید.

بیمه بازار یکی از آن سایت‌هایی است که شما را در این مسیر یاری می‌کند به این معنا که به راحتی می‌توانید برای دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین اقدام کرده و به راحتی آن را در اختیار بگیرید.

شما برای این کار باید اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و با آپلود کردن مدارک، برای صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود اقدام کنید. در این روش پس از آن که روند خرید بیمه آنلاین تکمیل شد، شما می‌توانید نهایتا ظرف مدت کمتر از دو روز، دفترچه را به صورت رایگان در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

مراحل دریافت آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی

⦁ ارائه اطلاعات کامل چون نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، شماره بیمه و… (برای دریافت شماره بیمه می‌توانید به سایت تامین اجتماعی رفته و در سوابق خود شماره بیمه را دریافت کنید)

⦁ ارائه اسکن مدارک نام برده شده در سایت همچون کارت ملی و شناسنامه (می‌توانید با گوشی موبایل خود با کیفیت خوب عکس بگیرید)

⦁ تایید مدارک ارسالی توسط کارشناسان بیمه

⦁ صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی

⦁ ارسال دفترچه بیمه ظرف حداکثر دو روز

در صورتی که مدارک شما به وسیله کارشناسان بیمه سایت تایید نشود، به شما اطلاع داده خواهد شد تا نواقص موجود را برطرف کرده و مجددا اقدام به دریافت آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی کنید.

مزایای صدور آنلاین دفترچه تامین اجتماعی

استفاده از خدمات آنلاین بیمه بازار برای دریافت بیمه‌های متعددی چون بیمه شخص ثالث، بیمه مسافرتی، بیمه حوادث و همچنین محاسبه حق بیمه بدنه ، صدور آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی و… مزایای بسیاری برای بیمه‌گزاران به همراه دارد که در ادامه با نمونه‌هایی از آنها آشنا می‌شوید:

⦁ عدم نیاز به حضور در دفاتر و نمایندگی‌های بیمه: یکی از مهمترین مزایا این است که شما در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به صرف زمان رفت و آمد و… به راحتی می‌توانید بیمه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

⦁ امکان خرید بیمه و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی: شما در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید می‌توانید به سایت مراجعه کرده و نسبت به خرید بیمه مورد نظر خود یا دریافت آنلاین دفترچه بیمه تامین اجتماعی اقدام کنید. این امر برای افرادی چون کارمندان که امکان حضور در نمایندگی‌های بیمه در ساعات اداری را ندارند، اتفاقی بسیار مفید است.

⦁ کاهش ترافیک و آلودگی هوا: شما می‌توانید با استفاده از اینترنت و خرید آنلاین بیمه، سهم بسیار مهمی در کاهش حجم ترافیک شهری و همچنین آلودگی هوا داشته باشید.

⦁ امکان مقایسه انواع شرکت‌های بیمه به صورت یکجا: شما به راحتی می‌توانید انواع شرکت‌های بیمه و خدماتشان را به یکدیگر مقایسه کنید و در میان آنها بهترین و مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

⦁ دریافت آنی دفترچه بیمه و بیمه نامه: خرید آنلاین بیمه از بیمه بازار این امکان را به شما می‌دهد که دفترچه بیمه خود را نهایتا ظرف مدت دو روز درب در منزل یا آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.